معرفی پنج گام طلایی آموزش HTML

۲۷۱ بازديد
فراگیری HTML از قدم های اول برای ایجاد کرد صفحه ها اینترنت میباشد. طراحی سایت در مشهد یادگیری تگ های گوناگون و کاربرد هر مورد از تگ ها در مکان درست خویش قسمت مهم از یادگرفتن HTML میباشد.
HTML یک گویش علامت گذاری میباشد. در فراگیری HTML در صدر بایستی تگ ها به طور به طور کاملً ظریف سنجیده شود و بعد از آن کاربرد هریک گزینه پژوهش قرار بگیرد. تگ های HTML معلوم می نماید که هر عنصر به چه صورتی باید اکران داده گردد.
قدم نخستین فراگیری HTML
در یادگرفتن HTML در صدر باید تگ های مختلفی آیتم تحقیق قرار بگیرد. رایاپارس تگ head او‌لین تگی میباشد که باید در‌این فراگیری آیتم اعتنا قرار بگیرد این تگ به همپا تگ body از تگ هایی می‌باشند که وسیع ترین چهارچوب های کدنویسی بدین لهجه میباشند. تگ هد مرتبط با تیتربندی و تگ بادی مرتبط با بدنه نوشتاری میباشد. در کنار تگ head تگ title نیز وجود داراست که همان گونه از اسمش پیداست مرتبط با عنوان ‌دهی است.
این تگ در با صرفه کردن وب سایت و مرتبه گیری در گوگل نقش بسیار مالامال رنگی دارااست. ahrefs برای ساخت جمله بایستی از تگ p استعمال شود و با به کارگیری از این تگ پاراگرف در متن به صدق قابل فهم میباشد. یک کدام از محرمانه مختصات اصلی در یادگرفتن HTML وجود دارااست که تحت عنوان style نشان داده میشود. این ویژگی به نوعی به سایز، رنگ، فونت، واحد سنجش ضخامت و ... مربوط میباشد. تگ br برای اتمام یک مقاله و رفتن به خط آینده میباشد که از پر کاربرد ترین تگ هایی میباشد که گزینه به کار گیری قرار می گیرد.
قدم دوم فراگیری HTML
برای ساخت لینک و پیوند باید از ویژگی href استعمال شود این ویژگی در سئو وب سایت شما نقش بسیار مهمی دارااست. آدرسی ها در لهجه html گوناگون میباشند و هرمورد دارنده کاربردی مشخص و معلوم میباشد. Target یک تگ بسیار اصلی در یادگرفتن HTML میباشد که با تیتر تگ مقصود معروف میباشد، این تگ هنگامی به کار گیری می‌شود که تاکید بر موضوعی وجود داراست. شما می‌توانید برای ساخت bookmark از تگ a به کار گیری نمائید.
در یادگرفتن HTML بخشی برای اکران عکس ها در شیت اینترنت وجود دارااست. به‌این مضمون‌ که می‌توانید با به کارگیری از تگ img و ویژگی src تصویر متبوع را بار گذاری فرمائید. یک ویژگی بسیار مهمی که یادگیری HTML را آسانتر می نماید استعمال از border میباشد، این ویژگی سبب ساز میگردد که عکس در پیوند متبوع قرار بگیرد. یکسری صباحی میباشد که امکان کلیک در عکس بسیار اشاعه پیدا نموده است بدین مفهوم که می اقتدار یک‌سری حوزه‌ کلیک ساخت‌و‌ساز نمود و ویژگی map این شغل را برای شما اعمال میدهد.
قدم سوم یادگرفتن HTML
لیست ها در فراگیری HTML از التفات ویژه ای بهره مند می‌باشند شاید در بالا از خویش بپرسید که لیست آراسته و یا این که به هم ریخته چیست و یا این که چه اهمیتی داراست؟
یک اصل کلی در‌این خصوص وجود داراست در مجموع هرچه متن‌ها درج شده شکیل خیس باشد، خوانایی بیشتری خواهد داشت. تگ Ol این خصوصیت را به آسانی به متن‌ها شما اضافه می کند، با این تگ میتوانید لیست تروتمیز گردیده ای داشته باشید.
گاه حالت به نوعی میباشد که میخواهید لیست شما به صورتی که خویش میخواهید و نا مرتب تهیه و تنظیم گردد که تگ ul اینکار را برای شما اعمال میدهد. ویژگی Type به شما اذن میدهد که نوع متن را با ذوق وسلیقه خویش تعیین فرمائید. در‌صورتی‌که با Bullet گذاری آشنا باشید می‌تواند از عکس تحت عنوان پیش مورد بولت استعمال فرمائید. اعتنا نمائید که تگ HTML دارنده خواص سوای رنگ و صورت می باشند و فقط برای متن ها شما بکار می رود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.