استفاده از وب سایت gtmetrix .com

۵۱۸ بازديد
طراحی سایت در مشهد قدم
دوم:تصحیح کد های وب سایت و سبک سازی وب سایت: یکی ایراداتی که اکثر وقت ها به وردپرس گرفته میگردد،سنگین بودن و حجم بالای کد ها هنگام لود شدن صفحات وب سایت می باشد که ممکن است منجر بالا رفتن سرعت بار گذاری سایت و ضعیف شدن seo تارنما شود .

این نقص‌ تا وقتی وجود دارد که شما نتوانید کد ها وب سایت را خلاصه سازی و باصرفه فرمائید .اما برای انجام این کار می بایست بر روی کد نویسی های سایت مسلط باشید .به‌دنبال ما با معرفی یک سری ابزار ها به شما کمک خوا هیم کرد که‌این فعالیت را راحت خیس انجام دهید .

به کار گیری از سایت gtmetrix .com
:
این وب وب سایت یکی از بهترین ابزار ها برای محاسبه سرعت بارگذاری وبسایت می‌باشد .علاوه بر این خلل ها تارنما را برای شما اکران میدهد و رویکرد حل اکثری از آنان‌را ارائه می‌دهد .
طراحی وب سایت در مشهد
سرعت
بارگذاری وب سایت
سرعت
بار گذاری وبسایت:
نسبتاً میتوان بیان کرد مطرح ترین آماری که می توانید از این وب وب سایت بگیرید که به بهینه سازی سایت وردپرس شما کمک نماید،سرعت بارگذاری می‌باشد .سرعت لود وب سایت شما پایین خیس از 6 .9 ثانیه باشد تماما استاندارد بوده و ایراد خاصی ندارد .اما مدام تلاش نمائید تا جایی که می‌توانید سرعت بار گذاری سایتتان را پایین بیاورید .

اما ممکن میباشد به استدلال مسافت دربین سرور سایت شما و سرور gtmetrix سرعت لود شما در بعضا مورد ها مناسب نباشد .شما می‌توانید با تغییر سرور gtmetrix سرعت بار گذاری را نسبت به اینترنت میهن های مختلف بسنجید و حاصل بهتری به دست آورید .

وب وب سایت gtmetrix در بخش هایی به کمک شما آمده تا بتوانید آسان خیس ایراد سرعت بارگذاری خود را حل فرمائید .بخش waterfall یکی از این بخش هاست .در‌این بخش شما میتوانید سرعت بار گذاری همگی موادتشکیل دهنده کاغذ خویش را به چهره به طور کامل ظریف مشاهده کنید و متوجه گردید که خلل دیر بار گذاری شدن سایت به جهت کدام یک از عناصر صفحه هست .

حجم
ورقه وب سایت:
تصحیح این بخش برای بهبود سرعت لود سایت می باشد و به خودی خویش اهمیت چندانی ندارد .در حالتی که حجم صفحات وب سایت شما بالا باشید قاعدتا سرعت بارگذاری ضعیفی خواهید داشت .نمیتوان برای حجم صفحات معیار مشخصی را تعیین کرد .معمولا عملکرد فرمایید صفحاتی که نیاز به عکس زیادی ندارد(مخصوصا کاغذ اساسی وب سایت) حجم صفحه را به ذیل خیس از 2mb برسانید .

تعداد
درخواست به سمت سرور (requests) :
یکی از حساس ترین مشکلاتی که وردپرس دارد و بر seo تارنما وردپرس هم تاثیر منفی دارااست،بالا بودن تعداد request های تارنما میباشد که منجر دیرتر بارگذاری شدن تارنما و فشار به سرور وبسایت می‌گردد .معمولا ذیل 100 request مشکلی برای سرعت لود ایجاد نخواهد کرد .ولی این هم از پاراگراف مواقعی است که می بایست تا جایی که ضرفیت داریم آن را بهبود دهیم .

استفاده
از پلاگین wp-rocket :
این پلاگین یکی‌از بهترین پلاگین ها در مسئله اصلاح کد نویسی تارنما و خلاصه سازی کد های وبسایت می‌باشد .در‌این افزونه تجهیزات متعددی در دست شما قرار داده گردیده که می‌توانید با استعمال از آنها تا حدود متعددی خلل ها کد نویسی وب سایت وردپرسی خویش را اصلاح فرمایید .
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.