مشکلات زبان های برنامه نویسی

۳۹۱ بازديد

اشکال لهجه های اپ نویسی پایین اینترنت
لهجه های اپلیکیشن نویسی  طراحی سایت در مشهد زیر اینترنت امروزه بیشتر آیتم دقت قرار گرفته میباشد. به این ترتیب بازار عمل خیر داراست و در حالتی که شناخت بدون نقص با آن دارید میتوانید در‌این حوزه عمل فرمایید. درین نوشته‌ی علمی با گرین اینترنت یاور باشید تا با اشکال گویش های نرم افزار نویسی پایین اینترنت آشنا گردید.

یکی‌از مشکلاتی که همواره برای عده ای که نو میخواهند نرم‌افزار نویسی اینترنت را حافظه بگیرند این میباشد که کدام لهجه بهتر میباشد یا این که نخستین چه زبانی را یادگرفتن ببیند. کاوش در امر این موضوع اکثر زمان ها سبب ساز می‌شود تا شخص در گیر سردرگمی بشود و در غایت از نه آن بگذرد. البته می بایست ذکر کرد که تعداد گویش های نرم‌افزار نویسی ذیل اینترنت که در عین محبوبیت، سعی های بسیار متعددی هم دارا هستند، نادر میباشد. ما در‌این مقاله قصد داریم که تنی چند از شایسته ترین لهجه های اپ نویسی زیر اینترنت را به شما معرفی کنیم. با ما یاروهمدم باشید.

لهجه های نرم افزار نویسی ذیل اینترنت به صورت کلی به دو نصیب تقسیم می‌شوند.

گویش های سمت استفاده کننده:
گویش سمت کاربری وظیفه ی رابطه با مخاطب را بر عهده دارااست. HTML و CSS به نصیب سمت کاربری مربوط می‌باشند. HTML ساختار کلی یک کاغذ اینترنت و CSS چگونگی اکران رنگ یا این که نوع فونت و دیگر نکات ظواهر یک اینترنت را نشانه می‌دهد. Java Script نیز واکنش ها را نسبت به عواملی زیرا جنبش ماوس در اختیار گرفتن می نماید. ولی HTML و CSS صرفا لهجه نماد گذاری می باشند و جز گویش های نرم‌افزار نویسی ذیل اینترنت اکانت نمی‌شوند.

HTML چه می باشد؟

لهجه HTML مخفف HyperText Markup Language یا این که گویش آرم گذاری فرامتنی در ساختن کاغذ اینترنت از آن به کارگیری می‌شود. این لهجه بی آلایش بسیار کاربردی بوده و شناختن آن برای آمدن به حوزه ی اپ نویسی آیتم ای عالی میباشد.

CSS چه می باشد؟

برای زیبایی بخشیدن به برگه ی اینترنت درست شده به وسیله تگ های HTML، از این گویش به کارگیری میکنیم. استعمال از آن دراین مورد نسبتاً ضروری میباشد به دلیل آن که ضاهر اینترنت نیز اهمیت ویژه ای برای یوزرها داراست.

جاوا اسکریپت چه چیزی است؟
جاوا اسکریپت قابلیت و امکان تعاملی کردن تارنما را در مشت توسعه و گسترش دهندگان قرار میدهد. در واقع یوزرها با اخذ فیدبک های مختلف شاهد جذابیت وبسایت می باشند. پس برای ساخت سایت های سمت مخاطب می قدرت از HTML، CSS و Java script بهره مند شد. این لهجه های کاربری مطلوب وبسایت های استاتیک می‌باشند گه برای داشتن اینترنت سایتی جالب به کار گیری از آن‌ها ضروری میباشد.

همین اولِ عمل بگوییم که جاوا اسکریپت تماما گوناگون و غیر وابسته از جاوا میباشد و صرفا یک شباهت اسمی به حساب می‌آید. این لهجه جزو لهجه های اپلیکیشن نویسی ذیل اینترنت میباشد که برای پباده سازی و گسترش رابط کاربری بسیار آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد و همانگونه که از اسم آن هم مشخص و معلوم میباشد یک گویش اسکریپتی تلقی میشود.

بعد از آن که کادر ورک های متفاوتی به جاوا اسکریپت اضافه شد، خیر فقط فعالیت را برای برنامه نویس ها بسیار بی آلایش و سریع کرد، به علاوه سبب شد تا امکان های این لهجه هم ارتقا پیدا نماید. اضافه شدن کادر ورک ها و کتابخانه هایی نظیر jQuery ،AngularJS ،Ember.js ،React سبب شد تا این گویش در ایجاد کرد اینترنت نرم افزار ها هم گزینه به کار گیری قرار گیرد.

از سایر به کارگیری های این گویش، پباده سازی نرم افزار های زیر وبی میباشد که برای فعالیتشان مانند ذخیره سازی داده ها به اتصال و به کارگیری از مقر های داده دارا‌هستند. این لهجه برای این که از پیشرفت دانش عقب نماند و همواره آپ دیت باشد تغییر و تحول های متعددی می نماید و کارایی کرده با افزودن کادر ورک ها و کتابخانه های تازه، این عمل را جاری ساختن دهد. از جمله هنگامی که به کارگیری از تلفن همراه های هوشمند ارتقاء پیدا کرد، جاوا اسکریپت برای عقب نماندن از دیگر رقبا قاب ورکی به اسم PhoneGap را فعال سازی و آن را به توسعه و گسترش دهندگان ارائه کرد تا بتوانند برای سیستم ادله های گوناگون اپ های هیبریدی و متعدد ایجاد نمایند.

 

۰ ۰

برنامه نویسی شیءگرا Oop چیست؟

برنامه نویسی شیءگرا ترکیبی از گروهی از متغیرها (ویژگی ها) و توابع (روش ها) به شکل واحدی است که آن را یک «شی» می نامند. این اشیاء به صورت کلاس هایی طبقه بندی می شوند که هر کدام از اشیاء موجود در آن ها می تواند با دیگری تشکیل یک گروه بدهد. برنامه نویسی شیءگرا کمک می کند اشیاء را در کدهای یک برنامه پیدا کنید و کارهای مختلفی که در رابطه با هر کدام انجام می شود را تحت نظر بگیرید.

این سبک برنامه نویسی در زبان های برنامه نویسی بسیار متداول مانند جاوا، C++ و PHP به وفور استفاده می شود. این زبان ها به ساده سازی ساختار و سازمان برنامه های نرم افزاری کمک می کند. برنامه نویسان اغلب زمانی از OOP استفاده می کنند که بخواهند برنامه های پیچیده تری تولید کنند.

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو، سرویس ابر ذخیره ساز است و مثل تمام سرویس های کلود یا ابر، اولین کاربرد آن این است که می توانید به جای ذخیره ی اطلاعات روی هارد ،آن ها را به طور آنلاین ذخیره سازید.ابر ذخیره ساز با آپلود کردن فایل ها روی سرورهای از راه دور— یا روی “ابر”— فضای شما را در کامپیوتر خالی می کند. این کار باعث می شود که فضای بیشتری روی دستگاه برای اطلاعات مهم تری چون نصب برنامه ها و بازی های با حجم بالا ایجاد شود.

علاوه براین کلود سرویس ها مزیت های خیلی بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات به روش آنلاین برای شما ایجاد می کنند. هنگامی که اطلاعات خود را روی سرویس کلود ذخیره می کنید، در هرجایی که بخواهید ، بدون هیج دستگاه متصل به اینترنت می توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه براین می توانید این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش کامل گوگل درایو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.