طراحی وب سایت برای آتلیه و عکاسی

۷۲۰ بازديد

طراحی سایت در مشهد

ساخت وب سایت برای آتلیه و عکاسی
ساخت سایت آتلیه و عکاسی بوسیله کمپانی نوپرداز به طور به طور کامل ماهر و با قابلیت و امکان بسط و رئیس آسوده پباده سازی میگردد. شما مشتریان گرامی می‌توانید برای تثبیت سفارشات خویش با ما در تماس باشید.

ساخت وب سایت آتلیه چه دلیلی دارااست؟
با اعتنا به‌این که امروزه اکثر اوقات کسب و عمل ها نسبت به کار در فضای مجازی نیز مبادرت کرده اند آتلیه ها نیز برای این که از عرصه رقابت در دنیای اینترنت عقب نمانند، می بایست درین حوزه وارد شوند. شاید در سالیان قبلی کسی اعتقادوباور نمیکرد که در جمهوری اسلامی ایران تا این حد تکنولوژی گسترده شود و با وارد شدن نسل های نو وب شاهد تحول های نوین دراین باره باشیم.

ولی اینک طراحی وب آتلیه تبدیل به یک ضرورت برای نشان دادن هر چه بهتر کسب و عمل و بازاریابی به طور آنلاین در دنیای اینترنت شده‌است.

طراحی وب سایت عکاسی
عکاسان از گزاره اشخاص جامعه ما می‌باشند که ممکن میباشد هر روز به دنیای اینترنت متصل می باشند. از این رو طراحی وب عکاسی میتواند یاری مهمی به انتشار تصاویر آنلاین شما در وب سایت خودتان داشته باشد. همینطور می‌توانید نسبت به فعال سازی سیسمی برای قراردادن تمام تصاویر همیاران شما در یک وب سایت مبادرت نمایید.

ساخت سایت برای عکاسی و آتلیه

رعایت اصول رابط کاربری و پباده سازی قشنگ این وبسایت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار‌است. همینطور اعتنا به مباحث بهینه سازی و سئو وب سایت در موتور های کاوش قادر است منجر ارتقا بازدیدکنندگان شود.

تجهیزات وب سایت آتلیه و عکاسی
توصیه آنلاین عکس
قابلیت به کارگیری از درگاه پرداخت آنلاین
قابلیت قراردادن مدارک عکاسی و آتلیه در تارنما
قابلیت معرفی فستیوال ها
تولید بلاگ
سیستم مدیریتی ماهر
سیستم نوبت دهی آنلاین
و بقیه سرویس ها منحصر به فرد


شما مشتریان گرامی میتوانید جهت تثبیت پیشنهاد ساخت وب سایت عکاسی و آتلیه درحال حاضر با ما تماس حاصل نمایید. ما فراهم ارائه سرویس ها و مشورت مجانی به شما دوستان هستیم.

۰ ۰

لینک دادن در html

در این آموزش، هایپرلینک (Hyperlink) و روش های مختلف ایجاد آن را معرفی می کنیم. همچنین اینکه ویژگی href چه کاری انجام می دهد و نحوه استفاده مناسب از این ویژگی برای لینک به بخش های یک سایت یا صفحات سایر وب سایت ها را توضیح خواهیم داد.

هایپرلینک چیست؟

در HTML انواع لینک ها یا پیوندها وجود دارد:

  • برای تصاویر از ویژگی src در تگ img برای “لینک دادن” به منبع تصویر استفاده می شود.
  • برای صفحه های سبک (استایل شیت) نیز از تگ link با ویژگی href برای “لینک دادن” به منبع صفحه سبک استفاده می شود.
  • در تگ های لنگر (anchor) از ویژگی href برای “لینک دادان” به بخش یا صفحه استفاده می شود. به لینک های لنگر هایپرلینک گفته می شود.

وقتی کاربر روی یک هایپرلینک کلیک کند، به یک بخش یا صفحه دیگر منتقل می شود. هایپر لینک ها در HTML عناصری هستند که به یک سند دیگر ارجاع می دهند. یعنی با کلیک کاربر روی این عنصر به سند مقصد هدایت می شوید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.