روش جلوگیری از تایپ حروف غیر مجاز در ورودی های PHP

۴۱ بازديد
پرهیز از تایپ حروف غیر مجاز در ورودی های PHP امری ضروری و اساسی میباشد. دوری از تایپ حروف غیر مجاز در ورودی های PHP کدهای مخرب را از دربین می‌برد.
امروز قصد داریم درباره‌ی موضوعی دیدنی و کاربردی حرف کنیم. طراحی سایت در مشهد موضوعی که تمرکز مهم مان بر روی آن میباشد خودداری از تایپ حروف غیر مجاز در ورودی های PHP میباشد. حالا پرسش پیش میاید که خواسته از پرهیز از تایپ حروف غیر مجاز در ورودی های PHP چیست؟ در واقع قرار میباشد از چه مسأله ای پرهیز گردد و به چه درد میخورد؟ درین نوشته‌ی علمی رایا پارس در صدر مزایای پرهیز از تایپ حروف غیر مجاز در ورودی های PHP را پژوهش میکنیم، آن گاه مشخص و معلوم میسازیم که حروف غیر مجاز چیست و در غایت نیز تعدادی ترفندهای ناب در این مورد ارائه خواهید بخشید.
استدلال پرهیز از تایپ حروف غیر مجاز در ورودی های PHP
اذن دهید برای اینکه پایبند این مقاله گردید این مسئله را با یک نمونه ahrefs بی آلایش پیش ببریم. فرض میکنیم که شما با لهجه php یک هیبت نام نویسی پیاده سازی نموده اید. قادر است هر هیبت تصویب نامی باشد!
درحال حاضر استفاده کننده باید برای ورود به نصیب متبوع این هیبت را مالامال و ارسال نماید بدین ترتیب نیاز به ورودی از سوی مخاطب میباشد. اینجا مفهوم ظریف ورودی های غیر مجاز معلوم میشود. در لحاظ داشته باشید که خواسته از دوری از تایپ حروف غیر مجاز در ورودی های PHP این میباشد که ما قوانینی آماده سازیم تا مخاطب فقط بتواند اعداد از 0 تا 9 و حروف را وارد کند و به نوعی به سراغ کدهای مخرب و غیر استاندارد نرود.
صحیح پیش بینی زدید! در واقع مقصود اساسی به‌این شکل میباشد که Input مقاوم گردد تا قابلیت و امکان ارسال کدهای بیهوده به سمت ما به دست‌کم رسد. چطور اینگونه چیزی ممکن میباشد؟ با ما هم پا باشید.
طرز پرهیز از تایپ حروف غیر مجاز در ورودی های PHP
یکی شیوه هایی که برای خودداری از تایپ حروف غیر مجاز در ورودی ها PHP دیده میشود به کار گیری از تابع فانکشن میباشد که ولی به گویش درست خیس function گفته می‌گردد. می‌دانیم که‌این تابع می بایست با یک المان همپا باشد که شایسته ترین المان برای دوری از تایپ حروف غیر مجاز در ورودی ها PHP، ckeckStirng میباشد. همان گونه که از اسمش پیداست ابزاری که قرار میباشد string را محاسبه نماید. بسیار معمولی میباشد. در واقع شما می بایست یک شرط انجام نمایید به گونه ای که در شرط وارداتی به صورت ظریف مشخص و معلوم نمائید که کدام یک از حروف ، عدد و نماد از سوی شما قابل قبول میباشد و به صورت بی واسطه در شرط مورد ها متبوع را اعلام نمائید بنابراین در صورتیکه که شرط درست باشد هیبت مخاطب ارسال می‌گردد و در‌حالتی که که وی شیطنت کرده و ورودی را نادرست وارد کند نمی تواند شغل از پیش غالب شود. حتماً الان پیشنهادتان این میباشد که یک خط کد بنویسم تا بتوانیم این تابع را عالی بشناسیم، سفارش نیکی میباشد نصیب آنگاه را دنبال نمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.