Migrat از بهترین ابزارهای Node.js

۴۵ بازديد
این ابزار یک کدام از شایسته ترین ابزارهای Node.js برای جابجایی معمولی داده ها میباشد. این ابزار با به کار گیری از فرآیندهای مختلفی عملیات های خویش را جاری ساختن میدهد که استعمال از آن سبب می‌شود  طراحی سایت در مشهد تا عمل شما ریلکس خیس گردد. شما برای نصب این ابزار می‌توانید از قطعه کد پایین استعمال فرمائید:
$ npm install -g migrat
شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید این ابزار از ابزارهای Node.js میباشد  رایا پارس که برای ایفا نیازی به یک موتور مقر داده خاص ندارد به این دلیل‌که جابجایی ها میتوانند بر روی یک نود به طور گلوبال و بر روی یک سرور انجام شوند. چیزی که در‌این ابزار جابجایی را شل خیس می نماید ریلکس بودن ارسال context در هر جابجایی است.
شما در‌این ابزار میتوانید انتخاب نمایید که هر جابجایی ahrefs برای چه چیزی میباشد؟( برای مقر داده، روابط، رابط کاربری لاگینگ و ...). خلال این برای دوری از جابجایی های ناراحت کننده هنگامی که یک سری سرور به طور گلوبال در درحال حاضر جاری ساختن می‌باشند جابجایی فقط یک توشه و به طور گلوبال ایفا شود.
شناخت با Clinic.js( نصیب اولیه)
Clinic.js یک کدام از ابزارهای Node.js میباشد که یک ابزار بررسی برای پروژه های Node.js است. این ابزار در واقع از مخلوط سه ابزار به وجود آمده میباشد که‌این سه ابزار Doctor, Bubbleprof, and Flame هستند. شما با به کارگیری از این ابزار می‌توانید به راحتی اشتباهات مانیتورینگ را ملاحظه کنید. برای نصب این ابزار از روش Npm شما می‌توانید از کد ذیل به کار گیری فرمائید:
$ npm install clinic
شناخت با Clinic.js( قسمت دوم)
شما در‌این ابزار میتوانید گزینش نمائید که قصد استعمال از کدام یک از سه ابزاری که اسم بردیم را دارید و عملیات مد لحاظ خویش را با به کار گیری از آن ابزار اعمال دهید. طرز عمل کردن هر کدام از این سه ابزار را در‌پی ذکر میکنیم.
- Doctor با استعمال از تزریق probeها معیارهای مفصلی را ارائه میدهد و پیشنهاد هایی را درباره تندرست پروژه به شما ارائه می‌دهد.
- Bubbleprof برای ساخت‌و‌ساز پروفایل فوق العاده است و شما میتوانید با به کار گیری از async_hooks معیارهایی را ساخت و ساز نمائید.
- Flame یک ابزار فوق العاده برای کشف مسیرهای طلایی در کدها است.
PM2 یکی شایسته ترین ابزارهای Node.js
مانیتور کردن یک کدام از جنبه های بسیار اساسی فرایند گسترش برنامه در سمت بک اند میباشد. این ابزار که از شایسته ترین ابزارهای Node.js است یک ابزار رئیس پردازش میباشد که به بسط دهندگان این قابلیت و امکان را میدهد تا بتوانند پروژه های خویش را از جنبه های متفاوت مانند لاگ ها، تاخیرها و سرعت مانیتور نمایند. این ابزار با لینوکس، مک و ویندوز سازگار میباشد و نسخه های متفاوت Node.js را نگهبانی می نماید.
شما میتوانید این ابزار را با استعمال از npm و امر پایین نصب نمایید:
$ npm install pm2 –g
در شرایطی که شما هنوز Node.js را نصب نکرده اید می‌توانید از این فرمان به کار گیری فرمائید:
wget -qO- https://getpm2.com/install.sh | bash
بعد که نصب کردید شما میتوانید نرم افزار را از روش امر ذیل نصب نمایید:
$ pm2 start app.js
یکی‌از مهم‌ترین خصوصیت های این ابزار این میباشد که به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا اپلیکیشن های خویش را در وضعیت cluster جاری ساختن نمایید. شما می‌توانید یک پردازش را به طور هم زمان بر روی هسته های گوناگون ایفا دهید. این مسئله منجر میشود تا کوشش اپیکیشن شما عالی گردد و برای یوزرها شما قابل باور خیس باشد. ضمن این یکی‌از دیگر از عواملی که منجر می‌گردد تا PM2 یکی شایسته ترین ابزارهای Node.js باشد این میباشد که برای به روزرسانی ها نیز کاربرد متعددی دارااست به این دلیل‌که شما می‌توانید به روزرسانی های نرم افزار خویش را به راحتی جاری ساختن دهید. روی هم رفته این ابزار یکی‌از شایسته ترین ابزارهای Node.js برای بی آلایش سازی پردازش ها میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.