افزایش سرعت لود سایت

۴۶۳ بازديد

در ساخت وب سایت می بایست تخت گاز تارنما اعتنا گردد. گزینش یک هاست مطلوب طراحی سایت در مشهد یک کدام از رویکرد های دست یافتن با‌گاز بالا میشود. بعداز این خرید یک هاست و دامنه مطلوب ، نوبت به نوع پباده سازی و اپ نویسی می‌رسد که شما مسلما می بایست این نکته را در رتبه بالای اهمیت قرار دهید.
در ساخت سایت وردپرس سرعت به قدری اصلی میباشد که استفاده کننده وقت متعددی برای بار گذاری شدن و بالا داخل شدن تارنما شما نمی گذارد ودر شکل وقتگیر شدن بار گذاری وب سایت ، به راحتی وبسایت شمارا شکاف کرده و به سراغ تارنما دیگری می رود . به موارد ذیل جهت بهبود سرعت وب سایت اعتنا فرمایید:
هرچه کمتر از کدهای Java و CSS به هنگام ساخت وب سایت استعمال فرمایید خوب میباشد به عارضه ها تحت :
در حالتی‌که از کدهای جاوا به هنگام طراحی وب استعمال می‌نمایید دست‌کم تلاش فرمائید این کدها را در انتهای صفحه های وبسایت قرار دهید تا تارنما شما سنگین نشود و سرعت بارگذاری شدن آن زیر نیاید.
از ساختن یک سری پوشه CSS برای قسمت های متفاوت وبسایت بپرهیزید زیرا منجر دیر بارگذاری شدن وبسایت گردد

به اندازه و به جا از چند رسانه ای به هنگام طراحی وب سود ببرید :
در غایت در شرایطی‌که ناچار به به کارگیری از چندرسانه ای ها شدید از سایتی دیگر پیوند ندهید و همت نمائید از هاست خودتان جاری ساختن خواهد شد و یا این که از اپ های جان دار جهت نادر کردن وسعت استعمال کنید.




ارتقاء امنیت تارنما
خصوصیت دیگر برای طراحی وب ماهر و کاربرپسند رعایت نکاتی میباشد که منجر بالابردن امنیت یک تارنما گردد و هکر ها و یوزرها معمولی که قصدشان آزار رسانی میباشد به راحتی به منابع و کدهای وبسایت و حتی رمزهای عبور دسترسی پیدا نکنند و این را نیز بایستی در لحاظ داشته باشید که در شرایطی‌که یک وب سایت امنیت کافی نداشته باشد یوزرها و مشتریان نمی توانند برای خرید و برآورده کردن نیازهای خویش به آن وب سایت مراجعه نمایند و تک تک زحماتتان به هدر می رود.



به چه شکل یک تارنما غالب جلوه می نماید؟
سایتی پیروز جلوه می نماید و راز گویش ها می افتد و اشخاص متعددی را متعلق خویش می کندکه امکان ها و تجهیزات نیکی را ارئه کند اینها از خصوصیت هایی میباشد که سبب ساز ترجیح وب سایت به دیگری میگردد. هرچه پباده سازی به گونه ای باشد که یوزرها بتوانند ریلکس خیس به نیازهای خویش دست یابند، مطمئنا آن وبسایت چیره خیس شغل کرده و بازخوردهای بهتر و بهتری گشوده می گرداند.
۰ ۰

چند روش برای افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس

چند روش برای افزایش سرعت مرورگر فایر فاکس : امروزه شما برای اینکه شما بتوانید به اینترنت برید و صفحات مورد دلخواهتون رو ببینید. چند نرم افزار بستگی به امکانات کاربران وجود دارد. برخی کاربران سرعت و لود شدن سریع و وبگردی رو دوست داردند. این دسته معمولا از گوگل کروم استفاده می کنند. برخی دیگر که فقط در اینترنت کار های گرافیکی انجام میدهند. به مرورگری قدرتمند نیاز دارند، این دسته هم مرور گر فایر فاکس را ترجیح می دهند. برخی دیگر هم از سایر مرورگر ها استفاده می کنند. که ما در اینجا فقط به دو مرور گر مشهور اشاره کردیم. اکثر افرادی که از هر دو مرور گر استفاده می کنند. می دانند سرعت کلی فایرفاکس کمی از کروم پایین تر است. در این پست ما می خواهیم ترفند هایی را برای افزایش سرعت فایر فاکس برایتان معرفی نماییم. پس تا پایان پست با زوم تک همراه باشید.

در اینجا به چند مورد اشاره می گردد که شما برای افزایش سرعت بهتر باید تمام آنها را انجام دهید.

1- استفاده از نرم افزار FireFox Booster. چرا که این نرم افزار قادر است سرعت مرور گر شما را در حد چند برابر زیاد کند. البته این سرعت بستگی به کانکشن شما دارد. اگر سرعت اینترنتتان زیاد باشد. می توانید شاهد بهترین بهبود در مرورگر خود باشید.

افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.