ارزیابی به وسیله ی بازی

۴۲ بازديد
وقتی که میخواهید همپا با آزمودن مهارت های خویش سرگرمی نیز داشته باشید متوجه خواهید شد که توسعه شما از شرایط معمولی که با محتوا و تئوری میباشد، بیشتر خواهد بود اینجاست که بازی کردن وارد می‌گردد. طراحی سایت در مشهد هنگامی که شما بازی میکنید در یک platform کد زدن قرار میگیرید که برای بدست آوردن چیزی که به آن آرزو دارید درگیر نیز می‌شوید. این نحوه معضل ها را بسیار دیدنی خیس می نماید و مغز را تحریک می نماید تا طرق دیگر چیره شدن را کشف نماید.
یافتن یک سایت بررسی
هنگامی که شما درحال بررسی مهارت های اپ نویسی خویش می باشید رایاپارس شاید ریلکس ترین کاری که میتوانید اعمال دهید بازدید از یک وبسایت محاسبه باشد. یک وب سایت بررسی گروه ای از امتحان ها را داراست که می‌توانید برای آنالیز هردو مهارت HTML و CSS از آنها به کار گیری نمائید. این وب سایت ها به شما این یقین را میدهند که می‌توانید سوال ها مختلفی را آزمون نمائید و همینطور می‌توانید مهارت های خویش را چک فرمایید این چک هم گذشته و هم بعداز امتحان جاری ساختن میگردد و به شما امداد می نماید که متوجه گردید آیا مهارت های شما بهبود یافته یا این که خیر
نظم شغل های خویش
یک بخش از فرآیند چک مهارت های نرم افزار نویسی شما این میباشد ahrefs که اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که شایسته ترین رویه برای خلق کننده بودن را پیدا نموده اید براین اساس می‌توانید در شغل هایی که‌این داده ها را به شما می‌دهند کمپانی نمایید. Clean Coders یک سایت میباشد که صرفا این فعالیت را از روش فیلم های آموزشی که به وسیله اشخاص حرفه‌ای درست شده اند، ایفا می‌دهد. ضمن این ها این فیلم ها بسیار دیدنی می‌باشند براین اساس مطمئن باشید که کل اعتنا شما در تک تک زمان فرصت تماشای فیلم جذب آن شود.
یادگیری از سراسر دنیا
همانگونه که برای آزمودن مهارت های خویش همت می‌کنید، از برنامه نویس ها سراسر دنیا نیز بیاموزید. یک وبسایت شگفت انگیز که قادر است شمارا به بسط دهندگان freelance در بیشتراز 100 مملکت دنیا متصل نماید Toptal میباشد که در آن اشخاص با مهارت بالا عضو می‌باشند و مایل میباشند که مهارت های شمارا بیازمایند و همینطور در بهبود آنان به شما یاری می نمایند.
در شرایطی که می‌خواهید که مهارت های اپ نویسی خویش را بیازمایید مواقعی که به شما معرفی شد شیوه های بهتر برای استارت می‌باشند و بعداز مدتی متوجه خواهید شد که میتوانید به راحتی مهارت های خویش را بسازید و مبتدیان میتوانند با تعیین یکی‌از رویکرد هایی که اینجا معرفی شد به یک شخص ماهر تبدیل شوند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.