چگونه کلمات کلیدی در گوگل را پیدا کنیم؟

۴۵۴ بازديد
طراحی سایت در مشهد 
برهان اهمیت کلمه ها کلیدی چه است؟

همان گونه که در یکی‌از مقاله ها هفت ستاره با قضیه سیر تا پیاز شیوه های نوشته ی علمی نویسی گفتیم، از نکات بسیار مهم در نوشته‌ی علمی نویسی کاوش و استعمال صحیح از لغت ها کلیدی هست چون با این عمل می اقتدار زحمت کمتری به موتورهای کاوش گوگل بخشید و در سود بتوان موجب ارتقاء ترافیک در سایتتان شد از طرفی همین آیتم موجب بازدید زیاد صفحه های شما بوسیله مخاطبین برای مطالعه محتوایتان می‌گردد.
ولی نباید این نکته را از خودکار انداخت که لغت ها کلیدی را می بایست به طور صحیح و در تعداد مطلوب به فعالیت موفقیت از طرفی این سیرتکامل نباشد که لغت ها کلیدی را مطلوب با محتوا تغییر و تحول دهید البته می‌توانید در نوشته‌علمی مبتنی بر لغات کلیدی کاوش گردیده تغییراتی اعمال نمائید.

در‌پی این نوشته‌ی علمی میخواهیم 3 ابزار مهم برای یافت کردن عبارات کلیدی در گوگل به شما نشان دهیم.

یافتن کلمه ها کلیدی در گوگل

1. Google AdWords Keyword planner یک کدام از نحوه های جستن لغت ها کلیدی در گوگل:
یکی ابزار های بسیار لبریز اهمیت برای کشف کردن عبارات کلیدی در گوگل google keyword planner میباشد که می قدرت از این ابزار در بهبود سئوی سایتتان امداد بگیرید.
در قدم ابتدا برای استعمال از این ابزار که بخواهید عبارات کلیدی در گوگل را از آن پیدا نمایید بایستی بدانید که کیوورد پلنر با خدمت Google AdWords دارای ربط میباشد و شما مستلزم به تولید یک اکانت کاربری می‌باشید.
ads.google.com آدرسی میباشد که با ورود و عضویت در آن و بعد با کلیک به آیتم Tools and Analysis در نوار بالای آن قابلیت و امکان استعمال از صفحه کلید پلنر برایتان آماده خواهد شد.
کیوورد پلنر دو کاربرد مهم دارااست. اولیه این که معیار جستجوی کلمه ها کلیدی در گوگل را طی ماه های قبل به شما نشان میدهد و دوم این میباشد که پیشنهاداتی مربوط به واژه کلیدی به شما میدهد.
طریق عمل این سیرتکامل میباشد که در بالا بر روی آیتم Find keywords کلیک فرمائید بعد از آن در کاغذ ی گشوده گردیده کلمه و واژه مربوط به صنعت و حوزه خودتان را وارد فرمایید.
آنگاه با برگه ای مواجه می‌شوید که اسم یک مرزوبوم و لهجه آن موجود هست و شما بایستی اسم آن کشوری که تعیین شده‌است را حذف فرمایید ولی اعتنا داشته باشید که به جهت تحریم اسم جمهوری اسلامی ایران چشم نمیشود ولی می‌توانید لهجه را به Persian تغییر تحول دهید.
اکنون می‌توانید آمار سرچ و معیار رقابت در لغت ها متبوع و سفارش گردیده را در دو ستون اولیه نگاه فرمائید.
در دو ردیف نخستین که بسیار مهم خیس میباشند شما به ترتیب آمار کاوش میانگین واژه در طول رقم خورده بوسیله شما‌را نشان می‌دهد و در جهت راست آن واحد سنجش رقابت واژه نمایش داده میشود که دربرگیرنده خط تیره، Low و Hight می‌باشد.
۰ ۰

برنامه نویسی شیءگرا Oop چیست؟

برنامه نویسی شیءگرا ترکیبی از گروهی از متغیرها (ویژگی ها) و توابع (روش ها) به شکل واحدی است که آن را یک «شی» می نامند. این اشیاء به صورت کلاس هایی طبقه بندی می شوند که هر کدام از اشیاء موجود در آن ها می تواند با دیگری تشکیل یک گروه بدهد. برنامه نویسی شیءگرا کمک می کند اشیاء را در کدهای یک برنامه پیدا کنید و کارهای مختلفی که در رابطه با هر کدام انجام می شود را تحت نظر بگیرید.

این سبک برنامه نویسی در زبان های برنامه نویسی بسیار متداول مانند جاوا، C++ و PHP به وفور استفاده می شود. این زبان ها به ساده سازی ساختار و سازمان برنامه های نرم افزاری کمک می کند. برنامه نویسان اغلب زمانی از OOP استفاده می کنند که بخواهند برنامه های پیچیده تری تولید کنند.

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو، سرویس ابر ذخیره ساز است و مثل تمام سرویس های کلود یا ابر، اولین کاربرد آن این است که می توانید به جای ذخیره ی اطلاعات روی هارد ،آن ها را به طور آنلاین ذخیره سازید.ابر ذخیره ساز با آپلود کردن فایل ها روی سرورهای از راه دور— یا روی “ابر”— فضای شما را در کامپیوتر خالی می کند. این کار باعث می شود که فضای بیشتری روی دستگاه برای اطلاعات مهم تری چون نصب برنامه ها و بازی های با حجم بالا ایجاد شود.

علاوه براین کلود سرویس ها مزیت های خیلی بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات به روش آنلاین برای شما ایجاد می کنند. هنگامی که اطلاعات خود را روی سرویس کلود ذخیره می کنید، در هرجایی که بخواهید ، بدون هیج دستگاه متصل به اینترنت می توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه براین می توانید این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش کامل گوگل درایو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.