کامپوننت های No-bundle در فریم ورک React

۴۰ بازديد
یک کدام از جالب ترین نکاتی که درباره React Server Component وجود داراست طراحی سایت در مشهد این میباشد که جاوا اسکریپتی که کامپوننت به آن متعلق میباشد( بسته های فرد ثالثی که import گردیده اند) نیازی وجود ندارد که برای کلاینت ارسال گردد. آن‌ها تماما روی سرور import، تعبیروتفسیر و ساخته می گردند و صرفا سود برای ما ارسال می‌گردد. برای مثال درصورتی رایا پارس که به پوشه Note.server.js نگاهی بیندازید مشاهده خواهید کرد که یک ابزار فرمت کردن داده را import نموده است ( از روش import {format} from 'date-fns';) که کلیه چیز از روش آن در سرور واقعه می افتد. خلال این شما از استعمال خطا از داده های خویش نیز دوری خواهید کرد.
قابلیت و امکان جداسازی باصرفه کدها
یکی از دیگر از حوزه های قاب ورک React که در آن شاهد ahrefs توفیق و تلاش بسیار بهتر React Server Component هستیم قابلیت و امکان جداسازی و تقسیم کد میباشد. ادله این قضیه این میباشد که کامپوننت سرور در طول اعمال نمی تواند معلوم نماید که کدام مسیر کد در هم اکنون اعمال میباشد و در فیض درباره کدی که در درحال حاضر ایفا شدن میباشد تصمیم بگیرد. در واقع این شغل مشابه به به کارگیری از React.lazy() برای import کردن کد میباشد با این تفاوت که جداکردن و تقسیم کد دراین جا سوای مداخله شکل می‌گیرد. خلال این می بایست توجه داشته باشید که مولفه سرور میتواند سریع خیس از مولفه خدمت گیرنده مسیر کد مایحتاج را بار گذاری نماید.
مثالی از Lazy loading در سرور کامپوننت
در پی مثالی را درباره این مسئله به شما ارائه خوا‌هیم اعطا کرد:
import React from 'react';
// one of these will start loading *once rendered and streamed to the client*:
import OldPhotoRenderer from './OldPhotoRenderer.client.js';
import NewPhotoRenderer from './NewPhotoRenderer.client.js';
function Photo(props) {
// Switch on feature flags, logged in/out, type of content, etc:
if (FeatureFlags.useNewPhotoRenderer) {
return ;
} else {
return ;
}
}
در قطعه کد بالا ما درباره این که کدام کامپوننت (OldPhotoRenderer یا این که NewPhotoRenderer) براساس یک فلگ (FeatureFlags.useNewPhotoRenderer) بایستی بار گذاری خواهد شد تصمیم گیری کردیم. در حالتی که این فعالیت با به کار گیری از React.lazy صورت پذیرد قبل از آن که گزینش مدنظر ما این چنین بار گذاری گردد کامپوننت فعلی می بایست روی مرورگر نظارت گردد و به محض این که‌این کد روی سرور جاری ساختن خواهد شد مسیر کد درست نیز به همین صورت لود شود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.