مقدمه ای بر انیمیشن های فریم ورک React native

۳۶ بازديد
برنامه کودک ها در قاب ورک React native یک قضیه عظیم میباشند، طراحی سایت در مشهد به همین انگیزه نیز ما درین مقاله صرفا میتوانیم قسمت کوچکی از آن ها را پوشش دهیم. به صورت کلی ما در قاب ورک React native میتوانیم از طیف وسیع ای از کارتون ها به کارگیری کنیم( برای مثال خواهیم توانست کاری کنیم هنگامی که مخاطب یک دکمه را میزند دکمه جنبش بخورد). با این درحال حاضر ما درین یادگرفتن قصد داریم صرفا یک برنامه کودک را به شما یادگرفتن دهیم. این کارتون هنگامی که استفاده کننده روی کاشی اشتباهی می رود تمام فضا را می تکان داد.
مزایای این نوع برنامه کودک در کادر ورک React native و پروژه ما
این نوع برنامه کودکان در پروژه بازی ما می‌تواند رایا پارس چند مزیت را به یاروهمدم داشته باشد. او‌لین مزیت آن این میباشد که نوعی مجازات برای مخاطب به حساب می آید چرا‌که به اتمام وصال آن یک‌سری لحظه ای به ارتفاع می انجامد و همانگونه که تا قبل از این هم اشاره کردیم به محض این که مخاطب روی کاشی اشتباهی می رود برخورد فوری خواهد داشت. ضمن این بایستی توجه داشته باشید  ahrefs که‌این نوع برنامه کودکان جالب میباشد و جذابیت بازی شما‌را نیز ارتقاء میدهد. دقت داشته باشید که یکسری قاب ورک کارتون برای کادر ورک React native وجود دارااست که برای مثال آنان می شود به react-native-animatable اشاره نمود البته ما قصد داریم از یک API داخلی برای ایفا این عمل به کار گیری کنیم. در شرایطی‌که شما تا به امروز با این API آشنا نشده اید عالی میباشد که قبل از هر چیز مستندات آن را تحقیق نمایید.
افزودن برنامه کودکان های React native به بازی
قبل از هر چیز اذن دهید تا یک مقدار animated را در حالتی مقداردهی اول کنیم که ابعاد نیز بتوانیم از آن در دور و اطراف خویش به کار گیری کنیم:
state = {
...
shakeAnimation: new Animated.Value(0)
};
درحال حاضر برای که دربرگیرنده grid generator میباشد صرفا کافی میباشد که را به تغییر‌و تحول دهیم.( فراموش نکنید که تگ آخری را نیز به همین ترتیب تغییر و تحول دهید). حالا در inline style کافی میباشد که left: shakeAnimation را اضافه کنیم که سبب ساز می‌شود تا کدهای ما چیزی مشابه به قطعه کد تحت باشد:
style={{
height: height / 2.5,
width: height / 2.5,
flexDirection: "row",
left: shakeAnimation
}
>
{gameState === "INGAME" ?
...
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.