مهندس DevOps کیست؟

مرجع مقالات طراحی سایت

مهندس DevOps کیست؟

۴۰ بازديد
مهندس DevOps فردی میباشد که چرخه قدمت توسعه و گسترش اپلیکیشن را ادراک طراحی سایت در مشهد می نماید و ادراک جامعی از ابزارهای متفاوت اتوماسیون برای پیشرفت خطوط دیجیتال دارااست.
برای مثال مهمترین مهارت های یک مهندس DevOps می شود به مورد ها ذیل اشاره نمود:
- شناخت با پلتفرم های بر اساس کلود( مانند پلتفرم های AWS، Azure و GCP)
- مدیر پیکربندی و تنظیمات ها و ابزارهای بومی سازی کد مانند Puppet، Ansible، Chef، Terraform و ...
- داشتن تجارب کافی در موضوع توسعه و گسترش پایپ لاین های CI/ CD
برای مثال نقش های اساسی مهندس DevOps می شود به مفاد تحت اشاره نمود:
- مدیریت تکثیر نرم افزار
- دارای تخصص اتوماسیون
- پیشرفت دهنده نرم‌افزار و آزمایش کننده آن
- ضمانت چگونگی
- مهندس امنیت
Go، پایتون، اسکالا، روبی و سی از شایسته ترین گویش های نرم‌افزار نویسی برای مجموعه های DevOps به شمار میایند. بر طبق داده ها وبسایت PayScale میانگین حقوق و دستمزد نخستین برای پیشرفت دهندگان و برنامه نویس ها DevOps صد هزار دلار در سال میباشد. این مقدار فی مابین 80 هزار دلار تا 150 هزار دلار میباشد و مقدار ظریف آن برحسب تجربیات، وضعیت و صنعت متغیر میباشد.
مهارت های ما یحتاج برای گسترش دهنده اینترنت
به عنوان مثال مهم‌ترین مهارت های ما یحتاج شما تحت عنوان یک پیشرفت دهنده اینترنت می شود به مواقعی مانند مهارت های عمل کردن با گیت برای در دست گرفتن نسخه، API های SSH، HTTP و HTTPs، رایاپارس دستورها محور ای لینوکس، ahrefs ساختمان اطلاعات و الگوریتم ها اشاره نمود.
نکاتی درباره پیشرفت دهنده اینترنت بک اند
در دنیای توسعه و گسترش اینترنت بیشتر پیشرفت دهندگان بک اند بیشترین نگرانی را درباره منطق پشت نرم افزار ها دارا هستند. در واقع آن ها بایستی نگران صحیح شغل کردن قسمت های منطقی نرم افزار باشند. گسترش دهندگان فرانت اند یک رابط کاربری را ساخت می نمایند اما وظیفه گسترش دهنده اینترنت بک اند این میباشد که کدی بنویسد که منجر خواهد شد تا همه این کدها به صدق عمل نمایند.
از جمله یک پیشرفت دهنده فرانت اند ممکن میباشد برگه ای را در یک نرم‌افزار ساخت و ساز کرده و آنگاه یک دکمه را در آن قرار دهد که جهت کسب اطلاعات مشتری آیتم استعمال قرار می‌گیرد. یک گسترش دهنده اینترنت بک اند وظیفه دارااست تا کدی بنویسد که سبب فعال شدن آن دکمه خواهد شد و خلال این بفهمد چه داده هایی را می بایست از مقر داده مرتبط با مشتریان اخذ کرده و آن‌ها را به شیت مهم منتقل نماید و با استعمال از کدهایی که گسترش دهنده فرانت اند نوشته میباشد این داده ها را اکران دهد.
یک گسترش دهنده بک اند ممکن میباشد به شدت در معماری یک سیستم نیز دخیل باشد و تصمیم بگیرد که چه‌طور منطق یک سیستم را سازماندهی نماید تا بتوان آن را به صحت محافظت و ایفا کرد. این گسترش دهنده ممکن میباشد در ساخت و ساز کادر ورک ها یا این که معماری یک سیستم شرکت کردن داشته باشد تا طرح ریزی برای منطق اپ را بی آلایش خیس نماید. گسترش دهندگان بک اند نسبت به گسترش دهندگان فرانت اند میل بیشتری به اجرای گونه های الگوریتم ها و توان حل موضوع دارا هستند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.