سرعت بالای یک تارنما

۴۸۶ بازديد
طراحی سایت در مشهد سرعت بالای یک وب سایت نه تنها بر روی بازدیدکننده‌ها اثر مثبت دارااست بلکه جایگاه در موتورهای جستجو را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. با سرعت بالای سایت میتوانیم از ناامید شدن و خروج سریع بازدیدکننده‌ها از وب‌سایتمان جلوگیری کنیم. همچنین بایستی این آیتم را هم در نظر داشته باشیم که سرعت مناسب یکی معیارهایی است که بر الگوریتم سکو‌دهی گوگل بسیار تاثیرگذار است.

پس با انتخاب سریعترین هاست وردپرس، سرعت بالای وبسایت و جذب مشتری اضافه خود را تضمین کنید.

ساخت سایت در مشهد

۴-اسکن بدافزار (Malware Scanning)
به دلیل تنوع بالای تم و پلاگین‌‌های جان دار، ممکن است برخی از افراد تم یا پلاگینی را بر روی سیستم مدیریت محتوای خود نصب کنند که سبب ساز آسیب‌پذیری تارنما آنان در ازای بدافزار و یا ویروس‌ها شوند. پس لازم هست در خرید هاست برای وردپرس خود به این نکته اعتنا فرمایید که اسکنر بدافزارها نیز جزو خدمات هاستینگ باشد.



۵-امنیت (Security)
هاست وردپرس - امنیت

این امری طبیعیست که با دوستداشتنی شدن پلتفرمی، آن پلتفرم بیش تر مورد هدف هکرها قرار گیرد. وردپرس هم از این قانون مستثنی نیست. تنظیمات پیش‌فرض وردپرس در عوض هجوم ها بروت فورس (brute force) چندان ایمن نیستند؛ مخصوصا در صورتیکه برای ارتباط با وب سایت خود از FTP به‌جای SFTP به کارگیری می کنید احتمال بروز این‌گونه مشکلات بیشتر خواهد شد. جالب میباشد بدانید که حتی پلتفرم‌های برخی شرکت‌های میزبانی وب نیز آیتم حمله‌ی دیداس (DDoS) قرار می گیرند. پس او‌لین اقدامات لازم می بایست در سرویس میزبانی وردپرس رخ گیرد به دلیل آن که درصورتی که ارائه‌دهندگان هاست وردپرس ایمنی لازم را رعایت نکنند تمام اقدامات شما برای حفظ از سایتتان بی‌بهره خواهد بود.



۶-مقیاس‌پذیری (Scalability)
بازاریابی آنلاین به مومنتوم نیاز داراست. ممکن می باشد پس از مدتی تعداد بازدیدکنندگان تارنما شما به طور ثابت، هر روز از چندین نفر به صدها و هزاران نفر برسد. بسیاری از هاستیگ‌ها، برای استعمال از پهنای باند یا ترافیک بر روی سرویس‌های معمولی محدودیت‌هایی قائل شده‌اند که نیازهای شما‌را برطرف نخواهد کرد. در‌این‌حالت‌ باید در آن شرکت به‌دنبال پکیج‌های هاست پربازدید با ترافیک و منابع بالا و یا هاست نامحدود گشت و پیشنهاد می‌شود تا قبل از اطمینان از وجود اینچنین سرویس‌هایی، خرید هاست وردپرسی خود را انجام ندهید.

با خرید هاست متناسب با نیاز خود در وب‌رمز سهل و آسان خاطر از پرداخت‌های بی‌آیتم، سایت خود را مدیریت فرمائید.



۷-میزبانی چند وب سایت بر روی یک هاست
امر عجیبی نیست که شرکتی بخواهد چندین وب سایت خود را بر روی یک هاست رئیس کند. برای مثال بعضا شرکت‌ها، وبسایت اصلی خود را بر روی یک دامنه و بلاگ را بر روی زیردامنه قرار می‌دهند. تعیین شرکت میزبانی وب انعطاف‌پذیری که این قابلیت و امکان را به شما بدهد تا با خرید یک هاست wordpress و زیر آوردن هزینه‌هایتان، یک‌سری وب سایت خود را اداره فرمائید، بسیار مهم می باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.