برنامه نویسی وردپرس – کدنویسی قالب و افزونه وردپرس به صورت حرفه ای

۴۱۱ بازديد

هر کسب‌وکاری خصوصیت‌های منحصر خویش را داراست. در فضای دیجیتال به خصوص در طراحی سایت در مشهد  مستلزم میباشد تا بتواند به شایسته ترین صورت ممکن آن را به مشتریان خویش ارائه دهد. در برخی موردها شما مستلزم تجهیزات یا این که حتی ظاهری خاص میباشید تا بتوانید به شایسته ترین صورت کسب‌وکار یا این که مال خویش را به مخاطبانتان ارائه دهید. با دقت به نکات مثبت و تجهیزات وردپرس، راهکار این قضیه در اپ نویسی وردپرس میباشد.







شما مسلماً در بعضا از تارنما‌ها با تجهیزات خاصی روبه‌رو گردیده‌اید که برایتان جذاب بوده میباشد و دوست داشته‌اید که تارنما شما هم از چنین قابلیتی برخوردار باشد. نگران این زمینه نباشید هر مورد‌ای روش‌حلی داراست البته مهمترین نکته اینجاست که بی آلایش‌ترین چاره چه می باشد؟

چاره این موضوع استعمال از خصوصیت Open Source وردپرس میباشد. این امکان سبب ساز می‌گردد تا شما بتوانید در وردپرس هر قابلیتی را که میخواهید اضافه فرمایید. ولی برای این عمل شما بایستی اپلیکیشن‌نویسی نمائید یا این که فعالیت خویش را به یک فن‌ای بسپارید.

وردپرس بر اساس PHP – که یکی دوستداشتنی‌ترین لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی میباشد – نوشته‌شده‌است. دو کاربرد اصلی از اپ نویسی در وردپرس پباده سازی قالب و پلاگین نویسی میباشد.

– پباده سازی قالب در وردپرس
ظواهر وب سایت شما یکی از مهمترین دست اندرکاران ماندن کاربر در وبسایت شما میباشد؛ پس چه‌بهتر که‌این گوشه و کنار منحصربه‌فرد برای شما و به مدل کسب‌وکار شما باشد. پباده سازی قالب وردپرس یک کدام از امکاناتی میباشد که می‌اقتدار با به کارگیری از نرم‌افزار نویسی، از آن استفاده نمود.

این پباده سازی میتواند دربرگیرنده همگی‌چیز صفحه ها تارنما شما مثل رنگ‌بندی، آیکون‌ها و … باشد؛ البته نکته مهمی که وجود داراست، نرم افزار نویسی امری رشته‌ای میباشد که در صورتیکه نرم‌افزار نویسی شما به‌شکل فن‌ای شکل نگیرد و نکاتی مانند ریسپانسیو بودن در آن رعایت نشود، به‌مکان امداد به پرورش وب سایت شما ممکن میباشد موجب باخت تارنما شما هم بشود. البته ما در آرنیکاوب برای شما این فعالیت را با دقت به سوابق درخشانمان در حوزه پباده سازی قالب وردپرس به‌شکل فن‌ای و منحصر انجام می دهیم.

– پلاگین نویسی وردپرس
یکی‌از دیگر از عوارض محبوبیت وردپرس قابلیت و امکان افزودن ریلکس پلاگین‌ها به آن میباشد. وظیفه پلاگین‌ها ارائه امکاناتی میباشد که به‌شکل پیش‌فرض در وردپرس نیست. امروزه بیش تر از هزاران پلاگین در مخزن وردپرس وجود دارااست البته نکته قابل توجه این میباشد که آیا آنچه را که شما میخواهید داراست یا این که خیر؟
در برخی مورد ها شما می توانید از پلاگین‌های جان دار در مخزن وردپرس به کار گیری نمایید البته در‌صورتی‌که امکاناتی را که شما میخواهید در آن وجود نداشت می بایست چه‌عمل کرد؟

مجدد از اقتدار نرم‌افزار‌نویسی وردپرس به کار گیری می کنیم و این توشه آن امکانی را که میخواهیم به وبسایت خویش اضافه می کنید؛ البته این تجهیزات بایستی دارنده قوانینی باشد. پلاگین‌ای که برای وب سایت شما پباده سازی میگردد اولیه بایستی از منظر امنیتی آیتم تأیید باشد که مبادا در وب سایت شما منجر ساخت‌و‌ساز رخنه امنیتی خواهد شد؛ نکته بعدی کد نویسی رشته‌ای میباشد که این نکته به‌راحتی قابل‌تشخیص وجود ندارد البته می‌اقتدار با به کارگیری از بازخوردهای پس از نصب پلاگین به‌این نکته پی‌پیروزی.

هماهنگی بی نقص با خویش وردپرس و کاربری آسوده هم بسیار اساسی میباشد که در ایجاد یک پلاگین بایستی آیتم اعتنا قرار بگیرد. در صورتی‌که پلاگین در پس‌مسئله تارنما شما کاری انجام می دهد ظواهر آن اهمیت ندارد ولی در صورتیکه پلاگین به ظاهر تارنما شما تأثیرگذار میباشد، خیلی اساسی میباشد که پلاگین بتواند خویش را با قالب وبسایت شما وفق دهد.
یکی از دیگر از تجهیزات تیم آرنیکاوب، اپ نویسی پلاگین‌های وردپرس میباشد. ما میتوانیم آنچه را که شما می خواهید برای شما ساخت و ساز کنیم تا بتوانید تارنما خویش را کارآمدتر نمائید.
به‌طورکلی وردپرس، سیستم رئیس محتوای انعطاف‌پذیری میباشد و در آن می‌اقتدار به‌راحتی شغل های متفاوتی را انجام اعطا کرد. پباده سازی قالب و کد‌نویسی پلاگین، مثال‌هایی از این انعطاف‌پذیری میباشد که شما میتوانید به‌راحتی از آنان به کار گیری نمایید.
۰ ۰

زبان برنامه نویسی سطح پایین و بالا چیست؟

در توصیف یک زبان برنامه نویسی، اصطلاحاتی مانند سطح پایین و بالا را خواهید شنید.

این اصطلاحات به طور کلی نشان دهنده میزان استفاده از زبان مورد نظر در نرم افزار هستند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.