قدرت Ajax

مرجع مقالات طراحی سایت

قدرت Ajax

۲۷۴ بازديد
در حیث داشته باشید که با این پدیده در بعدی برای اینکه بخواهیم یک نرم‌افزار را فعال‌ساز‌ی کنیم نیازی به اجرای دوباره آن بر روی کامپیوتر نخواهیم داشت. در واقع نصیب مهمی از اقتدار پردازشی قابل انعطاف افزارها به سمت اینترنت سرور ها جنبش می نماید.  طراحی سایت در مشهد عده ای که علاقمند به اینترنت سرور ها می‌باشند رایاپارس این گسترش را دریچه ای بسیار خوب برای توسعه و کوشش خویش میدانند.
درحال حاضر پرسش اینجاست که کدام وب سایت ها از این ابزار استعمال می نمایند؟
در دنیای اپلیکیشن نویسی هنگامی یک فناوری شروع به عمل می نماید هیجانات اکثری متعددی راجع‌به آن تصور میشود در واقع اشخاصی مخالف و اشخاصی موافق خواهند بود. با دقت به اینکه این ابزاردنیای بسیار عظیم ای دارااست و هنوز هم مجموعه های متفاوت به اندیشه از میان بردن خطاها تکنیکی جانور در آن می باشند شاید هنوز واحد سنجش به کار گیری عملی از این پدیده آنقدرها چشم نشود ولی سعی Ajax به تمامی اثبات گردیده‌است. در لحاظ داشته باشید که ورژن دوم Yahoo mail که دارای اسم و رسم به ورژن بتا میباشد ahrefs بر پایه ی این فناوری مندرج میباشد و ولی از تیم خدمت های غیر بدون‌پول یاهو به حساب آورده می شود. از طرفی گوگل توان Ajax را قدر می‌داند و در گوگل مپ و همچنین جی تمایل از این فناوری به صورت بدون شوخی مستعمل میباشد. در لحاظ داشته باشید
معضل های Ajax
حتماً زمانی یک فناوری استارت به شغل می نماید دارنده یک‌سری معایب و کاستی ها میباشد. در حیث داشته باشید که در شرایطی که مرورگر شما از جاوا اسکریپت تامین نکند نمی توانید از ابزارهای Ajax به کار گیری فرمائید.
این ابزار برای اپ های crawler مطلوب نبوده و در واقع صفحه های در مرورگر گوگل به صورت ظریف جایگاه بندی نمی‌شود.
از لحاظ اپ نویسی حفظ و مراقبت صفحاتی که از این ابزار به کار گیری کرده اند و همچنین اشکالزدایی از انها شغل دشواری میباشد.
می‌دانیم که در صفحه ها معمول برای بازگشت به کاغذ گذشته می بایست از دکمه back استعمال شود البته صفحاتی که از این فناوری استعمال کرده اند نمی توانند به صفحه ها پیشین گشوده گردند.
گردآوری بندی
میدانیم که عملیات مرتبط با دیتابیس مدام بسیار هنگفت و وقتگیر میباشد و این قضیه خویش منجر کندی اجرای صفحه های اینترنت می گردد براین اساس این ابزار اذن می‌دهد که بخش اعظمی از امور پشت صحنه انجام شود و این مسئله خویش یک نمایش کارکشته درخصوص کار های دیتابیسی به حساب آورده می شود و سبب ساز بسط این آیتم خواهد بود
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.