مدیریت Session از طریق Shared Preferences

۲۶۸ بازديد
برای اینکه مدیر Session را از روش shared preferences اجرا دهیم، ما یحتاج میباشد طراحی سایت در مشهد که مقادیر یا این که داده های ذخیره گردیده در shared preferences در روال onResume را نظارت کنیم. در صورتیکه ما داده ای نداشته باشیم، اپ را از آغاز، انگار که جدید نصب شد‌ه‌است، شروع می‌کنیم. ولی در‌حالتی که داده ای داشته باشیم ، از هنگامی آن را شروع می‌کنیم که استفاده کننده آن را رها نموده است.
این مورد در نمونه ذیل توضیح داده شد‌ه‌است.
نمونه:
نمونه ذیل به کار گیری از Session Management را توضیح می‌دهد. رایاپارس این نمونه یک نرم افزار (basic application) شالوده ساخت‌و‌ساز می نماید که به ما اذن میدهد برای نخسین بار وارد سیستم شویم . بعد از آن هنگامی سوای log out از نرم افزار بیرون شویم ، در هنگام ورود دوباره به نرم افزار ، از به عبارتی بخش پیشین شروع به عمل خواهید کرد. ولی در حالتی که log out را اعمال دهیم ahrefs به شیت ی ورود بازگردانده می شویم.
برای تست این نمونه ما یحتاج میباشد آن را روی یک دستگاه حقیقی و واقعی یا این که یک تقلید کننده انجام فرمائید.
برای ساخت یک نرم‌افزار ی اندروید از اندروید استودیو پایین پکیج com.example.sairamkrishna.myapplication به کار گیری میکنیم
پوشه src/MainActivity.java را برای اضافه کردن کد session تغییر تحول دهید.
یک اکتیویتی تازه ساخت نمایید و آن را با تیتر Welcome.java اسم گذاری نمایید. این فولدر را دستکاری نمائید تا progress code را به کد session اضافه نمائید.
فولدر res/layout/activity_main.xml را تغییر تحول دهید تا کد XML مربوطه را به آن اضافه فرمائید.
نرم افزار را جاری ساختن نمایید و یک دستگاه اجرایی اندروید تعیین کرده و نرم افزار را روی آن نصب فرمائید و حاصل را رسیدگی فرمائید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.