مشاغل پردرآمد دنیا

۳۷۱ بازديد

10_دهمین شغل اینترنتی داد و ستد تارنما

 

 

 

 

 

دهمی شغل اینترنتی معامله تارنما هست .   طراحی سایت در مشهد  برای شعور این سبک بیزنس اینترنتی فرض فرمایید شما درخصوص املاک و تولید عمل می کنید , هر که منزل را با بها ذیل تری خریداری میکند و بعد از گشوده سازی و تعمیرات ان منزل را با ارزش بالا تری می‌فروشد . برای استارت این عمل می‌توانید از تارنما هایی آغاز نمائید که در flippa.com تصویب گردیده اند .

 

 

 

 

 

 

 

11_یازدهمین شغل اینترنتی تایپ کردن محتوای تبلیغاتی

 

 

 

 

 

یکی از دیگر از کارهای اینترنتی که خیلی از اشخاص در ان موضوع دارا هستند کار میکنند تایپ کردن محتوای تبلیغاتی هست که فایده بسیار بالایی دارااست . فایده این شغل اینترنتی بسیار بالاست چون اشخاص پاره ای دراین مورد تخصص دارا‌هستند .

 

 

 

 

 

 

 

بازاریابی پرسانتی و بازاریابی داده ها جنس , مطرح ترین مشتریان شما خواهند بود چون این اشخاص برای رویه عمل های ممکن برای ارتقاء نرخ کلیک , نرخ نام نویسی و نرخ تبدیل وبسایتشان میباشند . این آیتم نیز قادر است یک کدام از دیگر از مشاغل اینترنتی با درامد بالا باشد به این دلیل که به ازای تایپ کردن متن تبلیغاتی هزینه ی بسیار بالایی اخذ خواهید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

12_دوازدهمین شغل اینترنتی همیاری در فروش

 

یکی از دیگر از طریق های پولساز برای فعال‌ساز‌ی تجارت اینترنتی سیستم همیاری در فروش یا این که افیلیت مارکتینگ میباشد. برای درآمدزایی از این نحوه شما از روش فروش تولیدها سایر افراد کسب درآمد می‌کنید. مطرح ترین مغازه های اینترنتی در عالم و حتی جمهوری اسلامی ایران سیستم همیاری در فروش را برای سایتشان راه‌اندازی کردند و سبب ساز ساخت یک شرایط پولساز برای عده ای گردیده که قصد فعال سازی بیزنس اینترنتی را دارا‌هستند.

 

 

 

شایسته ترین نحوه برای فعال‌سازی سیتم همیاری در فروش این میباشد که شما یک وب سایت فعال‌سازی نمایید و محصول ها دیجی متاع را برای فروش باطن سایتتان بگذارید. اما چنانچه مقصود اساسی تان درآمدزایی از سیستم های همیاری در فروش میباشد و می خواهید از روش فروش تولیدات دیجی مال درآمدزایی داشته باشید می بایست در قسمت سیستم همیاری در فروش دیجی فرآورده نام نویسی نمائید و دیجی مال برای فروش محصولاتش در وب به شما پیوند مخصوص می دهد که هر که از روش لینکی که دیجی مال در اختیارتان قرار داده میباشد محصولی را تنظیم نمائید به طور به طور کامل اتومات در پنل کاربری تان پورسانتتان ارسال می شود و می‌توانید آن را اخذ نمائید

 

 

 

در‌این نحوه می‌توانید با فروش تولید ها تارنما های دیگر در وب سایت خویش به ازای هر فروش پورسانت و پولی را اخذ نمایید همان گونه که گفتم شما با فعال سازی یک فروشگاه آنلاین می‌توانید تولید ها دیگرافراد را در تارنما خویش بفروشید و به ازای هر فروش پولی را از ان وب سایت اخذ فرمائید .

 

 

 

 

 

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.