تگ هدر در طراحی وب

۳۷۰ بازديد

هدر تارنما مرزو بوم وردپرس

هدر تارنما مملکت وردپرس

پس   طراحی سایت در مشهد  هدر بخشی میباشد که در کل صفحه های تکرار می گردد و در بالای تارنما اکران داده می‌گردد. بیایید برای تمرین بیشتر هدر تارنما گوگل را هم پیدا کنیم.

 

هدر وب سایت گوگل

هدر وبسایت گوگل

هدر تارنما گوگل در قسمت کلیپ

هدر تارنما گوگل در نصیب ویدیو

به چه شکل در وردپرس هدر بسازیم

برای تشکیل داد هدر در وردپرس کافی میباشد پوشه header.php را در فولدر قالب وب سایت خویش تولید نمایید. آنگاه در هر فایلی که قصد دارید هدر اکران داده خواهد شد، از کد به کار گیری نمائید. اما به همین راحتی وجود ندارد و شما می بایست با دستکم توابع وردپرس آشنا باشید. جاری ساختن این فعالیت را به‌شکل ظریف و کامل در عصر یادگرفتن پباده سازی قالب وردپرس توضیح داده‌ایم.

 

نکاتی که بایستی در تشکیل داد هدر وب سایت رعایت کنیم

ولی بهتر میباشد چندین نکته را در رابطه هدر تارنما بدانیم و نکاتی را برای پباده سازی هدر تارنما در حیث بگیریم.

 

قطعا قرار وجود ندارد هدر در مجموع صفحه های یکسان باشد

پباده سازی بعضی از اینترنت‌تارنما‌ها موجب میگردد هدر در آحاد صفحه ها یکسان نباشد. شاید نیاز باشد برای برخی از صفحه های مثل شیت ورود سرزمین وردپرس به هیچ عنوانً هدر قرار ندهیم. یا این که شاید هم رنگ پس‌موضوع هدر برخی صفحه ها گوناگون باشد. ابداً شاید بعضا از صفحه های هدر متفاوتی داشته باشند. تک تک این موردها بستگی به ذوق وسلیقه طراح وبسایت داراست.

 

هدر برای seo بسیار اصلی می باشد

شاید یقین نکنید! ولی آری هدر برای seo وبسایت شما بسیار اساسی میباشد. چراکه در کل صفحه های وبسایت شما تکرار می گردد و تاثیری بی واسطه روی سرعت و باصرفه‌سازی مجموع صفحه ها وبسایت شما خواهد داشت.

 

برای مثالً الگوریتم Top Heavy گوگل که تأثیری بی واسطه روی حاصل ورودی گوگل شما داراست، الگوریتمی میباشد که مستقیماً بر هدر و مشتقات آن چک دارااست. این الگوریتم تحلیل می‌نماید که آیا محتوای پیش از محتوای تارنما شما متعددی سنگین میباشد یا این که نه؟ آیا استفاده کننده پیش از دیدن محتوای کاغذ می بایست چندین مگابایت از وسعت وب خویش و فرصت خویش را صرف نماید یا این که نه؟ کل این‌ها بر سئوی تارنما شما تأثیر خواهد داشت.

 

بهتر میباشد برای هدر از تگ HTML5 به کار گیری نمایید

از نگاه اپلیکیشن‌نویسی، برای مشاهده با صرفه تارنما شما در کاغذ خوان‌ها و از دید seo بهتر میباشد نخست و انتهای هدر را در HTML با تگ HTML5 معین نمائید. این تگ با

استارت و با

بسته شود.

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.