درآمدزایی با فروش وب سایت

۳۸۴ بازديد

درآمدزایی با فروش وب سایت
۱- فراگیری وردپرس و متعلقات
او‌لین شیوه درآمدزایی  طراحی سایت در مشهد  با وردپرس همین یادگرفتن وردپرس و متعلقات آن میباشد. تعداد متعددی اشخاص می باشند که دوست دارا‌هستند وردپرس رو از یک کارشناس آن خاطر بگیرند. کافیه وردپرس رو از روش همین تارنما وردپرسی شو حافظه بگیرید و به سایر حافظه بدید. وردپرس متعلقات متعددی داراست مثل پلاگین های ووکامرس، EDD، فرم سازها، اسلایدر سازها و … که خیلی ها حاضر یکی از بهشون حافظه بده و در ازاش هزینه نمایند. کافیه یک وبسایت درین ارتباط راه‌اندازی نمایید و یک کدام از خدماتتون همین باشه، می تونید به طور حضوری یا این که غیر حضوری و آنلاین این عمل رو اعمال دهید.

شاید این در ذهنیت شما باشد علمی که خاطر گرفتم رو به سایر خاطر ندم زیرا شاید دست زیاد خواهد شد ولی می بایست بگم چه شما باشید چه نباشید سایر می آموزند پس چه بهتر از شما حافظه بگیرند و هزینه رو شما اخذ نمائید. پس توصیه می‌کنم روز آپ تو دیت در هم اکنون یادگیری و فراگیری وردپرس و متعلقات آن باشید که میتوانید به درآمد خیر از آن برسید. در وبسایت های اطلاع رسانی و انجمن ها بارها چشم ام که اشخاص می باشند که دنبال استاد وردپرس میباشند که حاضر مبالغ خیر رو پرداخت نمایند. یک نکته که می بایست فراموش نشود اینه که شما می‌توانید عمل کردن با قالب های ماهر وردپرس رو حافظه بگیرید و همونو به سایر افراد خاطر بدید.

۲- ارائه سرویس ها مشورت وردپرس
یکی دیدنی ترین امور دراین باره، ارائه سرویس ها مشورت ای است. خیلی ها می باشند حاضر برای هر ساعت مشورت کردن شما، مبالغ خیر و خوبی پرداخت نمایند. از جمله صاحب و مالک یک وبسایت یا این که فردی که می‌خواهد وبسایت فعال‌ساز‌ی نماید دنبال این می‌باشند مطالبی که نمیدونند رو از یک فرد بپرسند و حیث کارشناسی بگیرند؛ حال چه خوبه شما این فعالیت رو اجرا دهید. یک کدام از سرویس ها شما می بایست همین مسئله مشورت کردن باشد شاید پیش خودتون تصور کنید کسی برای این چیزا هزینه نمی نماید اما می بایست بگم مشقت بار در نادرست می‌باشید و بایستی بگم خیلی ها میباشند نمیخواهند سرگرم مسائل یادگیری شوند و حاضرن با دادن کمی هزینه از یک دارای تخصص مشورت کردن بگیرند.

۳- نرم‌افزار نویسی وردپرس
یک کدام از طریق های درآمدزایی از وردپرس که به شدت موقعیت عالی داراست همین مشاجره اپلیکیشن نویسی وردپرس هستش، متاسفانه یا این که بهتر بگم خوشبختانه اشخاصی که سمت وردپرس در میان، ابدا تخصصی در نرم افزار نویسی ندارند و هنگامی می‌خواهند بخشی از سایتشون رو تغییر تحول دهند مستلزم اپلیکیشن نویس میباشند. سفارش می‌کنم در صورتی دنبال درآمدزایی از وردپرس می باشید به طبع این قسمت رو بدون شوخی بگیرید. گروه وردپرسی شو، روزمره تعداد متعددی مشتری درین حوزه رو پاسخ می نماید زیرا وقت نمی‌‌کنیم بهشون سرویس بدیم. شما می تونید از این شرایط به کارگیری فرمائید و کلی مشتری داشته باشید.

در صورتی هم درباره ی اپ نویسی وردپرس چیزی نمیدونید می بایست بگم او‌لین فعالیت یادگیری HTML و CSS هستش، که تا قبل از این بسته فراگیری HTML و CSS رو باطن وبسایت قرار دادیم. مسلما به طبع این دو رو حافظه بگیرید تا مشاهده کنید صاحبان تارنما ها، حاضرند برای یک تغییر‌و تحول جزیی چه قد پرداخت نمایند. در صورتیکه کمی بیشتر حافظه بگیرید به هیچ عنوان روایت فرق می نماید و میتوانید درآمدهای بیشتری داشته باشید.

۴- پشتیبانی ماهر وردپرس
به نظرم یک کدام از شایسته ترین طریق های تازه درآمدزایی از وردپرس همین پشتیبانی ماهر وردپرس هستش، فعلا یک‌سری وب سایت وارد این حوزه گردیده اند و وب سایت پشتیبانی وردپرس فعال سازی نمایند. به جرئت می قدرت اظهار کرد یکی پول ساز ترین شیوه ها، همین نحوه است که مکان عمل متعددی دارااست و به جرئت می قدرت اعلام‌کرد چنانچه ۲۰۰ ۳۰۰ وبسایت پشتیبانی هم اضافه شوند بازم برای هر مورد مشتری وجود داراست. زیرا خیلی از تارنما های اهل ایران با وردپرس فعال‌سازی گردیده اند.

در‌این طریق می بایست پلن های پشتیبانی مختلفی داشته باشید و این پلن ها به طور ماهانه ارائه میشوند و در عوض خدماتی که به مدیران وبسایت وردپرس میدهید به شما ماهانه هزینه ای پرداخت می نمایند. معمولا این پلن های پشتیبانی از ۲۰۰ هزار تومان آغاز میگردند و برخی تا ۵۰۰ ۶۰۰ هزار تومان هزینه میگرند. کافیه شما به ۱۰ تارنما سرویس ها پشتیبانی دهید حتی در‌صورتی‌که از هر یک ۳۰۰ تومان بگیرید دستکم ماهی ۳ میلیون میتوانید درآمد داشته باشید.

 

۰ ۰

AJAX چیست و چگونه کار می کند؟

با کمک AJAX می توانیم صفحات وب پویا ایجاد کنیم و بلافاصله بدون ارسال مجدد درخواست به سرور، تغییرات به روزرسانی و نمایش داده می شوند. با استفاده از AJAX فقط داده ها یا اطلاعات مهم به جای کل صفحه وب به سرور ارسال می شوند و این باعث می شود تا بار روی سرور از بین برود. در نتیجه پردازش و بارگیری صفحات تعاملی سریعتر خواهد شد.

نحوه کار AJAX

  • کاربر یک رویداد را روی صفحه وب فعال می کند، مانند کلیک روی یک باتن.
  • HTTPRequest (درخواست HTML) با استفاده از شی XMLHTTPRequest به سرور ارسال می شود. این شی با پارامتر درخواست روی شبکه پیکربندی شده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.