بررسی ویژگی های یک برنامه نویس خوب

۳۸۰ بازديد
بررسی ویژگی های یک برنامه نویس خوب



هر وقت راجع به اپ نویس خوب حرف می وشد تمامی میگن بایستی کد نویس خیر باشه و   طراحی سایت در مشهد  اینکه بتونه هر پروژه ای رو کد بزنه، ولی حقیقتا همین یک خصوصیت می‌تواند یک فرد رو تحت عنوان یک نرم‌افزار نویس خوب یا این که بهتر بگیم عالی معرفی نماید. درین نوشته ی علمی می خوام در ارتباط خصوصیت های یک نرم افزار نویس خوب کلام کنم و محاسبه کنیم یک اپلیکیشن نویس خوب بایستی چه خصوصیت هایی داشته باشد. پس در شرایطی که میخواید بیشتر راجع‌به این مسئله رو بدونید مطلقا این نوشته ی علمی که با تیتر چک خصوصیت های یک نرم افزار نویس خوب ارائه گردیده‌است را مطالعه نمائید درین نوشته‌علمی 20 ویژگی و خصوصیت یک نرم‌افزار نویس خوب را گزینه نظارت قرار می دهیم.

خصوصیت های یک نرم افزار نویس خوب

خصوصیت های یک نرم‌افزار نویس خوب
زمانی در زمینه ی خصوصیت های یک اپلیکیشن نویس خوب سخن می‌کنیم هر کسی بر طبق تجربیات یا این که مطالبی که خوانده آغاز به لیست کردن چندین خصوصیت می نماید ولی حقیقتا یک اپلیکیشن نویس خوب بایستی چه خصوصیت هایی داشته باشد. در قسمت ذیل ما 20 خصوصیت اصلی یک نرم افزار نویس خوب را گزینه نظارت قرار می‌دهیم تا هنگامی درخصوص نرم‌افزار نویس خوب حرف می‌شود بایستی چه چیزهایی در لحاظ گرفته گردید. اما درین لیست خیلی خصوصیت های دیگه هم می توانست قرار گیرد البته به نظرم این 20 مورد مهمتر از سایر میباشند.

معضل پذیر
قابلیت و امکان حل مورد
کدنویسی منزه و باصرفه
مهارت های فنی مفید
تصمیم به یادگیری
مهارت رفع انواع Debugging
شوق واشتیاق به عمل
منظم بودن و محافظت ادب
مهارت های ارتباطی
مهارت های رای زنی
تنبلی
روءیت کرد تجاری
امکان طرح ریزی
بضاعت و توان رئیس باخت
روحیه فعالیت تیمی
تصمیم به تحقیق
اهمیت به فرصت آخرین پروژه
قابلیت و امکان ارائه
تطبیق با فضا عمل
مهارت حل ایراد
نکته قابل توجه: یک فردی که نو آغاز به یادگیری و فراگیری نرم افزار نویسی می نماید نباید به طبع این 20 خصوصیت رو داشته باشد این خصوصیات با سپری شد فرصت و کسب تجربه به دست میاد پس درصورتی که در اولِ منش می باشید به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا به‌تدریج این خصوصیات رو کسب میکنید.

خصوصیت های نرم افزار نویس

1- معضل پذیر
اپلیکیشن نویسی که بحران پذیر نباشد و همش از بحران خوف و ترس داشته باشد مطلقا نمی تواند ادعای خوب و ماهر بودن داشته باشد. نام اپ نویسی با بحران گره خورده میباشد و هر کس تاب و قدرت پذیرفتن بحران را ندارد یعنی یه چیزی معدود دارااست. پس او‌لین چپزی که بایستی یک اپلیکیشن نویسی داشته باشد بضاعت و توان بحران پذیری هستش، پس او‌لین آیتم از لیست مرتبط با معضل میباشد.

2- قابلیت و امکان حل موضوع
زمانی در زمینه ی خصوصیت های یک اپ نویس خوب سخن می‌کنیم او‌لین چیزی که در ذهن خودم صورت می‌گیرد دعوا امکان حل قضیه میباشد. نرم‌افزار نویس اینقد می بایست موضوع حل نماید و سرگرم مسائل خواهد شد که به راحتی بتواند هر نوع قضیه ای رو حل نماید. در حالتی که در اولِ یادگیری و فراگیری اپ نویسی میباشید به هیچ عنوان مکان نگرانی وجود ندارد زیرا به ندرت توان و بضاعت و توان حل مورد رو پیدا میکنید صرفا می بایست دل به دریا بزنید و پشت سرهم تمرین داشته باشید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.