معرفی شغل های پردرامد اینترنتی

۳۷۵ بازديد

 

 

2_ دو‌مین شغل اینترنتی طراحی وب سایت

 

دو‌مین شغل اینترنتی ساخت وب سایت

 

 

 

یکی‌از  طراحی سایت در مشهد  دیگر از کارهای اینترنتی مالامال درآمد و پرسود که در سطح دنیا خیلی طرفدار داراست ساخت وب سایت است. در‌این شیوه تجارت اینترنتی شما با ساخت سایت برای سایرافراد درآمدزایی می‌کنید. همان گونه که می دانید با پیشرفت فناوری اکثر کسب و شغل های سنتی به سمت کسب و شغل های آنلاین کشیده گردیده اند و همین زمینه منجر گردیده ساخت سایت به یک کدام از دیگر از ایده های پولساز بیزنس آنلاین تبدیل خواهد شد.

 

 

 

ولی این را بدانید که برای طراحی وب به هیچ وجه نیازی به نرم‌افزار نویسی اینترنت وجود ندارد برای طراحی وب سایت می‌توانید از وبسایت ساز های بدون پول و cms های مجانی به کار گیری نمائید . خیلی از اشخاص فکر‌میکنند که برای فعال سازی و طراحی وب بایستی نرم افزار نویسی بلد باشند و یااینکه در صورتیکه نرم‌افزار نویسی نمیدانند می بایست بابت فعال‌ساز‌ی و تشکیل داد سایتشان مخارج متعددی پرداخت نمایند در صورتیکه که به هیچ وجه اینطور وجود ندارد!

 

 

 

 

 

 

 

برای اینکه سایت فعال‌سازی نمائید به هیچ دانش اپ نویسی و کدنویسی نیاز ندارید. به لطف بلندمرتبه سیستم های مدیر محتوا مثل وردپرس فعال سازی و ساخت وب سایت برای مجموع اشخاص ممکن شد‌ه‌است و فارغ از اینکه نرم‌افزار نویسی بلد باشید می‌توانید وبسایت راه‌اندازی فرمایید. در صورتی عمل با سیستم های رئیس محتوا را حافظه بگیرید می‌توانید با ساخت سایت کسب درآمد داشته باشید. ولی برای درآمدزایی از ساخت سایت نیازی به فعال سازی کمپانی و دفتر کار ندارید. بخش اعظمی از اشخاص توانسته اند با یادگیری ساخت سایت عمل در خانه خویش را فعال سازی نمایند و به درآمد میلیونی برسانند.

 

 

 

 

 

 

 

در صورتی به مبحث ساخت سایت عشق دارید می‌توانید این ایده را جهت فعال سازی تجارت اینترنتی تان تعیین فرمایید و با ساخت سایت برای سایر افراد درآمدزایی نمائید.

 

 

 

مهارت ساخت وب سایت به هیچ وجه نیاز به بلد بودن دانش اپ نویسی مثل Html , Css, js ,php و … ندارد . شما دوستان عزیز خیلی ریلکس می‌توانید سوای نرم‌افزار نویسی طراحی وب را خاطر بگیرید و پروژه های طراحی وب سایت اجرا بدهید برای طراحی وب فارغ از کد نویسی می توانید از تارنما آکادمی سبز استعمال نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

به لطف تعالی سیستم های رئیس محتوای مجانی مثل wordpress ، joomla , drupal و… فعال سازی وب سایت برای کسانی که قصد یادگیری طراحی وب را دارا‌هستند فراهمن گردیده‌است. با استعمال از این وبسایت سازها شما می توانید سوای نیاز به حتی یک خط کدنویسی یک وبسایت ماهر برای دیگرافراد فعال‌ساز‌ی فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

ولی در‌این شیوه بیزنس آنلاین ابدا نیازی وجود ندارد عمل با مجموع تارنما سازها و سیستم های رئیس محتوا را بی نقص حافظه بگیرید! شما در صورتیکه صرفا عمل با وردپرس را به طور بی نقص حافظه بگیرید می‌توانید از روش طراحی وب سایت برای بقیه افراد درآمدزایی فرمائید. در صورتیکه قصد یادگیری وردپرس را دارید سفارش می‌کنم مسلما نوشته‌علمی تحت را مطالعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

توصیه می کنم نوشته‌ی‌علمی فراگیری طراحی وب را مطالعه نمائید

 

 

 

ولی گشوده بدین نکته حائض اهمیت اعتنا کنم که چنانچه قصد درآمدزایی از روش طراحی وب سایت را دارید به هیچ عنوان نیازی وجود ندارد گویش های اپ نویسی را یادبگیرید. در حالتی‌که وردپرس را بی نقص حافظه بگیرید می‌توانید خیلی ریلکس از روش ساخت سایت برای بقیه افراد به درآمد میلیونی برسید.

 

 

 

 

 

 

 

3_ سو‌مین شغل اینترنتی مطمئن فروش فالوور و لایک اینستاگرام

 

سومی شغل اینترنتی مطمئن فروش فالوور و لایک اینستاگرام

 

 

 

 

 

 

 

یکی‌از دیگر از مشاغل اینترنتی مطمئن و پردرآمد فروش فالوور و لایک اینستاگرام میباشد. معیار درآمد از این نحوه ایده بیزنس اینترنتی بسیار بالا می‌باشد . شما با فعال‌سازی این ایده برای تجارت اینترنتی خیلی معمولی می توانید به درآمد بالایی دست پیدا فرمایید. ولی برای کسب درآمد از این ایده فعالیت در وب تمامی چیز به خودتان بستگی داراست. در‌صورتی‌که اصولی این ایده تجارت را پیاده سازی فرمائید مطمئن باشید خیلی شل می‌توانید به درآمد میلیونی از وب برسید. در‌این طرز شما از روش راه‌اندازی سرویس ها اینستاگرام درآمدزایی می‌کنید.

 

 

 

 

 

 

 

همان طور که می دانید کانال ی اجتماعی اینستاگرام یک کدام از پرطرفدارترین شبکه‌های‌اجتماعی است که روزمره اشخاص متعددی درین کانال ی اجتماعی عضو می شوند. شما برای فعال‌سازی این سیستم فروش فالوور اینستاگرام به هیچ سرمایه بالایی نیاز ندارید و خیلی معمولی می توانید این سیستم را برای خویش فعال‌ساز‌ی فرمائید . در صورتی این سیستم را راه‌اندازی فرمایید مسلما با روزی 2 الی 3 ساعت فعالیت در خانه به درآمد اطمینان نکردنی دست پیدا خواهید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.