کسب در امد از وردپرس با ساخت‌و‌ساز فروشگاه آنلاین

۳۷۲ بازديد
کسب در امد از وردپرس با ساخت‌و‌ساز فروشگاه آنلاین
در‌این  طراحی سایت در مشهد شیوه شما با اعتنا به مال که ارائه میدهید یک مغازه تولید می کنید. دکان ها مقیاس پذیر می باشند و می توانید تنها با ارتقاء بازدید مرز های فروش را بشکنید! مغازه ها سقف در امدی ندارند و می توانید میلیون ها تومان از فروشگاهی که تولید می کنید پول در بیاورید.ساخت دکان در وردپرس اسان میباشد صرفا صرفا با پلاگین ووکامرس که با یکسری کلیک فعال‌ساز‌ی می‌شود می‌توانید دکان خودرا ساخت نمائید. در ووکامرس می‌توانید هر نوع محصولی ( محصول ها فیزیکی , تولیدها دانلودی ) بفروشید. ووکامرس از لهجه فارسی پشتیبانی میکند و همچنین با درگاه پرداخت های اهل ایران نیز سازگار میباشد. با داشتن مغازه می‌توانید از هرجای عالم تولیدات خودرا بفروشید و کلیه اشخاص در مجموع نقاط عالم می‌توانند متاع شمارا تهیه و تنظیم نمایند!

کسب در امد از وردپرس با مغازه انلاین

مزایای داشتن فروشگاه آنلاین با وردپرس :
تولید مغازه فقط با یک سری کلیک
مدیر اسان دکان
فروش اشکال محصول ها ( فیزیکی و دانلودی)
سازگار با درگاه پرداخت های اهل ایران
مقایس پذیر بودن
پشتیبانی از لهجه فارسی
نداشتن سقف کسب در امد
مدیر دکان از همگی جا
داشتن مشتریان از مجموع نقاط عالم
مشتریان شما هر فرصت که خواستند می توانند متاع شما را تهیه و تنظیم نمایند. حتی هنگامی که شما خواب می باشید!
معایب داشتن فروشگاه آنلاین :
نیاز به سرمایه برای تولید مغازه جهت تنظیم تولیدات
داشتن رقبای پیشرو


ترازو در امد :کسب در امد از فروشگاه آنلاین سقف در امدی ندارد البته با مقداری کوشش می‌توانید به مرز ماهی 100 میلیون تومان برسید!

جهت جذب مشتریان برای فروشگاهتان می توانید تارنما خودرا برای موتور های کاوش باصرفه نمایید یا این که می‌توانید در وب سایت های پربازدید تبلیغات نمائید



کسب در امد از وردپرس با اخذ نمایندگی هاست
برای ساخت و ساز هر سایتی مستلزم به یک هاست هست. روز آپ دیت آغاز نرم‌افزار های متعددی ساخت می شوند و هر وبسایتی نیاز به یک فضایی جهت ذخیره فولدر خودرا دارااست! براین اساس میتوان بدین سود رسید که فروش هاست یک کدام از مالامال در امد ترین نحوه های کسب در امد از وردپرس است.!درین شیوه شما به شرکتهای هاستینگ مراجعه می کنید و یک نمایندگی هاست اخذ می‌کنید. کلا دو طریق وجود دارااست که شما بتوانید با تصاحب کردن نمایندگی هاستی را بفروشید. اولیه می توانید از کمپانی هاستینگ مقدار فضایی را تهیه و تنظیم فرمایید و ان را به مشتریان خودتان ارزان بفروشید. یا این که می توانید به عبارتی پلن های کمپانی را با بفروشید و درصدی از فایده را اخذ نمائید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.