دارای پنل مدیریتی قدرتمندی است

۳۶۴ بازديد
ابزارهای سفارشی قالبدر مغازه اینترنتی در بخش ابزارک یا این که سفارشی برای پباده سازی قالب وردپرس در حیث گرفته شده‌است که شما مبتنی بر میل و ذوق و سلیقه خویش می‌توانید پباده سازی خویش را انجام دهید   طراحی سایت در مشهد  که علاوه بر این به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید کاغذ لاگین وردپرس خویش را به طور به طور کاملً سفارشی پباده سازی نمائید، همینطور به شما این قابلیت را می‌دهد تا برگه پاپ آپ را در شرایط overlay برای دعوت یوزرها ساخت کنید که اما این فعالیت را میتوانید به طور خاص یا این که همانند عضو شدن در روزنامه انجام دهید.
دارنده پنل مدیریتی قدرتمندی میباشدداشتن پنل مدیریتی کارکشته به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید پباده سازی و رئیس تارنما خویش را با همه قسمت های مرتبط با قالب پباده سازی و آن را در اختیار گرفتن و متناسب با نیاز خویش پباده سازی فرمائید که در آن شکل شما می‌توانید همه تجهیزات مرتبط با پیکربندی ورقه ورود، پیکربندی ساید توشه، پیکربندی همه قسمت های قالب، ساخت ورژن حمایت کننده و … را برای پباده سازی در دست بگیرید و مبنی بر آن پیکربندی مد حیث خویش را انجام دهید.


تجهیزات ووکامرسسیستم پرداخت ها: در ووکامرس شما به سه شیوه می‌توانید پول خویش را از مشتری اخذ کنید1. پرداخت درب خانه. 2.پرداخت الکترونیکی. 3.پرداخت توسط بررسی.سیستم حمل و نقل: تولید سیستم حمل و نقل به طور مجانی، ارزش اثبات یا این که متغیر، ساخت‌و‌ساز طریق های حمل و نقل دلخواه و …تنوع تولیدات در ووکامرس: شما در ووکامرس میتوانید تولیدات متفاوت و متنوعی از قبیل تولیدات فیزیکی، دیجیتال و مجازی را به فروش برسانید.گزارش دهی: بر پایه ی سیستم گزارش دهی در ووکامرس شما میتوانید گزارش های روزمره، هفتگی و ماهانه را اخذ نمایید و از موجودی محصول ها کمپانی و مغازه اینترنتی خویش اطلاع نتایج و آن را به مشتری ابلاغ نمائید.بازاریابی: در ووکامرس این قابلیت و امکان برای شما وجود دارااست تا بتوانید از کدهای تخفیفی به کار گیری نمائید و این کدها را بر پایه ی نوع دسته بندی و تولیدها و یا این که مبنی بر ساخت و ساز محدودیت هایی خاص منجمله معین نمودن تاریخ خاص به مشتریان خویش عرضه نمایید.مالیات: در ووکامرس این قابلیت و امکان برای شما وجود داراست تا بتوانید مالیات را مبنی بر نرخ اثبات یا این که بها افروده انتخاب نمائید.و …کلام آخریامروزه بخش اعظمی از سایت های پهناور دنیا از پلاگین ووکامرس برای مدیر سایت خویش استعمال می نمایند که با دقت به مزایا و امکاناتی که دارااست راحتی عمل را برای شما به ارمغان می‌آورد و مشتریان متعددی را به تارنما شما دعوت می نماید، شما با پباده سازی دکان اینترنتی بر طبق ووکامرس وردپرس می‌توانید به رویاهایتان رنگ حقیقت بزنید که در شکل داشتن هرگونه سؤال و مشورت می‌توانید با همیاران ما در همیار گسترش تماس حاصل نمایید.
۰ ۰

نرم افزار ایلوستریتور

Adobe Illustrator نرم افزار گرافیکی است که برای افرادیکه کار طراحی می کنند بسیار کاربردی است. از لوگوی شرکت گرفته تا بیلبورد بزرگراه و کارت تولد – همه اینها در Illustrator طراحی می شوند.

Adobe Illustrator ابزاری برای طراحی وکتور است ، به این معنی که شما می توانید آثار هنری را در هر مقیاس و بدون کاهش کیفیت ایجاد کنید. این یک ابزار فوق العاده برای طراحی لوگو ، ایجاد آثار هنری وکتور پیچیده و بازی با طراحی تایپوگرافی مصور است

  • قابلیت طراحی طرح های وکتور بسیار پیچیده با قابلیت های بسیار پیشرفته
  • کارهای تصویرسازی مثل موشن گرافیک و …
  • قابلیت تایپوگرافی بسیار پیشرفته با ابزار مخصوص این کار
  • قابلیت رنگ کردن تصاویر با خاصیت گرادیانت به صورت طیف رنگی از رنگ خاصی به رنگ دیگر و قابلیت تعیین شفاقیت رنگ
  • قابلیت رنگ آمیزی و طرح ریزی به صورت پرسپکتیو
  • قابلیت ایجاد Stroke های بسیار زیبا و حرفه ای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.