طراحی سایت دیوار

۳۶۳ بازديد

دیوار اینترنت سایتی برای نیازمندی های اینترنی و خرید و فرو اجناس تازه و استوک میباشد. طراحی سایت در مشهد  همینطور می اقتدار در آن گونه های سرویس ها متعدد را برحسب نیاز یافت.

این تارنما دارنده سکو الکسا 14 در کشور ایران و درجه 746 الکسا در عالم میباشد. دیوار هم اکنو علاوه بر جمهوری اسلامی ایران در 4 شهر افغانستان نیز فعالیت می کند.

در‌این نوشته‌ی‌علمی به آنالیز طراحی وب دیوار پرداخته و خصوصیات و عوارض برد طراحی وب سایت آن را آنالیز میکنیم.



خصوصیت های ساخت سایت دیوار
با ورود به وبسایت دیوار او‌لین چیزی که مخاطب مشاهده می نماید توضیحی در رابطه خدماتی میباشد که وبسایت دیوار ارائه می‌دهد و به دنبال با دسته بندی استان ها و نوار کاوش رو به رو می گردد.

این پباده سازی بی آلایش بیان‌کننده آن میباشد که در‌این سایت به رفع نیازهای اصلی و ما یحتاج پرداخته می‌شود و به مواقعی که سبب تولید لبه میشوند و دقت استفاده کننده را از قضیه اساسی بدور می نمایند پرداخته نمی‌شود.

در‌این سایت صرفا تصاویری که وجود دارا هستند، تصاویری میباشد که یوزرها آن‌ها را قرار داده اند و خویش تارنما از تصویری استعمال نکرده میباشد.

قرار دادن آرم اعتماد الکترونیکی در بخش کناری وب سایت سبب ساز گردیده به کابران اطمینان داده گردد که‌این وبسایت دارای اعتبار میباشد و بتوانند با‌گاز به زمینه مهم که رفع نیازمندی یا این که درج اطلاع رسانی میباشد بپردازند.



محاسبه طراحی وب سایت دیوار
با گزینش یک کدام از استان ها لیستی از اشکال کالاها و سرویس ها مرتبط با آن استان لیست می گردد. همینطور قابلیت غربال کردن مطالب براساس نوع سرویس ها متبوع وجود دارااست.





توضیحات مرتبط با هر نیازمندی و محصول بسیار اثرگذار بوده و داده ها اثر گذار مانند ارزش و محل نیز ارائه گردیده که مخاطب به راحتی قادر است در رابطه موءثر بودن یا این که نبودن آن تصمیم گیری نماید.

در شیوه اکران لیست مطالب از infinite scroll مصرف شده میباشد که pagination را آسوده کرده و به یوزرها تجربه نیکی در به کارگیری از لیست ها طولانی می‌دهد.



عارضه ها پیروزی طراحی وب دیوار
مهم ترین ادله برد این وبسایت به کارگیری از مفاهیم بی آلایش در ساخت وب سایت و برطرف کردن نیازهای مهم یوزرها هنگام به کار گیری عمل با وبسایت میباشد. طراحان دیوار به نکته واقف بوده و غایت به کارگیری را از آن کرده اند.

در پباده سازی این وب سایت از رنگ های پاره ای مستعمل تا این پیام به مخاطب رسانده گردد که علاوه بر آسانی از جدیت کافی نیز برخوردار‌است.

دیوار با به کارگیری از معمولی ترین مفاهیم در دنیای تبلیغات و نیازمندی ها با گاز پرورش کرده و این رویش همچنان در درحال حاضر سرعت دریافت کردن میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.