چه سایت‌هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارند؟

۳۷۲ بازديد

یکی خدماتی که کمپانی‌های طراحی وب سایت ارائه می دهند، گشوده پباده سازی میباشد.  طراحی سایت در مشهد  ریدیزاین یا این که گشوده ساخت سایت فرایندی میباشد که می تواند حالت کسب‌وکار شمارا تا حدود متعددی بهبود دهد. پباده سازی دوباره تارنما در صورتیکه در طول مطلوب و با عارضه ها سفت انجام نشود، صرفا به هدر رفتن وقت و انرژی سبب گردد. در‌این نوشته‌ی علمی آنالیز می کنیم که چه وب سایت‌هایی بدین عمل نیاز دارا هستند و اصول گشوده طراحی وب چه می‌باشد.

بیشتر بخوانید : وبسایت ماهر
خواسته از ریدیزاین وب سایت چه است؟


پیش از این که به اصول گشوده پباده سازی سایت بپردازیم، می بایست ببینیم به هیچ وجه خواسته از این اصطلاح چه است. در شرایطی که وبسایت خویش را مثل یک کافه در لحاظ بگیرید، ریدیزاین مثل تغییر تحول چینش میباشد. با این تمجید تفاوت گشوده پباده سازی و انتقال تارنما مشخص می گردد. زمانی حرف از تغییر‌و تحول چیدمان باشد، محل کافه را تغییر تحول نمی‌دهیم بلکه با به کارگیری از برخی ابزارها و وسایل، به گوشه و کنار فعلی جلوه‌ای متعدد می دهیم.

درخصوص تارنما هم همین رخداد میفتد. یعنی نشانی و دامین تغییری نمی‌نماید و وب سایت را به کلی منتقل نمی‌کنیم. بلکه ظواهر و رمز و صورت آن را تغییر‌و تحول میدهیم و برخی از عملکردهایش را بهبود میبخشیم.

چه هنگامی به پباده سازی دوباره تارنما نیاز دارید؟
همانطور که گفتم، بعضی اوقات ریدیزاین سایت قادر است برای پیشرفت کسب‌وکارها بسیار اثر گذار باشد. مایحتاج میباشد بدانید این فعالیت را دقیقا به چه دلیلی انجام می‌دهید و توقع دارید چه سود‌ای به دست آورید.

ریدیزاین تارنما و برندسازی
زمینه برندسازی به گذر زمان مکان خویش را در کسب‌وکارهای اهل ایران گشوده می‌نماید. فرایندی که تا قبل از این ناآگاهانه انجام می شد، این ایام به متخصصان برندینگ سپرده میگردد. با این هم اکنون، هنوز تا جا افتادن این زمینه خط مش متعددی در پیش داریم. به همین عامل میبینیم که بخش اعظمی از کسب‌وکارها، تارنما خویش را می سازند و کار‌شان را استارت می‌نمایند و بعداز مدتی جدید به حافظه برندسازی میفتند!

در‌صورتی‌که از روز نخستین نام‌و‌نشان و شخصیت مارک را گزینش نکنید، به‌دنبال منش بدون چاره به عوض کردن برخی از فرایندها خواهید شد. ریدیزاین وب سایت یکی همین تغییرها میباشد.

ولی این هم ممکن میباشد که برخی از کسب‌وکارها بعداز مدتی تصمیم بگیرند یک برندسازی دوباره یا این که ری مارک انجام دهند.

در هر شکل، وبسایت تحت عنوان ویترین دیجیتال تجارت، بایستی به خیر و خوبی نشانگر نام‌و‌نشان مارک شما باشد. لوگو، رنگ‌آمیزی، قالب، نسخه برداری رایتینگ و … همگی صدای مارک را به گوش مخاطبان می رسانند. چنانچه پباده سازی آنها مطلوب نباشد، پیام شما منتقل نمیشود و تصویر و احساس گزینه نظرتان در ذهن استفاده کننده تثبیت نمی شود.

در چنین قوانینی، به کارگیری از سرویس ها گشوده ساخت سایت قسمت مهمی از فرآیند برندسازی میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.