بهترین زبانهای برنامه نویسی را برای یادگیری انتخاب کنید

۴۰۳ بازديد
حوزه و دامنه لهجه های اپلیکیشن نویسیهر کدام از گویش های نرم افزار نویسی می توانند طراحی سایت در مشهد در مواقعی گزینه به کار گیری قرار بگیرند، بعضی از آن ها همگی منظوره می باشند، بعضی به عنوان مثال صرفا در اینترنت و در جهت سرور استعمال می‌شوند، برخی دیگر برای سمت کلاینت در اینترنت کاربرد دارا هستند، از گویش های دیگری برای نرم افزار نویسی گوشی و دسکتاپ به کارگیری می‌شود.
از لهجه های گوناگون میتوان برای صنعت های مختلف بهره مند شد. برخی از لهجه ها برای تایپ کردن اسکریپت های کوچک و بعضا دیگر برای کاربردهای سنگین سازمانی مطلوب ترند. در ذیل به برخی از کاربردهای گویش های متعدد اشاره کرده ایم:
جاوا، سی شارپ و ++C: اپ سمت سرور سازمانی سنگینپایتون، جاوا، سی شارپ و R: اپلیکیشن نویسی علمیجاوا، پایتون و R: نرم‌افزار نویسی برای داده های پهناورپایتون و R: یادگیری ماشین++C و #C: بازی های ویدئویی سنگینجاوا، کاتلین و سوئیفت: نرم افزار های تلفن همراه مثلا بازی های تلفن همراهC و ++C : اپ نویسی برای سیستم کارداران، درایورهاجاوا اسکریپت و تایپ اسکریپت: اپلیکیشن نویسی سمت کلاینت در اینترنتالبته در‌پی برای استارت نرم‌افزار نویسی قدم هایی آمده میباشد که می بایست دنبال نمایید:
قدم اولیه : شایسته ترین زبانهای نرم افزار نویسی را برای یادگیری گزینش نمائیدفعلا که از پارامترهای اصلی تصمیم گیری خویش با خبر شدید ، وقت آن میباشد که پاره ای جهش فرمائید. بر پایه ی معیارهای روایت شده در صدر، لهجه هایی که به برنامه نویس ها مبتدی و تازه کار پیشنهاد می کنم عبارت اند از: جاوا، پایتون و لهجه C. هر کدام از این لهجه ها را مزایای مرتبط با خویش می‌باشند البته در هر حالا برای شما ایده آل خواهند بود.
قدم دوم: یک نرم‌افزار یادگیری ساخت و ساز نمائیدیادگیری یک گویش اپ نویسی می بایست تحت عنوان یک مسافرت و خیر یک مقصد چشم گردد. در پهنا یک سری هفته نمی توانید به کل جنبه های یک گویش اپ نویسی اشراف پیدا نمائید. پس در انتظاراتی که از خویش دارید، واقع در بین باشید.
آنچه را می‌خواهید در انتها عصر بدست آورید، لیست کرده و در پی عصر ای بروید که با مقصود، سرعت یادگیری و وضعیت یادگیری شما مطابقت و همخوانی داشته باشد. زبانهای متفاوت رویکردهای یادگیری متفاوتی دارا هستند که شما بایستی آن‌ها‌را به صورت سیستماتیک دنبال فرمائید. مقصود کلی خویش را به هدف ها روزمره تقسیم نمایید و آن را در نرم‌افزار خویش بگنجانید.
قدم سوم: منابع یادگیری را گزینش نمائیددر حال حاضر که دانستید میخواهید چه کاری انجام دهید ، گام‌بعدی تحقیق راجع به منابع یادگیری میباشد. فعلا منابع یادگیری برای لهجه های اپلیکیشن نویسی بسیار بزرگ میباشد و در قالب های متفاوت وجود داراست. ممکن میباشد برای یک گویش فراگیری ویدئویی فوق العاده وجود داشته باشد و یا این که مستندات وسیع ای در امر آن در وب جانور باشد. درین مرحله شما می بایست این منابع را شناسایی نمائید.
قدم چهارم: در انجمن های آنلاین با یوزرها تعامل داشته باشیدبرنامه نویس ها از سراسر دنیا در پلتفرم های متعدد به دور هم عده میگردند و در رابطه نظرات دعوا می نمایند، اشتباهات یکدیگر را حل می نمایند و تجربیات خویش را به اشتراک میگذارند. این عمل شمارا از ابداع دوباره چرخ نجات میدهد، چون احتمال متعددی وجود دارااست که فرد دیگری تا قبل از اینً با آن روبرو گردیده و مشکلی را که شما با آن مواجه میباشید را حل کرد‌ه باشد.
زبانهای مدام سبز مانند جاوا، پایتون یا این که C به لطف تعداد متعددی از یوزرها با چند ده سال تجربه، انجمن های فعال دارا‌هستند. آن‌ها جای خیر برای یادگیری از خطاها یکدیگر و سرعت بخشیدن به مراحل یادگیری شما می‌باشند. گیت هاب، Reddit و Stackoverflow برای مثال این انجمن ها می باشند.
فیض گیرییادگیری لهجه نرم‌افزار نویسی به دوران، طاقت، عملکرد و پشتکار نیاز دارااست. منابعی که تعیین می‌کنید در انتخاب کیفیت طرحی که در پایان می نویسید بسیار یاری می نماید. به لطف انقلاب یادگیری آنلای ، بخش اعظمی از دانش گاه ها و برنامه نویس ها دارای اعتبار، مطالب خویش را به طور آنلاین در مشت سایرافراد قرار می دهند. صرفا کاری که شما می بایست انجام دهید این میباشد که موردها مطلوب را پیدا فرمایید و از پتانسیل بی حد و حصر آن‌ها استعمال فرمایید.
۰ ۰

چگونه برنامه نویس شویم؟ (راهنمای گام به گام)

یادگیری برنامه نویسی به هیچ‌وجه کار آسانی نیست. با این حال، اگر آن را با سایر مهارت‌ها و مسیرهای شغلی مقایسه کنیم، برنامه نویس شدن شاید انتخاب بهتری باشد. ماهیت کار برنامه نویسی بسیار هیجان انگیز است و یک برنامه نویس هر روز با چالش‌های جدیدی روبرو است که برای رفعشان نیاز به دانش بیشتر دارد.

همچنین، برنامه نویسان در دنیای دیجیتال امروزی این فرصت را دارند تا برای خودشان کار کنند، در هر ساعتی که دوست دارند کار کنند و یا حتی، از خانه و به صورت دورکاری پروژه‌هایشان را پیش ببرند.

همانطور که می‌بینید دلایل مختلف و منطقی وجود دارد که یک فرد بخواهد برنامه نویسی یاد بگیرد. در ادامه سعی می‌کنیم تا آنچه برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس باید بدانید را با جزئیات برایتان توضیح دهیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.