طراحی سایت حرفه ای چیست؟

۴۰۴ بازديد

امروزه نیاز مدیران شرکتها برای بالا بردن کیفت عمل و مراحل فروش کمپانی ،   طراحی سایت در مشهد  آنها‌را به پیشنهاد طراحی وب ماهر ترغیب نموده است.



خصوصیت های ساخت سایت ماهر
مراد از طراحی وب سایت ماهر دارا بودن مشخصاتی میباشد که در پایین به آنان اشاره می‌کنیم:

پاسخ گوی نیازها و انتظارات مدیران شرکتها و مشتریان باشد
ادمین وب سایت (مدیریت تارنما) از یک سایت ماهر انتظار دارا‌هستند که ورقه ادمین بی نقص و در عین اکنون بی آلایش ای داشته باشد تا بتوانند به راحتی با نصیب رئیس تارنما فعالیت نمایند. و نیز انتظار دارا هستند به خیر بتواند سرویس ها وب سایت را معرفی نماید و از روش وب سایت خویش با زیاد شدن روز افزون مشتریان و درآمد کمپانی مواجه شوند.

مشریان شرکتها و یوزرها وب سایت رغبت دارا‌هستند در کمترین دوران و با کلیک کمتر از تجهیزات وبسایت فایده ببرند. براین اساس یک وب سایت ماهر می باسیت جوابگوی این سیرتکامل نیازهای یوزرها نیز باشد.

از محتوای مطلوب مبتنی بر سئوی ماهر منفعت برنده شود
یک وب سایت ماهر برای اینکه بتواند سئوی خیر داشته باشد مستلزم داشتن یک محتوای اصولی و بر پایه ی ضوابط خاصی میباشد که تنها یک گروه ماهر ساخت وب سایت می‌تواند این قابلیت و امکان را در وبسایت قرار دهد چرا‌که مستلزم دانش و تجربه بالایی میباشد.

از امنیت بالایی برخوردار باشد
یکی مهم ترین انتظاراتی که از یک وبسایت ماهر می بایست داشته باشیم امنیت بالای آن میباشد ، به این معنا که از لحاظ کدهای نرم‌افزار نویسی که در وبسایت بکار رفته میباشد و گزینش هاست مطمئن ، قابلیت هک شدن وب سایت را به صفر برساند.

رسپانسیو (برخورد گرا) بودن تارنما
یک تارنما ماهر باید در بعد ها گوناگون مانیتور های پی سی ، لب تاب ، موبایل گوشی و تبلت ها به یک صورت چشم خواهد شد. یعنی با وسیع و کوچک شدن ورقه قابلیت و امکان تهیه و تنظیم اندازه فونت ها ، لینک و پیوند ها و عکس ها را دارااست. به‌این سیرتکامل سایتها را عکس العمل گرا یا این که رسپانسیو (Responsive) می گویند.



بارگذاری شدن سریع صفحه های وبسایت
انتظاری که یوزرها از یک وب سایت فن دارا هستند گشوده شدن سریع و بارگذاری اجزای آن در کمترین مقطع ممکن میباشد. مخصوصا با وب نماید و ضعیفی که در کشور‌ایران وجود دارااست به طبع می بایست در گزینش یک قالب با کدهای نرم‌افزار نویسی و سرور هاست حاذق اعتنا فرمائید که‌این عمل به وسیله قسمت فنی و نرم افزار نویسی ساخت سایت ماهر قابلیت پذیر میباشد.

داشتن گرافیک خوب و جالب
یکی‌از کارداران پرورش یک وبسایت ظواهر قشنگ و گرافیک جالب آن میباشد. کمپانی دنیا وبسایت با داشتن مثال شغل های بسیار خوشگل و به کار گیری از قالب های دیدنی می‌تواند شما‌را در داشتن یک تارنما ماهر با گرافیک عالی امداد رساند.

در همه مرورگر ها به خیر و خوبی و به یک صورت اکران داده خواهد شد
نقص‌ بزرگی که اکثر سایتها دارا هستند این میباشد که در مرورگر های گوناگون مانند گوگل کروم ، فایر فکس (موزیلا) ، وب اکسپلولر ، اوپرا و… ظواهر تارنما عوض می شود و قالب آن به هم میریزد. براین اساس در یک تارنما ماهر بایستی این نقص‌ برطرف گردیده باشد.

استفاده کننده پسند بودن تارنما
مراد از مخاطب پسند بودن وبسایت این میباشد که یوزرها پس از ورود به وبسایت در گیر سردرگمی نشوند و به راحتی بتوانند از تجهیزات وبسایت استعمال نمایند. بدین ترتیب می بایست از همهمه شیت خودداری نمود و با به کار گیری از دکوراسیون خوب بتوان (اجزای گوناگون کاغذ ، تجهیزات وبسایت ، سرویس ها ارائه گردیده) را به خیر در دست استفاده کننده قرار بخشید.

با کمترین کلیک استفاده کننده را به هدفش برساند
یوزرها وب سایت عشق متعددی دارا‌هستند که بتوانند در کمترین مدت ممکن و با کلیک کمتر از تجهیزات تارنما به کارگیری نمایند. به این ترتیب در پباده سازی یک تارنما ماهر باید بدین نکته نیز اعتنا متعددی نمود.



ساخت و ساز یک وب سایت ماهر که همگی آیتم های روایت شده را دارا باشد مستلزم کادری ماهر و زبده در موضوع طراحی وب سایت میباشد که در کمترین بازه و با قیمت خوب بتواند جوابگوی نیازهای مشتریان خویش باشد.

کمپانی عالم تارنما با ۱۳ سال سوابق در سرویس ها ساخت سایت ماهر ، بهینه سازی سازی وب سایت ، پست الکرونیکی مارکتینگ ، بازاریابی اینترنتی و تبلیغات کلیکی به همپا گروه ماهر ۲۸ نفره اپلیکیشن نویسی و پشتیبانی می تواند شما‌را در داشتن یک سایت ماهر در مسئله اینترنت سایتهای شرکتی ، فروشگاهی ، فردی ، خبری ، تاکسی مسافرتی و سایتهای سفارشی خاص کمک رساند.

کادری مجرب گروه پباده سازی دنیا وبسایت با به کار گیری از جدیدترین متد های طراحی وب ماهر قادر است سایتهایی با امنیت بالا و گرافیک دیدنی را در کوتاه ترین مقطع ممکن تولید نماید. مثال شغل های دیدنی و ماهر نشانگر سعی پیروزی آمیز این گروه طراحی وب سایت میباشد.



چرا می بایست ساخت وب سایت ماهر را به ما بسپارید؟
گروه پشتیبانی ۲۴ ساعته شبانه روز و هفت روز هفته در کنار مشتریان عزیز می‌باشند. کمپانی عالم وبسایت در زمان ۱۳ سال سوابق ساخت وب سایت بیش تر از ۳۰۰۰ تارنما را ساخت‌و‌ساز و پشتیبانی نموده است و یک کدام از عارضه ها پیروزی آن ارزش های مطلوب وبسایت ها میباشد که میتوانید تعرفه های فوق العاده مطلوب را در بخشهای متعدد طراحی وب سایت ماهر مشاهده نمائید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.