وظایف طراح وب

مرجع مقالات طراحی سایت

وظایف طراح وب

۴۰۱ بازديد

وظایف طراح اینترنت
طراح اینترنت ماهر وظایف مختلفی را داراست که متعلق به موقعیتی  طراحی سایت در مشهد که در آن فعالیت می نماید گاهی گوناگون میباشد. درصورتی که طراح اینترنت در داخل یک مجموعه پروژه کار نماید کارش تخصصی خیس میشود البته در حالتی که خودش کل فعالیت پباده سازی و ایجاد یک تارنما را برعهده داشته باشد، دایره کارهایی که انجام می‌دهد وسیعتر می‌شود. ولی به صورت کلی مهم‌ترین وظایف طراح اینترنت به شرح تحت میباشد :

ملاقات با کارفرمایان برای حرف درخصوص نوع فعالیت و نوع بازدید کنندگان تارنما شان به مراد ادراک بهتر از آمال و انتظارات مشتری یا این که صاحبکار و ایجاد یک وبسایت بهتر و نزدیکتر به ذوق وسلیقه ایشان.
تنظیم یک طرح که نشان دهنده ساختار وبسایت و روش رابطه قسمت های گوناگون باشد – این طرح گهگاه به طور کاغذی و گهگاه به طور الکترونیکی ساخت میشود و مبنای عمل طراح اینترنت میباشد.
تصمیم گیری در زمینه ی متن، رنگ ها و بگراند های آیتم استعمال – این بخشها نیز با مشورت کردن صاحب کار شکل می‌گیرد.
ساخت و ساز صفحه ها، آیکون ها، لینک و پیوند ها و عکس ها با استعمال از اپلیکیشن طراحی سایت
افزودن تجهیزات چندرسانه ای مانند فیلم، صدا و برنامه کودکان به سایت
طراح تارنما وظیفه دارااست، کلیه کدهای وبسایت را به طور استاندارد تنظیم کند
تست و تصحیح ساخت وب سایت در شکل نیاز
گذاشتن وبسایت روی هاست برای استارت فعالیت آن و تحویل به کافرما


ساخت سایت شغل مطلوب شماست اگرکه …
در صورتی‌که شما دلداده کامپیوترهستید، این خیلی خوبه البته شرط کفاف نمیدهد. در صدر شما می بایست خیلی بردبار و جزئی نگر باشید. در‌حالتی که استعداد پباده سازی و ذوق و سلیقه گرافیکی دارید و از انجام شغل های خلاقانه لذت می‌برید، این شغل میتواند برای شما مطلوب باشد.
طراح اینترنت از خلاقیت و مهارت های فنی خویش برای ساخت‌و‌ساز و ساخت سایت ها استعمال می نماید.
با اعتنا به اینکه حوزه IT دائما در اکنون پیشرفت میباشد، پس متخصصان این حوزه و مخصوصا طراحان اینترنت بایستی همیشه بروز شوند وگرنه کلاهشان پس معرکه میباشد!
پشتیبانی تارنما هایی که شما پیاده میکنید از آغاز آن اصلی خیس میباشد، پس در حیث داشته باشید شما بایستی بصورت مستمر آنلاین باشید و وبسایت ها را رصد کنید و به درخواست ها، خطاهای احتمالی و ... جواب مطلوب دهید. به طبع بدین نکته دقت داشته باشید و چنانچه نمی توانید مدام در دسترس باشید و یااینکه چندین صباحی می‌خواهید مبادرت به طراحی وب کند، مطلقا این مورد را به کافرمایان خویش متذکر گردید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.