دریافت گواهی SSL یا TLS:

۳۹۷ بازديد

اخذ مدرک SSL یا این که TLS:

استعمال از ssl برای وبسایت یکی‌از شیوه های کاربردی افزایش امنیت وبسایت و یوزرها آن است. داده ها طراحی سایت در مشهد رمزگذاری نشده صحیح مانند این میباشد که شما داده ها خویش را مانند کادو ای نثار اشخاص فرصت طلب فرمایید. آنها می‌توانند این داده ها را دزدیده، آنها‌را رهگیری یا این که هرگونه استعمال ی دیگری از آنها انجام دهند.

این مورد به خصوص زمانی بسیار دور از شوخی میگردد که مشاجره انتقال داده ها فردی فی مابین باشد. برای مثال، شما دارنده یک مغازه اینترنتی می‌باشید. بدین ترتیب داده ها بخش اعظمی از مشتریان نظیر داده ها شخصی، نشانی، شماره تماس و شماره کارت های یوزرها در سایت شما وجود دارااست و کلیه ی این داده ها هر لحظه در معرض خطر قرار دارا‌هستند. افزون بر آن در صورتی‌که قصد راه‌اندازی دکان اینترنتی دارید بهتر میباشد برای اخذ گواهینامه ssl مبادرت فرمایید، چون سوای داشتن این سند احتمال اینکه در لیست سیاه گوگل قرار بگیرید وجود داراست.

وقتی که شما ssl را برای وب سایت خویش نصب میکنید، سرور برای برقراری اتصال TLS به سیستم مخاطب متصل میشود. در شرایطی‌که همگی ی موردها در موقعیت تأیید گردیده باشد، یک اتصال امن در میان استفاده کننده و سرور برای انتقال داده ها به طور رمز گذاری گردیده برقرار میگردد.

این اتصال ممکن میباشد یه خرده مدت گیر باشد که ولی برای ssl های متفاوت مقدار این دوران ی وقتی گوناگون میباشد. بعضی از آن‌ها امنیت بیشتری را در وقتی کمتر ارائه میدهند. نوع ssl آیتم به کارگیری با اعتنا به ارزش و کاربری تارنما شما مختلف خواهد بود.

راه اندازی https (SSL) وب سایت و تاثیر آن بر seo

موردها دیگری برای ارتقاء ضریب امنیت وبسایت وجود دارا‌هستند که آنها را به اختصار ذکر می‌کنیم:

رمزهای عبور را با ضریب امنیتی بالا گزینش و در مدت های هنگامی آنها‌را تغییر‌و تحول دهید.
برای پرهیز از کار اسپمرها از کپچا به کارگیری نمایید. سیستم ری کپچای گوگل مورد بسیار قابل قبولی برای استعمال میباشد.
برای اطلاعات دردسترس در دیتابیس خویش سطح دسترسی مطلوب گزینش نمائید به گونه ای که داده ها درون پوشه ها به راحتی قابل تلاوت نباشند.
هکرها و اشخاص سود جو مدام پیرو تارنما هایی می‌روند که داری طیف وسیع ای از یوزرها می‌باشند، پس در‌حالتی که میخواهید کسب و فعالیت یا این که عمل سایت خویش را بسط داده و دراین مورد به پیروزی دست یابید، بایستی نخست از تأمین امنیت سایت خویش مطمئن گردید.

با چاره هایی که گفته شد و همینطور صرف مخارج اندک می‌توانید از ضرر های احتمالی خودداری کرده و امنیت خویش و یوزرها را تا حد متعددی ارتقاء دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.