اطلاعاتی که به یک شرکت طراحی سایت باید بدهیم

۴۱۶ بازديد

درین مقاله می خواهیم بدانیم که بعداز عقد قرارداد با یک کمپانی ساخت سایت، چه اطلاعاتی طراحی سایت در مشهد را جهت ساخت سایت بایستی به آنان بدهیم. سوای اینکه وارد کناره شویم، به صورت روشن عنا وین فوق را اسم می‌بریم و شما بایستی این داده ها را برای طراح سایتتان ارسال کنید تا وبسایت شما‌را پباده سازی و پیاده سازی کند.

۱- لوگو
فولدر لوگو بایستی با پسوند png و یا این که psd باشد

۲- عنوان ها منوی تارنما
هر عنوانی که رغبت دارید در منوی اساسی وبسایت شما اکران داده گردد را باید برای طراح تارنما ارسال نمائید. مثلا می‌توانید در منو این عنوان ها را قرار دهید: تولیدات، سرویس ها، در رابطه ما، تماس با ما، ضوابط قوانین، استخدام، خبر ها و مقاله‌ها و …

۳- ذیل منو ها
بعد از گزینش کردن منوی اساسی اکنون باید در شکل رغبت تحت منو گزینش کنید. بعنوان نمونه برای منوی تولیدها می توانید مجموعه تولید ها را بعنوان تحت منوها تعیین فرمائید. برای کاغذ در رابطه ما می توانید تحت منوی در رابطه کمپانی، تاریخچه، هدف ها و کلام مدیرعامل را قرار دهید.

۴- متن برگه در رابطه ما
برگه در رابطه که متاسفانه اکثر وبسایت ها به آن دقت ویژه ای نمی‌کنند، یک کدام از صفحاتی از وب سایت شماست که از اهمیت بالایی شامل است. شیت در رابطه ما جایی میباشد که می تواند شایسته ترین جای برای جلب اطمینان استفاده کننده و بازدیدکننده وبسایت باشد. برای تایپ کردن متن در رابطه ما مسلما پیشنهاد می‌کنیم مقاله ۱۰ نکته حائض اهمیت برای تایپ کردن کاغذ در رابطه ما را مطالعه نمائید و درصورتی که که‌این مورد ها را رعایت نمائید مطلقا سود حیرت آوری خواهید گرفت پس پیشنهاد می کنیم که تایپ کردن متن شیت در رابطه ما‌را خیلی خیلی بدون شوخی بگیرید.

محتوا و داده ها مایحتاج
طراح وب سایت
۵- متن ورقه تماس با ما
برای شیت تماس با ما می‌توانید یک توضیح کوتاه در رابطه شیوه ساخت‌و‌ساز رابطه با شمارا در آن ارائه فرمایید. از جمله می توانید بنویسید با ما از روش روش های ذیل تماس بگیرید که این‌شیوه ها قادر است شماره های تماس، شماره نمابر، نشانی اینترنتی کمپانی، نشانی شبکه های عمومی مثل نشانی پیج اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتویوب و… باشد. همینطور نشانی دفتر و محل کمپانی و همچنین لوکیشن گوگل و وضعیت مکانی شما در نقشه را نیز در برگه تماس با ما می‌توانید قرار دهید.

۶- تولید ها یا این که سرویس ها کمپانی
در صورتی وب سایت شما شرکتی میباشد و تعداد تولیدها پاره ای دارید می‌توانید محصول ها یا این که سرویس ها منتخبتان را در برگه مهم اکران دهید. پس لیست خدماتی که می‌خواهید در شیت اساسی اکران داده گردد را به طراح وبسایت خویش ارائه دهید. تعداد متاع یا این که سرویس منتخب که در برگه اساسی وب سایت شما نشان داده می شود بستگی به نوع پباده سازی قالب تارنما شما دارااست ممکن میباشد یک وبسایت طوری پباده سازی گردیده که حداکثر ۳ تا ۶ کالا در کاغذ اساسی نشان داده میشود و تارنما دیگری ۱۰ تا ۱۲ مال را در کاغذ اساسی اکران می دهد.

۷- تصاویر بنرها
در صورتی‌که که بنر خاصی مد لحاظ دارید و می خواهید به طبع بنر متبوع خودتان در وبسایت قرار گیرد آنرا در دست طراح وب سایت قرار دهید، در غیر اینصورت طراح وبسایت به ذوق و سلیقه خویش بنرهای وبسایت را قرار می دهد.

۸- تصاویر تولیدها یا این که سرویس ها
عکس و تصویر فرآورده از اهمیت ویژه ای شامل است پیشنهاد می‌کنیم برای اکران تصویر کالا و سرویس ها خویش در وبسایت به طبع نوشته‌ی‌علمی نکات کلیدی برای اکران تصویر فرآورده یا این که سرویس را بخوانید. تصاویری که ارسال می‌کنید در شکل قابلیت پسوند png باشد و یا این که کیفیت آن بالا باشد و از ارسال تصاویر بی کیفیت دوری نمائید.

۹- خصوصیات لوکیشن و شرایط مکانی
درصورتی که می‌خواهید در شیت تماس با ما شرایط کمپانی و محل کار کارتان را قرار دهید میبایست لوکیشن آنرا به طراح تارنما ارائه دهید. می توانید از روش گوگل مپ اینکار را انجام دهید و لینک و پیوند لوکیشن شرایط مکانی کمپانی را برای طراح ارسال فرمایید.

۱۰- شعار تبلیغاتی
در صورتی شعار تبلیغاتی دارید آنرا برای طراح وبسایت ارسال فرمائید تا در محل قابل قبولی در ورقه اساسی آنرا بکار برنده شود و استفاده کننده شعار کسب و عمل شمارا به آسانی مشاهده کند و تاثیرگذار باشد.

۱۱- ویدیو و تیزر تبلیغاتی
در صورتی‌که تیزر تبلیغاتی دارید و وبسایت شما قابلیت و امکان لود ویدیو دارااست و یا این که قالب وبسایت شما طوری پباده سازی شده‌است که می توانید در آن ویدیو و تیزر کمپانی را اکران دهید آنرا برای طراح وبسایت ارسال نمائید. کوشش نمایید حتی المکان کیفیت تیزر و ویدئوی ارسالی بالا باشد و وسعت آن نیز بیشتراز حد زیاد نباشد. در صورتی ویدئوی شما در وب سایت های اشتراک ویدیو مثل آپارات و یوتیوب لود شده‌است می توانید پیوند آن ویدیو را برای طراح ارسال کنید.

در آخر، هر آنچه رغبت دارید در وبسایت شما قرار گیرد ( مانند تصویر، کاتالوگ، متن، شعار، ویدیو، خبرها و مقاله‌ها و …) را برای طراح ارسال کنید و از وی بخواهید در محل قابل قبولی از محتوای ارسالی شما به کار گیری کند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.