ورد پرس چیست

مرجع مقالات طراحی سایت

ورد پرس چیست

۴۱۲ بازديد

وردپرس چه چیزی است

وردپرس چه میباشد؟ دانلود وردپرس فارسی
برای رویکرد‌­اندازی یک اینترنت‌وب سایت سیستم‌­های رئیس محتوای متعددی در دسترس می باشند طراحی سایت در مشهد که بعضا از آن­ها نسبت به سایر برتری­‌هایی دارا‌هستند، وردپرس یک سیستم مدیر محتوا متشکل از قالب­‌ها و پوسته­‌های بسیار متنوع میباشد که به طور بدون پول در مشت یوزرها قرار می­‌گیرد، شما با استعمال از این سیستم فارغ از داشتن مهارت در اپلیکیشن‌­نویسی می‌­تونید وب سایت خویش را راه اندازی نمائید.

دو طرز برای طراحی وب وجود دارااست که شما به‌دلخواه می­‌توانید از آن‌­ها به کار گیری نمائید. طرز نخستین سیستم‌های رئیس محتوا (CMS) و شیوه دوم پباده سازی و نرم افزار­‌نویسی میباشد.

سیستم مدیر محتوا
به عبارتی‌طور که قبلی‌خیس اشاره شد، وبسایت­‌ها برای مدیر به دو نوع نصیب‌­بندی می‌­شوند: یکی از وبسایت­‌های استاتیک یا این که ایستا و دوم تارنما‌های داینامیک یا این که پویا. وب سایت‌های استاتیک (ایستا) معمولا با زبا­ن‌های HTML, CSS ساخت‌و‌ساز می گردند و هزینه کمتری نسبت به وب سایت‌های داینامیک (پویا) برای ساخت و ساز دارا‌هستند. در شرایطی که میخواهید تفاوت میان تارنما‌های استاتیک و داینامیک را بدانید این ویدئو را مسلما ملاحظه کنید.

برای فعال‌سازی اینترنت‌وبسایت میتوانید بوسیله قابل انعطاف‌افزارهای مختلفی وبسایت خودتان را راه اندازی فرمایید. در دانش پباده سازی و فعال سازی اینترنت‌تارنما برای پیاده‌سازی یک اینترنت‌وب سایت بایستی کدهایی نوشته گردد. به‌تیتر‌نمونه در لهجه html برای اینکه یک تصویر در یک برگه اینترنت در اختیار بگذاریم بایستی کد img src را در کدهای آن برگه قرار می‌دادیم.

سایتی که با سیستم‌های مدیر محتوا ساخت‌و‌ساز می کنید درواقع به عبارتی وبسایت‌های داینامیک یا این که پویا می باشند. چنانچه درزمینه‌ی طراحی وب سایت تازه کار می باشید و قصد دارید یک اینترنت‌وبسایت تولید نمایید توصیه میکنیم که از سیستم‌های رئیس محتوا مثل وردپرس به کارگیری فرمایید، چراکه پباده سازی و نرم افزار‌نویسی وبسایت بسیار وقت‌گیر و هزینه‌بر میباشد.

سیستم مدیر محتوا چه است
سیستم مدیر محتوا یا این که به عبارتی content management system) CMS) یک سیستم قابل انعطاف‌افزاری رئیس محتوای ذیل اینترنت می باشد، که شما با استعمال از این سیستم قابل انعطاف‌افزاری می توانید، محتوا سایتتان (متن، فیلم ، تصویر و هر چیز دیگری) را رئیس نمائید.

با به کارگیری از این CMS میتوانید سوای علم نرم افزار‌نویسی از صفر تا صد یک وبسایت را فعال سازی فرمائید، همینطور سوای نیاز به تغییر تحول کدهای اپ‌نویسی گردیده وبسایت، به سایتتان محتوا اضافه فرمائید و محتوا را به‌راحتی آب میل کردن رئیس نمایید.

از خصوصیت‌‌­های CMSها می‌­قدرت به دستکاری ریلکس و سریع مطالب، بازنویسی کارکشته برگه‌های تارنما، دسته‌بندی مطالب، صرفه‌جویی در حین، پشتیبانی مطمئن و سفارشی‌سازی اشاره نمود. از سیستم‌های رئیس محتوای دوستداشتنی می‌‌­اقتدار به WordPress, Joomla, Drupal اشاره نمود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.