پباده سازی هدر با پلاگین المنتور

۴۰۶ بازديد

درود دوستان عزیز، تو این نوشته‌ی علمی میخواییم یادگرفتن ساخت و ساز سربرگ و یا این که هدر رو بهتون نثار کنیم که بتونید با به کار گیری از المنتور هر نوع سربرگی که میخوایید برای وبسایت خودتون پباده سازی و اجرا فرمایید، همونطور که طراحی سایت در مشهد میدونید المنتور بضاعت پباده سازی هر نوع وبسایت و یا این که قسمت های تارنما رو داره در صورتی با المنتور آشنا نیسیتد می توانید نوشته‌ی علمی (المنتور چه می باشد؟) را مطالعه فرمائید، مسلما درین محرمانه یادگرفتن های المنتور با ما یار باشید تا به طور عملی به شما توضیح دهیم که بتوانید وبسایت خویش را تماما سفارشی سازی نمایید.

پباده سازی هدر با پلاگین المنتور
در گام اولیه شما می بایست پلاگین المنتور را اخذ و نصب فرمایید بهتر میباشد از پلاگین المنتور پرو و ورژن ماهر آن استعمال نمایید تا در پباده سازی های خویش محدودیتی نداشته باشید، ما هم در‌این فراگیری از ورژن ماهر پلاگین استعمال می‌کنیم که در زمان فراگیری به مشکلاتی بر نخوریم، برای اخذ پلاگین می توانید از انتهای وبسایت حمایت کننده وردپرس مبادرت به این عمل فرمائید و ما این پلاگین را به طور مجانی در چنگ شما قرار داده ایم که در صورتیکه قدرت خرید ورژن ماهر آنرا ندارید به طور بدون پول از ما اخذ فرمایید.

بعداز نصب و راهندازی پلاگین دو مورد به منو پیشخوان رئیس وبسایت شما اضافه گردد که با یک کدام از آن‌ها می توانید پیکربندی مرتبط با المنتور را انجام دهید و با دیگری هم می توانید پباده سازی های خویش را انجام دهید، این مورد ها دربرگیرنده (المنتور، قالب ها) می‌شوند که ما درین فراگیری با قسمت قالب ها می‌خواهیم به شما فراگیری دهیم که یک سربرگ سفارشی برای خویش پباده سازی و اجرا نمایید.

در ذیل منو نصیب قالب ها بایستی بر روی اضافه کردن تازه کلیک فرمایید تا بتواینک یک قسمت تازه را تولید فرمایید و به پباده سازی نصیب متبوع خویش بپردارید.



پس از کلیک بر روی اضافه کردن تازه می‌توانید نوع نصیب خویش را از راه‌های کاد بالا و اسم قسمت خویش از روش فریم تحت تعیین فرمایید برای ساخت و ساز هدر می بایست نوع سربرگ را گزینش فرمایید تا بتوانید آنرا پباده سازی و به اجرا برسانید، قاب دوم تنها اسم قسمت شما میباشد و به طور از روی اراده به وسیله شما بایستی وارد خواهد شد.

چه‌گونه با به کار گیری از cPanel شیت خطای سفارشی ساخت کنیم؟
پس از وارد کردن این فریم ها می بایست بر روی دکمه سبز رنگ ساخت‌و‌ساز قالب کلیک نمائید تا سربرگ برای شما ساخت و ساز خواهد شد سربرگ در طول تولید هیچ المان خاصی ندارد و شما می بایست از صفر آنرا پباده سازی نمایید.

به کارگیری از سربرگ های مهیا المنتور
یکی‌از خصوصیت های بسیاز خوب المنتور قالب های مهیا ان میباشد که شما می توانید از آن‌ها استعمال فرمایید، المنتور برای هر بخشی که ساخت‌و‌ساز می کنید قالب های به سری دارااست و مختلف میباشند از جمله در حالتی‌که می‌خواهید سربرگی را ساخت نمایید پس از زدن دکمه ساخت و ساز قالب یک لیست میباشد سربرگ های مهیا به شما اکران خواهد بخشید که شما با کیک بر روی آنان می‌توانید در وب سایت خویش از آن‌ها به کارگیری فرمائید.



اما دقت داشته باشید که چنانچه می‌خواهید از این تمپلیت های مهیا المنتور استعمال فرمائید می بایست ورژن اورجینال آنرا خریداری فرمایید و لایسنس را در پلاگین وارد نمایید تا المنتور بتواند به تارنما متصل خواهد شد و این سربرگ ها را در تارنما شما داخل ریزی نماید، این سربرگ ها ثالب نیستند و شما می توانید به آسانی آن ها را تغییر‌و تحول دهید و همه المان ها و قسمت های آن ها را تغییر و تحول یا این که حذف نمائید.



بعداز ساخت‌و‌ساز قالب سربرگ به برگه بالا مواجه می‌شوید که بدین معناست شما می‌توانید استارت به پباده سازی سربرگ تارنما خویش فرمائید، در کنار ورقه و منو المنتور کلیه المان ها و مناطق در دسترس شما میباشد که می‌توانید با به کارگیری از آن‌ها استارت به پباده سازی رمز برگ خویش فرمائید، پرکاربرد تزین المان های وب سایت را المنتور در اولیه منو قرار داده میباشد که به توضیح آن ها می‌پردازیم.

تیتر وبسایت: این المان برای به اکران گذاشتن تیتر تارنما شما به فعالیت میرود، که اصول استعمال از آن در وبسایت های فارسی در سوی راست سربرگ میباشد و بهتر میباشد در آنجا از |آن استعمال فرمائید.

لوگو وب سایت: در صورتی می‌خواهید لوگو تارنما خویش را در سربرگ آیتم اکران قرار دهید بهتر میباشد از این المان استعمال نمایید که بهتر میباشد یا این که در اواسط سربرگ باشد یا این که در سمت و سوی راست سربرگ شما، مسلما دقت داشته باشید در‌صورتی‌که از لوگو در سربرگ ساتفاده می کنید دیگر نیاز وجود ندارد که تیتر وبسایت هم به فعالیت ببرید یکی‌از آن‌ها برای سربرگ تارنما شما کافی خواهد بود.

اکران آیکون کانال‌های اجتماعی در وردپرس
منو ناوبری: این المان برای اکران منو در سربرگ میباشد که در صورتی‌که می‌خواهید در هدر خویش یک منو ماهر داشته باشید و قسمت های مختلفی را از روش منو به یوزرها وب سایت معرفی نمایید بهتر میباشد از این المان برای منو به کارگیری نمائید، این المان از نصیب فهرست ها منو های شما‌را پیدا میکند و در هر جایی سربرگ که می‌خواهید آیتم اکران قرار می دهد.

تیتر برگه: المان تیتر ورقه برای سربرگ نیاز وجود ندارد و شما نباید از آن در سربرگ خویش به کارگیری نمائید، این المان برای صفحه آرایی های پست ها و کاغذ ها نیاز میباشد که بتوانید تیتر صفحات متعدد به اکران بگذارید.

فرم کاوش: این المان می تواند خیلی در سربرگ اساسی باشد، در حالتی‌که می خواهید یک قاب برای کاوش مطالب، کاغذ یا این که محصول ها وب سایت خویش بگذارید این سکشن می‌تواند به شما یاری دهد که سریع این فعالیت را انجام دهید.

چطور میتونیم هدر رو نصیب بندی کنیم
برای پباده سازی هدر در المنتور مسلما می بایست اولیه اون رو قسمت بندی فرمایید تا بتونید هر سکشن که میخوایید رو داخلش قرار بدید محدودیتی نداشته باشیدف برای قسمت بندی هدر پس از زدن دکمه ساخت و ساز قالب می بایست بر روی دکمه قرمز‌رنگ که آرم + را دارااست کلیک نمائید و معلوم نمائید که می خواهید هدر خویش را به چندین نصیب تبدیل فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.