معرفی شایسته ترین پلاگین های رئیس هدر و فوتر وردپرس

۴۳۱ بازديد

معرفی شایسته ترین پلاگین های رئیس هدر و فوتر وردپرس
Unique Header (شایسته ترین پلاگین های بدون‌پول مدیر هدر و فوتر وردپرس)

Unique Header همانگونه که از نامش پیداست، یک پلاگین طراحی سایت در مشهد  خلق کننده رئیس هدر وردپرس برای ایجاد هدرهای سفارشی میباشد.

در صورتی‌که درپی ساخت‌و‌ساز هدرهای دیدنی برای هر کدام از نوشته ها و ورقه های خویش می باشید، این پلاگین به طوری پباده سازی شده‌است که دقیقاً همین فعالیت را برای شما انجام دهد. پلاگین Unique Header تصاویر را از کتابخانه رسانه وردپرس اضافه کرده و هدرهای عجیب ای ساخت‌و‌ساز می نماید.

نکته دیدنی در خصوص پلاگین Unique Header این میباشد که می‌توانید هدرها را به هر برچسب یا این که دسته بندی خاصی که بخواهید، اضافه نمایید. پیروی از راهبرد ها برای مدیر هدر حتی برای اشخاص تازه کار بسیار راحت میباشد. براین اساس ، در حالتی که فاقد هر سیرتکامل علم نرم افزار نویسی میباشید و مایلید از یک شیوه دیگر برای افزودن هدر به وب سایت خویش به کارگیری نمایید، Unique Header آیتم بسیار خیر و خوبی میباشد.

با این درحال حاضر، می بایست در لحاظ داشته باشید که قالب شما امکان باطن ساخته برای هدر نداشته باشد.

بعضا خصوصیت های پلاگین Unique Header عبارت میباشد از:

مورد های مخاطب پسند برای فردی سازی
مورد هایی برای اضافه کردن تصاویر هدر به نوشته ها/شیت ها
پشتیبانی از دسته بندی ها و برچسب ها
فعال و غیرفعال کردن راحت هدرها
عدم نیاز به هیچ علم و تجربه کد نویسی
Head, Footer & Post Injections

Head, Footer & Post Injections یکی‌از شایسته ترین پلاگین های رئیس هدر و فوتر وردپرس میباشد که دقیقاً به عبارتی کاری را انجام می‌دهد که در عنوانش آمده میباشد. این پلاگین یک رابط کاربری سهل وآسان در دست مخاطب قرار میدهد تا بتواند کدهای گوگل آنالیتیکس، Facebook Pixel ، کد Google DFP و مورد ها دیگر را به هدرها ، فوتر ها و نوشته های خویش بیفزاید. کافی میباشد کد ایجاد گردیده را نسخه برداری کرده و آن را در بخش متبوع جایگذاری نمایید تا حاصل فوری را اخذ فرمائید.

پلاگین Head, Footer & Post Injections یک قسمت منحصربه‌فرد AMP داراست که به یوزرها قابلیت و امکان میدهد به راحتی کدهای خاصی را به صفحه ها AMP تزریق نمایند و شایسته ترین قسمت آن، این میباشد که‌این کدها تماماً غیروابسته از قالب گزینه استعمال می باشند. حتی در حالتی که قالب تارنما خویش را تغییر تحول دهید، کدهای تزریق گردیده هنوز قابل استعمال می‌باشند. درصورتی که میخواهید در زمینه ی AMP داده ها بیشتری کسب فرمائید به نوشته‌ی‌علمی پلاگین های AMP وردپرس مراجعه‌نمایید.

خصوصیت شایان توجه دیگر پاسخگو بودن میباشد که میتوانید با کدهای گوناگون برای تلفن های هم پا و دسکتاپ ها فعال نمائید.

بعضا خصوصیت های اساسی پلاگین Head, Footer & Post Injections عبارت میباشد از:

مورد مدیر متمرکز راحت
تزریق غیر وابسته دسکتاپ و گوشی
فرآیند مخاطب پسند برای افزودن کد
جدا از قالب گزینه به کارگیری
پشتیبانی از Placeholder برای جایگذاری کدهای خاص
در نوشته‌علمی یادگرفتن پلاگین Head, Footer & Post Injections میتوانید داده ها بیشتری در رابطه این پلاگین قوی و طریق به کارگیری از آن به دست آورید.

Insert Headers & Footers

پلاگین شبیه دیگری برای رئیس هدر و فوتر وردپرس که یوزرها را توانمند می سازد کدهای هدر و فوتر مفیدی را به هر مورد از نوشته ها و کاغذ های خویش اضافه نمایند، Insert Headers & Footers میباشد.

این پلاگین، مغایر بقیه پلاگین ها، به یوزرها قابلیت و امکان میدهد تا اسکریپت ها را از یک جای منحصر به فرد سفارشی سازی و تهیه نمایند. نصب و فعال‌سازی Insert Headers & Footers سهل و آسان میباشد. شما می‌توانید Google Analytics و CSS سفارشی ، کد پیکسل Facebook و مورد ها دیگر را به راحتی اضافه فرمائید.

بعضی خصوصیت های مهم این پلاگین عبارت میباشد از:

پروسه نصب و فعال سازی سریع و آسوده
آیتم CSS سفارشی در سراسر قالب
پشتیبانی از Google Analytics ، کد Facebook Pixel و موردها دیگر.
مورد ای برای افزودن هر کد یا این که اسکریپت مشتمل بر HTML و جاوااسکریپت
رابط استفاده کننده پسند
برای کسب داده ها بیشتر در رابطه این پلاگین و روش به کار گیری از آن نوشته‌علمی یادگرفتن پلاگین Insert Headers and Footers را مطالعه نمائید.

Sticky Menu or Anything On Scroll

در حالی که بخش اعظمی از پلاگین های معرفی گردیده در‌این نوشته‌علمی فقط برای مدیر هدر یا این که فوتر وب سایت پباده سازی گردیده اند، پلاگین Sticky Menu or Anything On Scroll ، این قابلیت و امکان را برای پشتیبانی از هر المان باطن کاغذ مهیا می نماید. با به کار گیری از این پلاگین می‌توانید قابلیت و امکان چسبندگی را به هر المان دارنده کلاس یا این که شناسه اضافه فرمایید. همینطور می‌توانید حالت قرارگیری آن ها را معین نمایید، مسافت ها را سفارشی سازی نمایید و حتی می‌توانید المان های چسبنده را در اندازه های خاصی از کاغذ اکران (دسکتاپ، گوشی یا این که تبلت) ظواهر فرمائید.

پلاگین Sticky Menu or Anything On Scroll دارنده یک موقعیت انواع زدایی برای یافتن استدلال بروز هرگونه مشکلی میباشد.

بعضا خصوصیت های اساسی این پلاگین عبارت میباشد از:

پشتیبانی از همگی المان های دارنده شناسه و کلاس برای چسبنده شدن
وضعیت های مختلفی مانند Dynamic ، Legacy و Debug را مشتمل بر می‌گردد.
دارنده امکان مسافت گذاری سفارشی
دربرگیرنده مورد ای برای المان های Push-up
مد Admin Bar Aware
در صورتی‌که می‌خواهید داده ها بیشتری در رابطه این پلاگین و طریق استعمال از آن به دست آورید، نوشته ی علمی فراگیری پلاگین Sticky Menu or Anything On Scroll را مطالعه فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.