طراحی وب سایت شرکتی

۴۱۴ بازديد

محافظت یکپارچگی در پباده سازی، آسانی را برای یوزرها مهیا می نماید به دلیل آن که در‌این طریق طراحان از المان های متبوع در بخش های متفاوت به کارگیری می نمایند . یوزرها با اکثر المان ها آشنا میگردند و میدانند که  طراحی سایت در مشهد مخاطب ان المان خاص در ورقه چه می باشد و از سرگردان شدن استفاده کننده در بخش های متعدد پرهیز می نماید .

4. طراحی وب سایت شرکتی شما می بایست ماهر و منزه باشد.
در اینجا خواسته از منزه بودن این میباشد که به هم ریخته و برجسته و کناره نباشد! در‌صورتی‌که در پی جلب اعتماد بیشتر یوزرها وب سایت خویش میباشید، همت نمایید تا رعایت اصولی مانند ساخت خلأ در تارنما، رعایت ادغام بندی و رنگ بندی متناسب با متن‌ها و قابل خوانا بودن محتوای ارائه گردیده به استفاده کننده را مدام در حیث داشته باشید.

هرگز کاربرد المان های جانور در تارنما را فدای زیبایی ظاهری انها نکنید. ممکن میباشد قضیه پاره ای با کنتراست پایینتر و مجاورت خیس به رنگ متن شما در ظاهر قشنگ خیس بیاید البته تا به اکنون این شرایط را با وقتی که تفاوت رنگ مورد و متن به طور فاحشی با یکدیگر مختلف میباشد مقایسه نموده اید. مطلقاً یوزرها می‌توانند از تظاد بیشتر رنگ سیاه متن و سپید مسئله شم راحتی بیشتری کنند . در حالی میباشد که در بعضی از وبسایت ها، این مسئله فدای زیبایی ظاهری یک طراح تارنما می گردد.

5. مسئله های یکسان در ساخت سایت شرکتی داشته باشید.
مورد یکسان اینجا به معنای چارچوب و قالب یکسان در طی تارنما خویش میباشد. در صورتی یک مخاطب در شیت ای محتوایی را مشاهده مینماید، انتظار دارد با عبور به یک کاغذ دیگر طی به عبارتی قالب قبل محتوای تازه را مشاهده نماید. این زمینه را میتوان در وب سایت های محتوایی نمونه زد. شما مدام می بایست در لحاظ داشته باشید که ساخت وب سایت شما به نحوی نباشد که استفاده کننده برای مرور در صفحه های شما همواره با یک دکوراسیون و ظاهری گوناگون روبرو خواهد شد. اصول و تناسب مدام در پباده سازی از یک قاعده مشخصی پیروی نماید و ساختار شکنی های غیر متعارف سبب ساز سردرگمی کاربر گردد.

6. به کار گیری از پترن های پباده سازی خلاقانه در پباده سازی رابط کاربری
به کار گیری از پترن های پباده سازی خلاقانه که اعتنا استفاده کننده را به خویش جلب نماید، شاید بسیار جالب باشد اما بایستی بسیار محتاطانه فعالیت کرد تا از سرگردان شدن استفاده کننده دوری خواهد شد . navigation ، url و جایگذاری دکمه های وب سایت بایستی در وهله ی نخستین برروی کاربرد پذیری تمرکز داشته باشد و در مرحله بعدی برروی زیبایی انها تاکید نماید .

7. اسکرولینگ بسیار سریع خیس از به کارگیری از پیجینگ میباشد .
امروزه با وسعت بالایی از داده ها روبرو هستیم . طرز های متعددی برای اکران این داده ها وجود داراست. از طرفی در پباده سازی رابط کاربری بایستی تعداد کلیک های استفاده کننده را کاهش اعطا کرد، از طرفی در چنین مواقعی که کلیک مخاطب نیاز به رفرش شدن برگه نیز دارااست لذا استعمال از اسکرول برای اکران داده ها بیشتر آیتم ی بهتری میباشد. از طرفی بینندگان وبسایت ها در‌پی شایسته ترین و ریلکس ترین رویکرد برای بدست آوردن داده ها تازه میباشند که در اینجا به کار گیری از اسکرولینگ برای یوزرها ریلکس خیس میباشد .

فیض گیری:

در ساخت وب سایت شرکتی، نیازهای تحت شم میگردد:
نیاز به آشنایی بازار اینترنت
نیاز به آشنایی الگوریتم های موتورهای کاوش
نیاز به آشنایی یوزرها و مشتریان مخاطب از سرویس ها
نیاز به آشنایی بازاریابی اینترنتی
نیاز به آشنایی رقبای خویش در دنیای مجازی
نیاز به آشنایی اصول ساخت وب سایت شرکتی و اپ نویسی وب سایت
نیاز به آشنایی مراحل طراحی وب شرکتی و نظارت هدف ها پیاده سازی وب سایت شرکتی
نیاز به داشتن یک طرح تجاری business plan
نیاز به داشتن یک حمایت کننده وب سایت و سرور
نیاز به داشتن یک مشاور و آنالیز گر کسب و عمل در دنیای مجازی
نیاز به داشتن یک اپراتور وب سایت (رئیس وبسایت)
و…

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.