10 ویژگی وب سایت حرفه ای

۴۱۹ بازديد

این سوال های و کلی سوال دیگر در این مورد موجود هست که با رعایت کدام اصول طراحی سایت در مشهد می قدرت یک وبسایت ماهر پباده سازی کرد.با مطالعه منابع متعدد درباره با ساخت وب سایت مورد ها زیادی برای ساخت سایت ماهر مطرح شده‌است.در‌این نوشته ی علمی 10 خصوصیت تارنما ماهر را باز بینی مینماییم.
برای طراحی سایت ماهر می بایست دقت داشته باشیم که برای چه کاری و با چه هدفی تارنما پباده سازی میکنیم.اعتنا نکردن به مدل کاربرد و انگیزه تارنما سبب ساز می‌گردد که ما نتوانیم طراحی وب سایت ماهر انجام دهیم.



10 خصوصیت وبسایت ماهر :
1- یک طرح و نقشه شیوه منطقی برای پباده سازی و پیاده سازی وبسایت به شکلی که استفاده کننده بعداز ورود به سایت به راحتی متوجه عمکرد وبسایت و نیز متوجه کاربرد قسمت های متعدد آن بشود. داشتن یک طرح و نقشه راه و روش استاندارد در ساخت سایت سبب ساز کاربرپسند بودن و امتیاز بهتر در seo سایت شما خواهد شد.

2- اکران داده ها مهم مرتبط با کسب و عمل در بخش های مهم سایت : استفاده کننده در تارنما شما در پی سرویس ها و یا این که تولیدها اصلی شما میباشد. برای همین بایستی به استفاده کننده این داده ها مهم را در بخش های اصلی وبسایت اکران دهیم عوض اینکه استفاده کننده را با لینک و پیوند های مشابه در رابطه ما و داده ها غیرضروری دیگر کلافه کنیم. به عنوان مثال در سایت رستوران، استفاده کننده در‌پی منو طعام، فضای رستوران، ساعت‌ها عمل و نشانی رستوران می گردد و به قسمت های دیگر دقت چندانی ندارد.

3- در طرا حی وبسایت داده ها تماس با ما‌را در دسترس و جلوی دیده استفاده کننده قرار دهید. هیج چیز بدتر از آن وجود ندارد که استفاده کننده در وبسایت شما در پی داده ها تماس بگردد. در داده ها تماس خط مش های تماسی را در وبسایت قرار دهید که مدام به آنان پاسخگو باشید. در‌صورتی‌که تلفن خویش را هرزگاهی از دسترس بیرون میکنید بهتر میباشد آن را در داده ها تماس تارنما قرار ندهید و صرفا از نشانی اینترنتی به کار گیری فرمائید. مسلما از ایمیلی به کار گیری فرمائید که برای آن دامنه است و از نشانی اینترنتی gmail یا این که بقیه پست الکرونیکی های فردی اصلا به کارگیری نکنید.



4- در طراحی سایت از لینک و پیوند دهی مشخص و معلوم و اسم های بدیهی برای منوها و لینک و پیوند ها استعمال فرمایید. استعمال از اسم های مشخص و معلوم و استاندارد به استفاده کننده وبسایت ماهر شما شم خیر خواهد بخشید و اورا مبتلا سردرگمی نخواهد کرد. در پیوند دهی تلاش فرمائید نوشته پیوند معلوم باشد که برای ورود به کدام ورقه و انجام چه کاری میباشد.

5- امنیت یکی مهم‌ترین خصوصیت های تارنما ماهر است. در طراحی وب کسب و شغل های مهم به نکات امنیتی بیش تر اعتنا نمائید.میتوانید با گذاشتن یک سند امنیت ssl بر روی تارنما خویش اعتبار سایت خویش را ارتقا دهید و در فیض اعتماد یوزرها را به سایت فن ای خویش ارتقا دهید.

6- به کارگیری از قابلیت تکثیر مطالب و سرویس ها سایت شما در شبکه های مردمی. رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی اینترنتی کسب و عمل شما خواهند داشت. پس در ساخت وب سایت ماهر امکانی را مهیا فرمایید که استفاده کننده در فیس رغبت بتواند ورقه گزینه نظرش را در کانال اجتماعی دلخواهش به اشتراک بگذارد.

7- اکران مطلوب وبسایت شما در تلفن همراه یکی مهمترین خصوصیت های تارنما ماهر هست. پباده سازی شما می بایست خویش را بعد ها نمایشگرهای گوناگون تطبیق دهد تا همگی یوزرها بتوانند از سایت شما به کار گیری کنند.



8- کاغذ سوالهای متداول را در وبسایت ماهر خویش مطلقا قرار دهید. مدام برای یوزرها و مشتریان سوال های متداول موجود است که ذهن آن‌ها را سرگرم کرده و آنها‌را مبتلا استرس می نماید. اکثر این سوال ها فی مابین یوزرها تکراری و مشخص و معلوم هست. این سوالهای را جمع آوری نمایید و برای آن ها جواب های مطلوب و کوتاه پیدا کرده و در برگه سوال های متداول تارنما ماهر خویش قرار دهید.

9- برای سایت ماهر خوب یک صاحب خانه ماهر پیدا فرمائید. صد رد صد پیرو یک خدمت دهنده میزبانی(هاستینگ) کیفیت خوب و ماهر باشید. در تعیین چنین میزبانی به کیفیت خدمت دهی، برهه زمانی دوره پاسخگویی به ایرادات و در دسترس بودن دقت متعددی فرمائید.

10- لطفا از خصوصیت های پایین در طراحی سایت ماهر استعمال نکنید.
- به کار گیری از موسیقی
- استعمال از Flash
- هر چیزی که به طور خود کار استارت به پخش یا این که اجرا کند.
- داده ها بیشتر نظیر نوشته، تصویر و فیلم – استعمال از اینها منجر کندی و زیاد شدن مقطع دوره لود کاغذ میگردد.

10 خصوصیت سایت ماهر را با یکدیگر باز بینی نمودیم. حال میتوانید با رعایت نکات بالا در ساخت وب سایت های خویش، سایت ماهر ایجاد فرمایید و معیار رضایت یوزرها و مشتریان سایت خویش را ارتقاء دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.