حبوب ترین گویش های برنامه نویسی ذیل اینترنت

۴۲۱ بازديد

حبوب ترین گویش های برنامه نویسی ذیل اینترنت
طبق آمار های منتشر گردیده از مراجع دارای اعتبار راجع‌به دوستداشتنی ترین گویش های برنامه نویسی معمولا 4 گویش مطرح گزینه چک قرار می‌گیرد که در بالا Java میباشد که در مرتبه ابتدا جای دارد . در سالهای اخیر لهجه Python از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌است  طراحی سایت در مشهد و امکان های نیکی را هم در خویش نهادینه نموده است ، لهجه PHP هم در درجه سوم اما این جایگاه بندی در میهن ها و حیث سنجی های متفاوت متعدد میباشد برای مثال python در ایالات متحده درجه ابتدا را دارااست .

تارنما https://statisticstimes.com نهایی امار لهجه های برنامه نویسی را اکران می‌دهد




شایسته ترین گویش برای اپلیکیشن پایین اینترنت برای گسترش دهنده بسیار دارای اهمیت میباشد و می تواند آینده و کیفیت اپلیکیشن را به سمت و سوی موفقی غالب شود .
جایگاه بندی لهجه های برنامه نویسی ابدا در معنای قوت و ضعف وجود ندارد ، به عنوان مثال پایتون به جهت آسانی که داره طرف داران متعددی هم به سمت خودش جذب کرده ، در صورتیکه که لهجه Ruby هم گویش قدرتمندی میباشد ولی در ازای پیچیدگی یگانه خودشو داره ، گفته میشه گویش پایتون را تحت عنوان او‌لین لهجه برنامه نویسی برای فراگیری استعمال می‌نمایند ، در حالی که در عین آسانی کاربردهای متعددی در علم ها مهندسی ، اپلیکیشن زیر اینترنت ، کارتون سازی و... داراست.
هماهنگ شدن با بقیه سیستم عوامل از سایر عارضه ها پیش رفت یک لهجه برنامه نویسی میباشد ، به عنوان مثال جاوا به قابل حمل بودن معروفه یا این که پایتون به داخل ریزی کد آوازه پیدا کرده ، به عنوان مثال در پایتون میشه قسمت های از کد های java یا این که C++ را در کنار source code های جاوا اجرا نمائید.
کتابخانه ها و ابزارهای گسترش هم در رویش یک گویش برنامه نویسی خیلی تاثیر گذاره در پایتون کتابخانه بزرگی راجع‌به گونه های کدهای از قبلی مندرج موجود هست همینطور در PHP از ابزاری به اسم Composer به کار گیری میشه که به راحتی ماژول های Third party را به کارگیری نمایید یا این که آخری ورژن را با امرها CLI آپ تو دیت فرمائید.
جامعه برنامه نویسی در PHP بسیار گسترده میباشد و نسبت به ASP ماکروسافت میتوان نقطه قوتی در لحاظ گرفت . اینک هسته گویش های برنامه نویسی از نگاه سعی Performance و امنیت Security در هم اکنون گسترش و جامع تر شدن می باشند .
گویش های برنامه نویسی در کنار خویش قاب ورک های Open Source دارا هستند که بسط دهنده را خیلی امداد می‌کند تا معماری اپلیکیشن پایین اینترنت را ماهر خیس و انعطاف پذیر خیس می کند. در PHP قاب ورک Laravel در کشور ایران هواداران متعددی دارااست همینطور برای پایتون هم Django .
۰ ۰

برنامه نویس شدن و برنامه نویسی صرف نظر از هر موضوعی، مقوله ای است که تا زمانی که علاقه و عشق به آن وجود نداشته باشد کسی وارد آن نمی‌شود. از طرفی دیگر اگر کسی بدون علاقه ی کافی وارد حوزه برنامه نویسی شود، حتما با مشکلات بزرگی مواجه خواهد شد که همه ی آن‌ها دست به دست هم می‌دهند تا پشتکار و تلاش کافی برای پیشرفت در این زمینه را از دست بدهد، در ادامه به معرفی برخی از این مشکلات خواهیم پرداخت:

1. علاقه نداشتن به برنامه نویسی

اولین و بزرگترین اشتباه یک شخص، ورود به حوزه ای است که به آن علاقه ای ندارد. شاید افراد زیادی را دیده باشید که به دلیل موقعیت اجتماعی و یا کسب درآمدی بهتر حوزه ی کاری خود را عوض می‌کنند و از شاخه ای به شاخه ی دیگر می‌پرند. اما اشتباه نکنید، برنامه نویسی مهارتی است که برای یادگیری و تقویت آن نیاز به زمان و پشتکار است که این موارد بدون داشتن علاقه ی کافی برای شما میسر نمی‌شود. همچنین بهتر است به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید.

کسی که به برنامه نویسی علاقه مند است هر روز که از خواب بیدار می‌شود تا زمانی که می‌خواهد بخوابد، حتی در زمان خواب هم به برنامه نویسی فکر می‌کند و تمام حواس و تمرکز خود را برای پیدا کردن بهترین راه حل برای برنامه‌های خود جمع می‌کند. شخصی که عاشق برنامه نویس است هر روز که بر سر کار می‌رود آن روز برایش یک روز عالی در بهشت است و نه یک روز عذاب آور که به اجبار به محل کار رفته است. این شخص همیشه به برنامه نویسی در مرحله اول به دید یک تفریح شیرین و لذت بخش نگاه می‌کند تا اینکه صرفا از آن به عنوان شغلی برای کسب درآمد و گذران زندگی یاد کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.