نحوه طراحی سایت به چه شکل است

۴۲۰ بازديد

۲- گروه ای از لغات کلیدی قابل در اختیار گرفتن به کار گیری نمایید
انگیزه قرار دادن لغت ها کلیدی در بهینه سازی ورقه اصلی مختلف میباشد چون شما می بایست طراحی سایت در مشهد یک راه یک واژه و کلمه کلیدی قبلی را توسعه دهید. همان طور که تا قبل از اینً مشاجره کردیم، لغات کلیدی که اسم کمپانی شما در آنهاست، همینطور تحت عنوان کلید کلمه های مارک شناخته میشوند، رد فیض میتوانند سئو برگه اصلی شمارا پیچیده نمایند.
چاره تمرکز روی یک واژه کلیدی با مارک واحد، توسعه و گسترش دسترسی شما با چند واژه کلیدی بر پایه ی قضیه میباشد. این بدان معناست که در شرایطی‌که اسم تجاری شما دارنده رقابت دشوار برای عبارات کلیدی مارک شده‌است، می‌توانید انگیزه خویش را تغییر‌و تحول دهید.
مرتبه بندی برای لغت ها کلیدی فارغ از مارک اقبال بیشتری را برای تولید ورقه اصلی تارنما از صمیم قلب با بهینه سازی و ساخت عشق از زاویه های منحصر به شما میدهد. موتورهای کاوش میتوانند درباره ی زمینه تارنما شما بیاموزند و شرایط تارنما شمارا بشناسند و سطح کیفی را بالا ببرند.

۳- تیتر یا این که title tag استراتژیک گزینش فرمایید
تیتر برگه اصلی شما مکانی مطلوب برای برندسازی میباشد چون می‌توانید تولید ها و برند های پرفروش خویش را با نرخ کلیک فراتر از آن منشاء نمائید. برچسب تیتر HTML در SERP ها و در بالای تب های مرورگر نشان داده میشود، به این ترتیب یوزرها را از اولِ هجرت تا ساخت sessionدر ورقه خویش دنبال مینماید.

11 خط مش برای seo ورقه اصلی تارنما (Home Page)
در برچسب تیتر خویش، می‌توانید اسم تجاری خویش را در کنار لغت ها کلیدی خویش که مرتبط با محصول ها و مزایای شما میباشد، بیش تر نمایید. یک برچسب تیتر تجاری می‌تواند درایت از مارک را ساخت نماید.
برچسب تیتر می بایست تحت ۶۰ کاراکتر باقی بماند تا Google بتواند اسم بدون نقص را فارغ از لغات لازم خاتمه دهد. اطمینان نتایج نمائید که یوزرها موتور کاوش میتوانند با محدود کردن آن به یکسری تعریف کننده، تأثیر بی نقص برچسب تیتر استراتژیک کاغذ اصلی خویش را بدست آورند.

۴- یک توضیحات متا معمولی بسازید
هم پا با برچسب تیتر شما، توضیحات متا شما می‌توانند نرخ کلیک برگه اصلی شما‌را تقویت کرده و اشخاص را به سمت تارنما خویش سوق دهند. توضیحات متا مفید تحت عنوان مثال برای یوزرها باطن SERP فعالیت میکند، به این ترتیب میتوانید قبلی از وصال به برگه، اعتنا مردم را جلب نمائید.
اولیه، شما یک تیتر کوتاه دادید. در مرحله آن گاه، شرح مختصر متا را ارائه می دهید و بعد از آن بخش هایی را با هدر ساخت خواهید کرد. بیشتراز همگی، توضیحات متا شما بایستی دربردارنده اسم تجاری شما و عبارات کلیدی باطن متن باشد.

11 رویه برای seo ورقه اصلی وب سایت (Home Page)
۵- تگ های عنوان ها وبسایت خویش را بهینه سازی – friendly پیاده سازی نمائید
زمانی تصمیم دارید چیزی را در کاغذ اصلی خویش قرار دهید، اهمیت هدرها را برای بهینه سازی فراموش نکنید. هدرهای H1 و H2 میتوانند تجربه استفاده کننده را زیر تاثیر قرار دهد چون اشخاص در ورقه اصلی شما تکان می نمایند و از روش فهرست بندی و درجه بندی وب سایت شما به Google یاری می‌کنند.
برای بهینه سازی برگه اصلی، هدرها ممکن میباشد صورت جدیدی تولید نمایند چون احتمالاً تعداد کلمه ها شما در کاغذ اصلی کمتر از مورد ها کمکی خواهد بود. هدرها هنوز هم می‌توانند بلوک های کوچکی از متن را به هم بریزند، و آن‌ها فرصتی عالی برای وصل کردن بعضی از عبارات کلیدی شما می‌باشند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.