خصوصیت های یک وبسایت خوب

۴۰۵ بازديد

خصوصیت های یک وبسایت خوب
بازدید: 2031
داشتن یک وبسایت خوب فاکتور بسیار مهمی برای جذب بازدیدکننده ، نگه داشتن بازدید کننده و همینطور بهینه سازی و seo ساخت سایت میباشد.

چه پباده سازی سایتی یک طراحی وب خوب محسوب می شود؟ آیا ساخت سایت در معنای استعمال از یک طراح گرافیست حرفه ای است؟ آیا طراحی وب شما سبب ساز برخورد طراحان تارنما دیگر شده‌است؟ آیا طراحی سایت در مشهد شما سبب ساز تولید تعامل شما و بازدیدکننده گان سوای هیچ مانعی میگردد؟

در‌این وضع و اوضاع داشتن یک اینترنت سایتی که کلیه خصوصیت های یک سایت غالب را داشته باشد می‌تواند به شما یاری بسیار متعددی بکند. البته سوال اینجاست که‌این فاکتورها چه میباشند؟ چه خصوصیت هایی بایستی وب سایت ما داشته باشد تا بتوانیم بگوییم وب سایت ما پیروز میباشد؟ درین نوشته ی علمی بدین موردها جواب خواهم بخشید.

۱- سرعت لود بالای اینترنت:

در رقابت تنگاتنگ وبسایت ها بر راز چشم شدن، هرچه سریع خیس باشید، بهتر چشم می‌شوید. وصال با گاز استاندارد بارگزاری صفحه ها وب سایت امری ست تخصصی که در متدهای پباده سازی مقام قابل توجهی دارااست. درین راستا عواملی زیرا حجم بارگزاری هر برگه به صورت جدا و حجم بارگزاری تمام وب سایت اندازه گیری می‌شود. میزبانی وبسایت به وسیله یک هاستینگ توانمند فقط بخشی از عمل میباشد و کدنویسی باصرفه و به کار گیری از مطلوب ترین ابزارها ضمانت کننده سرعت بالای سایت میباشد.

یک وب سایت خوب به سایتی می بایست در زمان دوره اندکی لود شود و تماشاچی و بازدیدکننده‌ را درانتظار نگذارد، زحمتی که شما برای زیبایی وب سایت تان میکشید همگی وقتی اثر گذار خواهد بود که سرعت لود تارنما خویش را بالا ببرید تا تعداد بیشتری از اشخاص بضاعت دیدن و به کار بستن از تارنما شمارا داشته باشند. به‌طور کلی طراحی وب سایت شما می بایست برای اینترنت با صرفه‌ سازی گردیده باشد و بارگذاری شدن آن بیش تر از ۱۵ ثانیه ارتفاع نکشد. از تاثیر سرور هاست بر سئو تارنما هم غاقل نشوید.

2- پباده سازی ریسپانسیو یا این که برخورد گرا:

گوشی ها و تبلت ها را نباید فراموش کرد. امروزه حجم عظیمی از یوزرها از موبایل های همراهشان برای کاوش در وب به کارگیری می‌نمایند، لذا میطلبد که تارنما به نحوی ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا پباده سازی شود تا در نمایشگر تمام گوشی ها و تبلت ها به صحت اکران داده شود.

ریسپانسیو به معنای جواب گرا یا این که برخورد گرا هست. به‌این مضمون‌ که ساخت وب سایت به طوری است که در صفحه ها گوناگون و ابزارهای متعدد به صدق نشان داده میشود، برای مثال هنگامی که شما از روش تلفن همراه یا این که تبلت تارنما را تماشا میکنید ساختار ظاهری وبسایت به طوری تغییر تحول پیدا می‌کند که امکان پیمایش وب سایت در‌این ابزارها به راحتی مهیا شود. از طرفی در مانیتورهای با رزولوشن بالا نیز تارنما به طوری مطلوب نمایش داده میشود و به عبارت دیگر یوزرها با هر ابزاری وب سایت شمارا تماشا می نمایند از محتوا و ظواهر وب سایت شما کمال به کارگیری را خواهند موفقیت.

در یکی‌از دو سال اخیر اعتنا متعددی به‌این نوعی از طراحی وب شده‌است، پباده سازی ریسپانسیو حتی نرم افزار‌های مخصوص را به معضل میکشد و مواقعی چشم گردیده که صاحبان وبسایت‌های دارای اعتبار به جای تمرکز روی نرم افزار‌ها به پباده سازی ریسپانسیو روی آورده‌اند.

3- seo یا این که سئو وبسایت برای موتورهای کاوش:

seo برگرفته از عبارت Search Engine Optimization میباشد که لغت ها معادلی زیرا بهینه سازی یا این که سئو موتور کاوش دارااست که کلیه آنان به یک مضمون‌ هستند و می اقتدار آن را بصورت ذیل تمجید نمود:
seo (بهینه‌سازی موتور کاوش) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های کاوش با نحوه‌های غیر اخلاقی نیست. seo (بهینه سازی) به معنای سئو وب سایت برای موتور های کاوش نظیر گوگل ‌، یاهو و بینگ می باشد.به لهجه معمولی در صورتی با اعتنا به علایق موتورهای کاوش سایت خویش را سازه کنیم ، آن ها این لطف و محبت ما‌را بی جواب نخواهند گذاشت. seo را می‌قدرت تیم‌ای از طریق‌ها برای تغییر استراتژیک اینترنت سایت‌ها دانست.

حکایت او‌لین یافته‌ها در گوگل، حکایت دکان‌هاست در راستهٔ اصلی بازار تهران و تعداد ویزیتورهای این تارنما‌ها حکمِ سیل مشتریان این فروشگاه‌ها. شما هم میتوانید خدماتتان را در شایسته ترین سرقفلی دنیای مجازی عرضه فرمایید در حالی که یک هزارم بها چنین سرقفلی ای را راستهٔ بازار نمی‌پردازید!

بایستی بپذیریم یوزرها رو به پرورشِ وب در ازدحام وبسایت‌ها، راه حل ای جز کاوش و اعتماد به او‌لین یافته‌های موتورهای کاوش ندارند. ما به شما یاری خوا هیم کرد در کمترین دوره ممکن درجهٔ سایتتان را در موتورهای کاوش ارتقا دهید. بنابراین شما در سایتتان مشتریانی باارزش دارید که از یک سو به میل خویش در وبسایت شما می‌باشند و از سوی دیگر تحت عنوان اولی یافته‌ها به سرویس ها شما اطمینان کرده‌اند.

4- متناسب با نیاز شما:

تارنما های اینترنتی را می قدرت از جهات متعدد طیقه بندی کرد. از جنبه کارکرد کلی وبسایت می قدرت وبسایت ها را به نوع های : وبسایت های آگهی ، تارنما های تجارت الکترونیک ، سایت های فروشگاهی ، تارنما های شرکتی ، سایت های تفریحی ، سایت های کانال اجتماعی ، وبسایت های علمی و ... جور بندی نمود که هر مورد تجهیزات مختص خویش را دارا هستند ولی ما پا را از این بالاتر گذارده ایم و بسته به نیاز شما استارت به پباده سازی و برنامه نویسی اپلیکیشن پایین اینترنت دقیقا متناسب با خواست شما می کنیم. برای مثال ممکن میباشد شما نیاز به اینترنت سایتی داشته باشید که علاوه بر تجهیزات معمول یک وبسایت شرکتی تمامی ی کارها مرتبط با خرید، فروش و انتقال سهام کمپانی را نیز از روش تارنما به انجام رسانید. در اینجا نیاز شمارا به اعتنا ارزیابی و به مراد هایتان لباس ی کار می پوشانده خواهد شد.

5- ظواهر مطلوب:

همانگونه که خوی یک اثر هنری نیاز به آشنایی ذوق و سلیقه مخاطب و عنصرها بصری مانند رنگ ها، تصاویر و… دارااست، در طراحی وب نیز این مورد ها درست گو میباشد. آشنایی مخلوط رنگ، هارمونی اجزای تارنما و علم دکورا سیون آن ها در کنار هم که طی سالها تجربه بدست آمده میباشد، جزء مطرح ترین اصول طراحی وب سایت میباشد که به آن پای بندم.

در طراحی وب علاوه بر محتوا و اصول seo نکته ی دیگری که بسیار دارای اهمیت میباشد ، پباده سازی ظاهری وبسایت است. اکثر یوزرها زمانی وارد یک تارنما میشوند ، در حین پنج ثانیه تصمیم می‌گیرند که در آن برگه بمانند یا این که آن را رخنه‌ نمایند. در‌حالتی که که ظواهر تارنما شما دیدنی باشد ، بازدید کننده جذب آن میشود و وبسایت را شکاف نمی نماید.
طراح وبسایت بایستی اصول فراوانی را برای اخلاق و رفتار یک اثر هنری رعایت نماید، تحت عنوان مثال بایستی معلوم نماید که اولی نگاه استفاده کننده بعداز ورود به برگه به کدام عکس یا این که مقاله بیفتد و یا این که خلق یوزرها در مرور صفحه ها اینترنت به چه شکلی ست. همینطور به کارگیری از رنگ های مطلوب، رنگ های تکمیل کننده و روانشناسی رنگ ها از سایر اصول پباده سازی ظواهر تارنما میباشد. ظواهر یک سایت خوب می بایست متوازن باشد، طراح اینترنت این توازن را با اندازه ی هر بخش، رنگ هر بخش و دیگر نکات بایستی به وجود آورد.

6- اکران درست در تمام مرورگرها:

نقص‌ سازش طرح های اینترنت با ورود مرورگر های تازه و مختلف به عرصه دنیای اینترنت آغاز شد. هر مرورگر از استاندارد یگانه خودش به کار گیری می‌کرد و موسسه ها آفریننده نیز خیر صرفا تلاشی به پیروی از یک‌سری ساختار واحد نکردند ، بلکه هرکدام خواستند به طوری استاندارد های متبوع خویش را به رقیبانشان زور نمایند.

امروزه سازش یک طرح با مرورگر های گوناگون یکی مهم ترین مسائل متبوع هر طراح وبی میباشد که سعی مینماید طرح هایش استاندارد باشند و در اکثر مرورگرهای اینترنت یکسان اکران داده شوند. بلاگ نویسان نیز دقت متعددی بدین موضوع پیدا کرده اند و اکثر بلاگ های که محتوای صدق دارا هستند ، طرح های سلامت و استانداردی نیز برای خویش بر می گزینند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.