طراحی وب سایت اسپیناس

۴۱۱ بازديد
طراحی وب سایت اسپیناس

به صورت خود کار وردپرس یک راز عبور کار کشته برای شما می سازد. اما میتوانید آن را تغییر‌و تحول دهید تا از سر عبو دلخواه خویش به کارگیری نمائید. همینطور نوار نشانگر اقتدار نیز به شما اقتدار راز عبور را اطلاع می‌دهد. شما میتوانید راز عبور ضعیف را تهیه نمائید، ولی پیشنهاد میشود که یک سر عبور قدرتمند تعیین نمائید
بهتر میباشد بدانید یک راز عبور کار کشته دربرگیرنده حروف پهناور و کوچک، اعداد و کاراکترهای یگانه مانند! “؟ $٪ ^ میباشد و اضافه از 8 کاراکتر نیز ارتفاع دارااست.
در مرحله انتها بعد از وارد کردن راز عبورمورد لحاظ، دکمه برگرداندن راز را فشار دهید. بعد از انجام این فعالیت با اعلان “راز عبور شما مجدداً تهیه و تنظیم شده‌است” مواجه خواهید شد.


نقش اینترنت مستر در ساخت سایتساخت طراحی سایت در مشهد

شادباش میگویم، شما با برد راز عبور خویش را بازنشانی کردید. روی لینک و پیوند «ورود» یا این که لاگین کلیک فرمایید تا با به کار گیری از گذرواژه تازه وارد ساخت سایت فروشگاهی خویش گردید.
نکته قابل توجه در رئیس سر عبور وردپرسوارد کردن سر عبور در هر توشه ورود به وب سایت مزاحمت ساخت می‌نماید. با این درحال حاضر، در حالتی که مدام از روش اتصال وب خانگی دستگاه خویش وارد بلاگ میشوید، میتوانید با به کار گیری از یک پلاگین مختص از بیماری آلزایمر سر عبور بوسیله سیستم خلاص گردید. این پلاگین باکس ” منرا به خیال بسپار” در ذیل ورقه لاگین را باز نگری خواهد کرد. در سود زمانی که یکبار وارد سیستم رئیس وردپرس می‌شوید، تا هنگامی که کوکی های مرورگر دستگاه خویش را تمیز نکنید نیازی به وارد کردن سر عبور در هر دوره ندارید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.