10 توصیه برتر برای ساخت و طراحی سایت

۴۰۳ بازديد
باز نگری و سرپرستی بر محتوا به شما کمک مینماید تا رجوع بهره از سرمایه یا ROI از محتوا را بهبود دهید، هزینه های مایحتاج برای هر مخاطبین کاهش یابد، هم چنین تاثیر گذاری بالا و اعتبار برند و تجارت تان را با ارتقا رو به رو می سازد. هم چنین دیگر مزیت های یک محتوای توانمند و تاثیرگذار و یا استراتژی بازاریابی بسیار موثر را نیز مشتمل بر میشود.

شما میتوانید هم چنین با به کارگیری از طراحی سایت در مشهد محاسبه و سرپرستی محتوا، در هزینه های تان صرفه جویی بیشتری نمائید تا بتوانید نویسندگانی را به کار بگیرید تا برای شما آغاز به نوشتن نمایند.



چه‌طور باید محتوا هایی را سرپرستی و محاسبه نمائید.


ما تا به این جا درباره این که بررسی و سرپرستی محتوا چه چیزی است و چرا اهمیت دارد پرداختیم. درحال حاضر بایستی سراغ این زمینه برویم که چگونه می توانیم آن را اجرا کنیم؟ به چه شکل می‌توانیم محتواهای خود را دارای ربط و شخصی بسازیم؟

درین بررسی و سرپرستی محتوا 4 مرحله وجود دارد:

1.تراکم محتوا.

فیلتر کردن و اصلاح محتوا.
توزیع محتوا.
شخصی سازی محتوا.


مرحله اول: تراکم محتوا.

نحوه های اندکی وجود دارند که می توانید درباره مسئله انتخابی تان، به جمع آوری اطلاعات بپردازد، شما میتوانید:

افراد تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی را دنبال نمائید که در موضوع زمینه انتخابی شما، متخصص و کارشناس می باشند.
از ابزارهای ساخت و تولید بلاگ مانند FEEDLY به کارگیری کنید تا وبلاگ هایی را جمع آوری نمایید. آن ها به شما اجازه می دهند تا پست هایی را از وبسایت مختلف مشاهده کنید.
در پی محتواهای ویدئویی در کانال هایی مانند YOUTUBE، DAILYMOTION، MEDIUM باشید و از SOUNDCLOUD به عمل ببرید که پادکست های مرتبطی را کشف می‌کند.
این منابع به شما کمک می‌نماید تا دست به کار شوید و مقدمه کنید. زمانی که یک بار اطلاعاتی را از این منابع جمع آوری نمودید، محتواهای بیشتری را نسبت آن چه که می پندارید در اختیار دارید.

بسیار عالی است که محتواهای خود را در اپلیکیشن هایی مانند EVERNOTE، GOOGLE DOCS، NOTABILITY و یا SMARTSHEET سازماندهی و ذخیره کنید.

در صورتی‌که به عنوان یک تیم عمل می کنید، می توانید از ASANA به کار ببرید تا اطلاعاتی را جمع آوری کنید و محتواهای خود را برنامه ریزی فرمائید.

این نرم افزارها و سرویس ها می توانند نوشته ها، لینک و پیوند ها و کلیپ های تان را به صورت آرشیو و سازماندهی شده نگاه دارا‌هستند.



مرحله دوم: فیلتر کردن محتواها.

شما در اینترنت جستجو کردید و محتواهایی را جمع آوری نمودید. فعلا می بایست دست به فعالیت شوید و بهترین محتواها را تعیین کنید که می خواهید با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

یک قانون و قاعده در این میاد موجود هست که دریابید آیا ارزش دارااست تا محتوا را منتشر فرمائید یا خیر. براین اساس که بایستی خود را جای مخاطبین بگذارید و دریابید که آیا آن‌ها از محتواها لذت خواهند برد یا خیر.

هر بخشی محتوایی که شما منتشر میکنید باید علاقه شمارا به آن زمینه و موضوع که در آن فعالیت می کنید به اثبات برساند.



مرحله سوم: محتواها را توزیع فرمائید.

بعد از این که تصمیم گرفتید که می‌خواهید چه موردی را به اشتراک بگذارید، می توانید محتواهای که به خوبی نظارت و بررسی کرده اید را در سیستم دلیل هایی مانند TWITTER, LINKEDIN, FACEBOOK, EMAIL و BLOGها به اشتراک بگذارید.

تعیین کانال مورد نظر به استراتژی بازاریابی و تاثیر هرکدام از آنان ارتباط دارد، یک سوالی که در این جا باید از خود بپرسید، بنابراین می باشد: آیا این سیستم دلیل صراحت دارد تا توسط آن مخاطبین مورد نظر خود را جلب نمایم؟

شما میتوانید دریابید که آیا مخاطبین مورد نظر شما در آن کانال رسانه اجتماعی حضور دارا هستند.

به عنوان مثال، در شرایطی‌که شما یک محتوایی را درباره با پایانی خبر ها سلبریتی ها پست می کنید، میتوانید این فرمان را به گونه بهینه تر در توییتر و اینستاگرام انجام دهید. به طور مشابه در شرایطی‌که شما محتواهای یکسانی را در LINKEDIN به اشتراک بگذارید، ممکن نیست بهره خوبی را به دست آورید، زیرا این سیستم عامل رسانه اجتماعی بیشتر برای ارتباط برقرار کردن و خبرها تجارت ها و صنعت ها میباشد.

اما پست الکرونیکی مانند کمربند ایمنی در ماشین می باشد، سیستم ادله جهانی آن توسط هر شخصی که کامپیوتر یا موبایل همپا دارااست آیتم به کارگیری قرار میگیرد.

80 درصد از متخصصان و افراد کارشناس مشخص نمودند که بازاریابی ایمیلی می تواند بهترین معیار تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت یا تجارت را باعث شود. علاوه بر این، مشترکان آدرس اینترنتی 3 برابر نسبت به افرادی که از کانال های دیگر با محتواهای یکسان رو به رو میگردند، تمایل بیش تر دارند تا آن‌ها را به اشتراک بگذارند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.