مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال

۴۱۵ بازديد
مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال
وردپرس تنها سیستم مدیر محتوا بر اساس PHP وجود ندارد، CMS های دیگری مانند دروپال و جوملا و.. هستند که درین نصیب می خواهیم به مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال بپردازیم.

درمقایسه وردپرس با جوملا  طراحی سایت در مشهد   و دروپال ، نکاتی همچون تعداد یوزرها ، تعداد قالب های رایگان ، تعداد پلاگین های مجانی ، معیار سادگی در نصب ، موسسه ها پرتر کاربر از وردپرس ،جوملا و دروپال ، میزان قیمت و.. را گزینه باز‌نگری قرار خوا هیم داد.

طراحی وب سایت در مشهد

میزان دانلود وردپرس در سطح فهمیده :
بیش از ۱۴۰ میلیون توشه دانلود

واحد سنجش دانلود جوملا در سaطح دنیا :
بیش تر از ۶۳ میلیون توشه دانلود

میزان دانلود دروپال در سطح فهمیده :
بیشتراز ۱۵ میلیون توشه دانلود



در تصویر زیر کاملا میتوان به مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال پرداخت:


مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال
یادگرفتن طراحی وب با وردپرس
خوب رسیدیم به اینکه ساخت وب سایت با وردپرس رو از کجا ابتدا کنیم؟ اول معین کنید که میخواید بصورت مجازی اینترنت سایتتون رو بیارید بالا یا این که بصورت حقیقی و با خرید هاست و دامین؟ در طراحی وب سایت بصورت مجازی با WAMP یا این که XAMPP ، نیازی به خرید هاست و دامین ندارید و شما کامپیوتر خودتون رو با گزینش یک اسم که دامنه شما میشه ،تحت عنوان هاست سایت ست می‌کنید.

صد رد صد وقتی نوشته‌ی علمی ای با اسم “یادگرفتن طراحی سایت ماهر با وردپرس رایگان و ساخت سایت سوای برنامه نویسی” از وب سایت “سید محمد حسین حسینی” برای تلاوت تعیین نموده اید ،دنبال روش بی دردسر و صد ولی وارفته خیس و نادر هزینه هستید.پس سفارش می‌کنم در صدر برای کاهش هزینه ها و ارتقا تجربه خودتون ، وب سایت وردپرس ماهر خودتون رو ، روی یک هاست بدون‌پول پیاده سازی نمائید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.