ویژگی ها و امکانات لازم در طراحی سایت شخصی

۴۱۴ بازديد
امروزه با وجود شبکه‌های‌اجتماعی متعدد تصور می‌گردد نیاز به طراحی وب فردی کاسته شده میباشد البته به هیچ وجهً اینطور وجود ندارد.

داشتن یک وبسایت فردی با یک دامنه منحصربه‌فرد مخصوص بفرد برای اشخاصی که نیاز به وبسایت فردی دارا‌هستند بسیار می تواند کارآمد باشد، در شبکه های عمومی یا این که همچنین وب لاگ ها دست شما برای تغییر و تحول بسیار از چیزها و فردی سازی آنان بسته میباشد درصورتی که با طراحی وب فردی و داشتن یک تارنما منحصر برای خویش شما می توانید هر آنچه که نیاز دارید را به وب سایت خویش طولانی تر نمائید.



تجهیزات و خصوصیت های طراحی وب  طراحی سایت در مشهد  سایت فردیبرای اینکه یک تارنما فردی پیروز داشته باشید می بایست مواقعی را رعایت نمایید که ما تنی چند از آن‌ها‌را برای شما لیست کرده ایم:

واکنشگرایی یا این که ریسپانسیو بودن در ساخت سایت فردی
نسبتاً نیمی از یوزرها از گوشی برای کاوش در وب و وبگردی استعمال می کنند. واکنشگرایی یا این که ریسپانسیو بودن تارنما یعنی اینکه وبسایت شما در تمام دستگاهها از دسکتاپ گرفته تا گوشی و تبلت بدرستی اکران داده شوند. به نوعی میتوان اظهار کرد ریسپانسیو بودن یک کدام از اساسی ترین نیازهای یک وبسایت میباشد.



منعطف بودن در ساخت سایت فردی
وبسایت فردی می بایست به طور کامل بتواند فردی سازی شود و متناسب با نیازهای استفاده کننده پاسخگو باشد؛ و برای هدفی که پباده سازی شده‌است پاسخگوی نیازهای آن انگیزه باشد.



پنل مدیریتی شل و سهل وآسان وب سایت های فردی
یکی خصیصه های مهمی که در ساخت وب سایت فردی بایستی به آنها اعتنا ویژه ای شود نصیب پنل مدیر تارنما فردی میباشد. پنل مدیر وب سایت فردی بایستی به دور از هر سیرتکامل پیچیدگی و سردرگمی باشد و از موردها بلااستفاده ای که هیچوقت آیتم استعمال قرار نمیگیرد هجران شود. در سیستم های رئیس محتوای فراهم معمولاً این مسائل رعایت نشده و هر که قرار میباشد با تارنما و پنل مدیریتی آن عمل نماید با فضای وسیعی از تجهیزات مواجه می شود که‌این مساله سبب میگردد مدیریت وب سایت سردرگم شود.



مخارج راه‌اندازی طراحی وب فردی
مزیتی که ساخت سایت فردی نسبت به دیگر گونه های ساخت سایت دارااست این میباشد که هزینه ها در ساخت وب سایت فردی بسیار کمتر میباشد چون در ساخت وب سایت فردی تجهیزات فراوانی به کار گیری نمی‌شود و احتیاج به پیاده سازی این موردها وجود ندارد.



تجهیزات طراحی وب فردی
از امکاناتی که در تارنما های فردی بایستی وجود داشته باشد میتوان به مورد ها ذیل اشاره نمود:

داده ها تماس شخص ( شماره تلفن، نشانی ، نقشه ، نشانی آدرس اینترنتی و . . .)
قسمتی برای درج مقاله‌ها و خبر‌ها
قسمتی برای درج داده ها در رابطه اینجانب
قسمتی برای لینک و پیوند عزیزان
تعریف و تمجید رزومه فردی
آمارگیر وب سایت
قابلیت کامنت گذاری برای یوزرها
آلبوم تصاویر و مثال امور
حیث سنجی
و...
کمپانی رایا پارس مفتخر میباشد که در طی سالها عمل تخصصی در حوزه طراحی وب (اشکال آن) و seo تارنما مثال های توانمند درین عرضه از خویش بجای نهاده میباشد که می توانید این مثال ها را در کاغذ طراحی وب فراهم مشاهده کنید همینطور برای دیدن مثال شغل های ساخت وب سایت فردی می توانید به برگه طراحی وب فردی رجوع کنید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.