روش های جدید طراحی UI سایت در سال 2019

۴۲۳ بازديد
طراحی سایت در مشهد سال جدید، دوره تازه برای تفکر کردن راجع به انجام تغییرات در مراحل طراحی وب سایت فردی یا این که شرکتی خودتان میباشد.

استارت هر سال، وقت خیر و خوبی میباشد که سال قبلی و پیروزی ها و ناکامی های سال پیش را پشت راز بگذارید و صرفا به بهبود و ارتقاء همت خویش در سوی رفع ایراداتتان تصور کنید.

این تغییرات می تواند در سمت طراحی وب نو و استفاده کننده پسند نیز باشد.بخش اعظمی از عنصرها که در سال 2018 موجب کسب محبوبیت در وب سایت ها بود ادامه پیدا کرده اند، بعضی از این موادسازنده مشتمل بر گزینش رنگ، تایپوگرافی و به کارگیری از متن، صدای و رابطهای VR و بقیه موردها نیز می باشد.

نوشته ی علمی دارای ربط: بیان تفاوت های UI و UX

با ما همدم باشید تا شیوه های نو پباده سازی UI در سال 2019 را آیتم باز بینی در اختیار بگذاریم.

نکته نخستین:به کارگیری از پالت های رنگارنگ
تاثیر رنگ در پباده سازی ui

رنگ پر‌نور رنگی میباشد که در کلیه جا در هنگام طراحی وب سایت کاربرد داراست مدام در هنگام ساخت وب سایت کارایی فرمایید رنگ های پر‌نور را در کنار رنگ ها تیره و ضد و نقیض به کارگیری فرمایید.

نگران نباشید در شرایطی که تصمیم گرفته اید رنگ تارنما خویش را تغییر و تحول دهید نیازی به پباده سازی دوباره سایتتان وجود ندارد فقط کافیست پالت رنگی تارنما خویش را به سادگی تغییر و تحول دهید.

نوشته ی علمی دارای ربط: تاثیر گزینش رنگ مطلوب در ساخت وب سایت



نکته دوم:پباده سازی احساساتی را فراموش نکنید
پباده سازی رمانتیک

شما بایستی یک رابطه با یوزرها ساخت فرمایید. این چیزی میباشد که طراحان در هنگام پباده سازی به آن اعتنا می‌کنند تا احساسات مخاطبان خویش را گزینه انگیزه قرار دهند.

شاید به صورت اعتقاد و باور می بایست بگوییم در سال 2019 تارنما ها و برنامه هایی که‌این رابطه عاطفی را تولید نمی‌کنند، از فی مابین می‌روند. در دانش پباده سازی ، ارتباطات عاطفی به چهار گونه اساسی تقسیم می گردند: شعف و اندوه، اعتماد و انزجار، واهمه و خشم، و تعجب و پیش گویی.

درحال حاضر شما می بایست گزینش کننده این مورد باشید که چه سبکی از احساسات را می خواهید در مخاطبان خویش ترغیب و تشویق فرمایید

هر عنصر بصری در پباده سازی نماد ای برای یوزرها در امر چگونگی عکس العمل آن‌ها میباشد.

مثلا نشان دادن تکان یک دوچرخه که شخصی با لبخند بر روی آن نشسته میباشد، می تواند نمایانگر جنبش رو به جلو و به سمت برد باشد که سبب میشود استفاده کننده خویش را سوار بر آن دوچرخه تصور نماید وچرخه سوار در تصویر ذوق زده میباشد و یوزرها میتوانند حس نمایند که میخواهند این شم را تقلید نمایند.

عمق دادن به پباده سازی و استعمال از تصاویر حقیقی وواقعی


در حالی که حقیقت مجازی برای همگی قابل فهم وجود ندارد البته تاثیرات آن بر روی کلیه اشخاص امری طبیعی و به چشم می‌خورد



طراحان بیش تر در درحال حاضر اضافه کردن عنصرها عمیق و پباده سازی بیشتری می باشند که حس حقیقی وواقعی یا این که تاکتیکی بیشتری نسبت به پروژه دارا هستند.

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: اهمیت استعمال از تصویر در بهینه سازی تارنما و رویه های ساخت محتوای تصویری



به کارگیری از برنامه خردسالان ها به طور هدفمند


به کار گیری از برنامه کودک ها به یوزرها شم خاصی از پباده سازی را القا مینماید، در واقع با این فعالیت دسته خاصی از جذابیت و استعمال از برنامه خردسالان در پروژه های اینترنت برای ارائه عمیق فهم به یوزرها القا میگردد.

با دقت به دنیای لبریز هیاهویی که در آن معاش میکنیم، طراحان اضافه، پروژه هایی را تولید می‌نمایند که موادتشکیل دهنده ارزشمند و انتزاعی در آن‌ها وجود دارا هستند. پباده سازی انتزاعی سورئال به پرورش و بسط وب سایت شما یاری خواهد کرد.



به همین ادله در‌این نحوه پباده سازی، به ایده رابطه عاطفی میتوان پی موفقیت، پباده سازی سورئال و پباده سازی انتزاعی برای یوزرها ارتباطی آماده مینمایند که می‌توانند با وضعیت مختص خویش رابطه برقرار نمایند. شاید به دلیل آن که موادتشکیل دهنده سورئالتر و انتزاعی بیشتری به یوزرها اذن میدهند تصویر خویش را در درون پباده سازی قرار دهند

در سال 2019 شما بایستی دز طراحی وب خویش رابط هایی برای مکالمه پباده سازی نمایید. با ارتقا شمار اشخاصی که از دستگاههای هوشمند در منزل های خویش استعمال میکنند، می بایست تصور کنید که به چه شکل طرح های شما با این دستگاه ها رابطه برقرار می نمایند و طراحی وب خویش را به طوری انجام دهید که قابلیت و امکان برقراری رابطه با تالارهای رای زنی و انجمن ها به راحتی در آنان قابلیت و امکان پذیر باشد.

پباده سازی 3D


پباده سازی سه بعدی ارائه یک بروز رسانی برای پباده سازی مسطح میباشد. این مانند لمس حقیقت مجازی در طرح هایی میباشد که نیاز بع چشم شدن طولانی تر و یا این که اعتنا اضافه دارا هستند میباشد.چون پباده سازی سه بعدی شعور و روءیت کرد عمق تری به شما می دهد.

بدون شک متعجب می‌شوید در حالتی‌که بگوییم در سال 2019 تاثیر متن در پباده سازی به شدت کم شده میباشد!

همت فرمائید در پباده سازی خویش از ارائه عنوان های زیاد با لغت ها متواتر و یک سری تصویر با تایپوگرافی های گوناگون به شدت خویش داری فرمائید

در قبال بیایید از یک تصویر تاثیر گذار با تایپوگرافی شگفت انگیز که دربردارنده داده ها متعددی برای یوزرها میباشد به کارگیری نمایید.



معمولی ترین راه و روش برای استارت فعالیت، به کارگیری از یک تیتر دو و سه ستونی در کاغذ اصلی میباشد.

ترفند برای ساختن عمل متنی طولانی تر برای پروژه های پباده سازی، این میباشد که می بایست متن باارزش باشد. یوزرها می بایست بخواهند عبارات را بخوانند. به این ترتیب، با اعتنا پباده سازی فرمائید. (به خیال تایپ کردن تنها تعدادی نکته را بخوانید؛ هر واژه را شمارش فرمائید.)
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.