تايپو گرافي چيست

۴۲۸ بازديد
در بی آلایش ترین شرایط، تایپوگرافی در تولید اینترنت سایت را میتوان پباده سازی خلاقانه متن تمجید کرد.
تعیین فونت مناسب در هنگام تولید طراحی سایت در مشهد   اینترنت سایت اهمیت بسیار متعددی داراست، ما اکثر تایم ها تفکر نمیکنیم که کدام فونت ها بوسیله مارک ها و مارک های آیتم علاقه ما آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند، فونت هایی که تعیین می‌کنیم بسیار بیش خیس از ارائه پیام های نام تجاری برای یوزرها تاثیر دارد زیرا می تواند نوع فونت القا کننده احساسات و عواطف و تاثیرات بسیار متعددی بر روی یوزرها نیز باشد.
چرا تعیین Typeface و Font در ایجاد اینترنت سایت مهم میباشدبرهان اهمیت تعیین Typeface و فونت مناسب القا احساسات مثبت و خوانایی در اولی مراجعه به کارگیری کننده به وبسایت شما می باشد زیرا همانطور که می دانیم فونت ها می توانند القاگر احساسات مثبت و منفی از محتوای وبسایت ما به یوزرها باشند.
کارداران تاثیر گذار بر گزینش فونت مناسب اینترنت سایت شماعلاوه بر این که دقت به احساسات منتقل گردیده از یک فونت می‌تواند دلیل بسیار مهمی در گزینش فونت شما باشد کارداران مهم دیگر در گزینش فونت می‌تواند خوانایی بالا و دارای ربط بودن دسته فونت با سبک کار شما باشد.
زیرا گونه فعالیت شما گزینش کننده این قضیه میباشد که آیا یک فونت دیدنی و سرگرم کننده برای یک وبسایت تفریحی و سرگرمی می خواهید یا این که یک فونت صنعتی برای تبلیغ تولیدات یک کارگاه!!
در حالتی که شما یک کمپانی ایجاد اینترنت سایت میباشید، ممکن میباشد بخواهید یک فونت امروزی و حرفه ای را تعیین نمائید. در‌صورتی‌که شما یک خرده فروش آنلاین می‌باشید که نوجوانان را انگیزه قرار میدهد، یک فونت سرگرم کننده می تواند به صورت کامل با تصویر مارک شما هم خوانی داشته باشد.
بیایید یکسری مثال از فونت درگیر کننده و حرفه ای را با هم بازنگری کنیم.
به عنوان مثال، لوگوی Pinterest را در حیث بگیرید، این یک فونت عادی و اسکریپت میباشد که گویا احساس آشتی و دوستی و درگیر کننده میباشد، که به راحتی می تواند این حس را در نگاه نخستین به یوزرها خویش منتقل نماید.
تایپوگرافی چه می‌باشد
اکنون بیایید نگاهی به فونت این گروه طراحی اینترنت سایت بیندازیم که با به کارگیری از یک فونت بی آلایش خیس و امروزی احساسات و عواطف کمتری را به یوزرها خویش منتقل می کند در حالی که یک حس حرفه ای و جسورا خیر ای را در پی دارد.
فونت در تولید اینترنت سایت
تعیین فونت مناسب در هنگام طراحی وبشاید اینطور تصور کنید که ممکن میباشد فونت شما وابستگی به مدل کسب و کار شما نداشته باشد ،یا این که سایت شما تمرکز کمتری بر روی فونت داشته باشد، مانند خرده فروشی های آنلاین که تمرکز بیشتری بر روی تصاویر داراست تا متن و فونت ها


ولی در نظر تهیه نمودن این نکته بسیار مهم و ضروری میباشد که اضافه کردن یک فونت دوم به خوانایی سهل و آسان یاری بسیار متعددی می نماید.


در مواقعی که دو فونت به کارگیری می گردد، شرکت های معمولا از یک فونت برای تیتر مطالب در تیتر صفحه های و دیگری برای متن های باطن صفحه به کارگیری می‌کنند.
درین مثال ، تیتر با به کارگیری از یک فونت serif و متن یا این که پاراگراف پایین تیتر، سوای فونت serif مستعمل میباشد.
فونت مناسب برای طراحی اینترنت سایت
اساسا، با به کارگیری از فونت های متفاوت، شما می‌توانید صفحاتی دیدنی با ادراک بصری بالا برای مخاطبان خویش تولید نمائید.
برای گزینش یک فونت مناسب از کجا بایستی آغاز کنیم؟در مرحله نخستین برای تعیین یک جفت فونت serif و بدون serif کافیست خصوصی به اینترنت سایت fontpair.co بزنید و هر گونه فونت دلخواه خویش را مشاهده و دانلود فرمایید.همینطور اینترنت سایت هایی مانند Font Squirrel نیز منابعی از نو ترین فونت ها می باشند که به راحتی می‌توانید از آن ها به کارگیری فرمائید و شاید بزرگترین مبداء را برای کاوش فونت مناسب را بتوان خویش موتور کاوش گوگل معرفی کرد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.