سوالات کلیدی قبل از طراحی سایت در سال 2020

۴۴۱ بازديد
طراحی سایت در مشهد 
با اعتنا به تجربه کاری خودم در جهت های متفاوت : طراح تارنما فریلنسر ، طراح وبسایت بومی در کمپانی ، رئیس دیجیتال کارکتینگ ایزی اینترنت قصد دارم سوالاتی که بسیار اهمیت دارا‌هستند قبلی از فرآیند طراحی وب سایت رو با هم بازبینی کنیم ، فراموش نکنید مهمترین برهان برد و انتخاب رمز نوشت پروژه ساخت وب سایت همینطور ساخت شعور و رابطه درست فی مابین پیمانکار و کارفرمای پروژه را جواب این سوال های معلوم خواهد کرد ،

این سوالهای به ما اذن می­ دهد که:

از کسب و عمل خویش ادراک قابل قبولی بیابیم و بفهمیم که مخاطبان مان چه افرادی میباشند و در‌پی چه می­ باشند.
شعاری متناسب با نیازهای مشتریان بسازیم اینترنت سایتی ساخت کنیم که انتظارات آن ها را برآورده سازد.
سایتی پباده سازی کنیم که برای ورود به بازار آنلاین فراهم باشد و به بها های اساسی کسب و فعالیت و دیده ­انداز پایبند باشد.
انگیزه گذاری
توقعات و آمال
دامین و هاستینگ
مدل تارنما
پباده سازی گرافیکی
محتویات
ساخت وب سایت
تجهیزات
seo
«ساخت وب سایت» فقط ساختن یک ابزار جانبی یا این که یک کاتالوگ دیجیتال برای بالا بردن پرستیژ کاری وجود ندارد. هنگامی از «طراحی وب سایت» حرف میکنیم یعنی داشتن سرقفلی یک مغازه قانونی، تماما منحصر با مالکیت و دسترسی دایم در وب. جایی که با اعتماد و افتخار بتوانید به آن توکل نمائید و تجهیزات آن را بسط دهید. یک وبسایت خوب کارآمد توشه متعددی از هزینه‌های بازاریابی، تبلیغات، پشتیبانی و ارتباط ها همگانی را به عهده خواهد گرفت، حتی در‌حالتی که انگیزه شما کسب درآمد بدون واسطه نباشد.

شما بایستی قبلی از آغاز پروسه ساخت سایت با جواب بدین سوال ها پروژه خویش رو تعریف و تمجید نمائید و درواقع این نقطه استارت و سنگ مبنای ساخت وب سایت شما خواهد بود ، همینطور با دقت به اهمیت تبلیغات اینترنتی و رویه دیجیتال مارکتینگ می بایست جهت گیری طراحی وب سایت شما به سمت طراحی وب سایت با راه دیجیتال مارکتینگ باشد.

سوال ها مهم پیشین از ساخت سایت

انگیزه گذاری
انگیزه از ساخت سایت تازه چه میباشد؟ انتخاب انگیزه مهمترین و ابتدایی ترین مرحله برای آغاز هر کاری بوده و نقشه منش را برای ما معلوم می‌نماید، شما ممکن میباشد با ساخت وبسایت در ادامه هدف ها متنوعی زیرا ارتقاء سهم بازار، ارتقاء فروش، رابطه با مشتریان بالقوه، ارتقاء درایت از مارک و … باشید.
مخاطبان هدفتان (Target Market) را معین فرمائید. مراد از مخاطبان انگیزه به عبارتی کسانی میباشد که به احتمال زیاد به جنس یا این که خدمتی که ارائه می‌کنید عشق و علاقه نشان میدهند.
بها های اساسی کسب و فعالیت / کمپانی شما چه است و چه‌طور آن‌ها‌را به بازدیدکنندگانتان معرفی می­ فرمائید؟
چه چیز شمارا از رقبایتان متمایز می­ نماید؟ این مزیت رقابتی میتواند مشتمل بر مواقعی مثل هزینه کمتر، تنوع اضافه، سرعت ارسال، دقت به مشتری، کارمندان کارشناس و … باشد.
چرا مردم بایستی به جای رقبای تان با شما فعالیت نمایند؟ آشنایی و گسترش مزیت رقابتی به یار شناسایی نقاط ضعف رقبا به مخاطبان تان یاری می‌نماید تا دلیلی برای گزینش شما از در بین هزاران حریف فعال در این باره بدهد.
بازه موردنظر شما برای اتمام پروژه چقدر میباشد؟ در شرایطی که قصد بازطراحی سایتتان را دارااست، علت قصد به بازطراحی تارنما شما چه چیزی است؟ ریسپانسیو یا این که responsive یا این که واکنشگرا نبودن وب سایت فعلی ، سابق و دموده شدن صفحه ارایی گرافیکی ، مشقت فعالیت کردن با پانل ادمین ، قشنگ نبودن و به هم ریختگی گرافیکی ، .CMS محدودیت های فنی اپلیکیشن ، عدم پشتیبانی پاسخگوی کمپانی طراح گذشته، عدم رابطه و دسترسی به طراح گذشته ،هک شدن و ضعف امنیتی وبسایت فعلی ، امر از بالا و از طرف مدیریت یت ، تصمیم برای بهبود شرایط سئوی آن.
توقعات و انتظارات شما از تارنما تازه تان چه میباشد؟ به عنوان مثال : بازاریابی اینترنتی یا این که دیجیتال مارکتینگ و یافتن مشتریان نو، معرفی کاتالوگی و آگهی، دکان اینترنتی و تجارت الکترونیک، برندسازی اینترنتی و بهبود وجهه، تسهیل فرایندهای کاری و گردش داده، پاسخگویی، پشتیبانی هواداران و مشتریان، جایگاه آوردن تارنما در مسابقات و رقابتها، درآمدزایی از وبسایت، مراوده با برندهای جهانی، بهبود و افزایش جایگاه seo.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.