نتایج غنی یا rich result به چه شکل است؟

۴۴۶ بازديد

ما برای بخش Yoast Diversity Fund خویش یک ورقه‌ی FAQ داریم. بعداز اینکه بلاک محتوایی داده‌‌ی ساختارمند را بدین ورقه بیش تر کردیم، گوگل تحت عنوان اجرو پاداش برای این برگه نتیجه ها بی نیاز را در حیث گرفت. در حالتی‌که برایتان سوال میباشد که FAQ در گوگل به چه شکلی میباشد به‌این بخش دقت نمایید.

مثالی برای rich result سوال های متداول
به حافظه داشته باشید که حاصل بی نیاز برگه سوالهای متداول در وردپرس، ممکن میباشد CTR آن کاغذ را پایین تاثیر قرار دهد و حتی ممکن میباشد ترافیک وب سایت شمارا کم کند به دلیل آن که شما همیشه در درحال حاضر افشا کردن جواب‌ها می‌باشید. به همین جهت یک ایده‌ی خوب این میباشد که صرفا اطلاعاتی را به‌این صورت پباده سازی نمایید که افشا شدن آنان برایتان چندان اهمیت ندارد و یا این که اینکه میتوانید راه و روش دیگری بیابید تا از روش آن اشخاص مستقیما وارد تارنما شما شوند و فقط از گوگل به مطالعه‌ی مطالب نپردازند. مطلقا می بایست دراین باره تست نمائید تا تاثیرات متبوع را ببینید. چه کسی می داند، شاید این‌شیوه پاسخگویی فوق‌العاده‌ای برای شما داشته باشد.
 طراحی سایت در مشهد
این کاغذ از نظر ذیل ساختی چه گونه میباشد؟
برگه‌ی FAQ تازه خویش را از روش ابزار structured data testing فعال‌سازی نمایید تا ملاحظه کنید در گوگل چه‌گونه به لحاظ می رسد. ‌yoast سئو به طور خود کار داده‌های ساختارمند دارای اعتبار را برای برگه‌‌ی FAQ شما مهیا میاورد. در اینجا بخشی از کاغذ‌ yoast diversity fund اکران داده شده‌است و در آن یک سوال مشخص و معلوم به همدم جواب آن موجود هست:

yoast سئو faq on google- اکران سوال ها متداول در گوگل
اکران سوالهای متداول در گوگل
در‌این بخش ناچار شدیم تصویری اصلی برایتان در اختیار بگذاریم. چون در میان حاصل جستجوی فارسی هنوز این زمینه جا نیفتاده و به دیده نمیخورد.

اولی جواب و سوال مرتبط با گراف داده‌های ساختارمند
در اصل این ورقه به‌این صورت پباده سازی میگردد. بافتی که پیرامون سوال ها جای دارد گراف schema در برگه سوال ها متداول در وردپرس میباشد. هر سوال در بخش معینی قرار می گیرد و جواب مرتبط با آن نیز در بخش معلوم جواب‌ها واقع می گردد. شاید مقداری طاقت فرسا باشد البته در واقعیت مشقت بار وجود ندارد. صرفا کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که نصیب‌های مرتبط با پرسش و جواب را مالامال نمایید و آن گاه تمامی چیز طبق روال پیش می‌رود.

اقتدار داده‌های ساختارمند
داده‌های ساختارمند فوق‌العاده‌ میباشند. این داده‌ها بستری را تولید می نمایند که از روش آن می‌اقتدار اینترنت را صورت اعطا کرد و با گذر عصر نیز اهمیت آنان ارتقاء خواهد یافت. در‌این پست یکی‌از جدیدترین تجهیزات schema را به شما نشان دادم. با تولید ورقه سوالهای متداول در وردپرس پس از مدتی این سود را در گوگل مشاهده خواهید کرد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.