یافتن ابزارهای مطلوب برای ساخت سایت

۴۴۸ بازديد
طراحی سایت در مشهد  
یافتن ابزار مناسب

یافتن ابزارهای مناسب برای ساخت وب سایت
در هر صنعت، تسلط به ابزارهای ضروری در آن صنعت با روشی مناسب، اولین قدم به‌سوی پیروزی می باشد. در‌صورتی‌که شما با ابزارهای ضروری برای ساخت وب سایت آشنا نباشید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید یک طراح سایت موفق شوید.
ازآنجاکه طراحی وب سایت، نیازمند یک نظم وسیع است، طراحان تارنما باید با جنبه‌های گوناگون طراحی آشنا شوند مانند:
ساخت سایت در مشهد
طراحی گرافیکی: با وجود اینکه طراحی گرافیکی و ساخت وب سایت دو موضوع غیر وابسته هستند، طراحان سایت اغلب نیاز به طراحی گرافیکی برای حل آیتم یک طراحی خاص دارند؛ براین اساس، یادگیری شیوه استعمال از یک ویرایشگر گرافیکی مانند Adobe Photoshop حیاتی می باشد. رایج‌ترین وظیفه طراحان وب سایت برای استعمال از ویرایشگر گرافیک، دستکاری تصویر می باشد مثلاً تغییر تحول اندازه و یا فشرده‌سازی تصاویر برای وب‌سایت و یا نوشتن متن روی تصویر و …

کدنویسی: همان‌طور که در صدر ذکر کردیم، طراح سایت بایستی به کدنویسی تسلط بی نقص داشته باشد. برنامه‌های Atom و Sublime برای کد نویسی مناسب هستند.

آشنایی با دوستداشتنی‌ترین سیستم مدیریت محتوا، وردپرس: بیش تر از 33% از وب‌وب سایت‌های موجود با وردپرس ساخته‌شده‌اند یعنی از هر 3 وبسایت 1 وبسایت با وردپرس ایجادشده می باشد. اینکه بدانید وردپرس چه میباشد و بتوانید با آن کار فرمایید، میتواند یک بازار بسیار عالی و بزرگ را در چنگ شما قرار دهد. برای اشراف بر کار وردپرس، علاوه بر موارد گفته‌شده در قسمت 2، باید با شیوه رئیس وردپرس و توابع آن نیز آشنا باشید.

4- یادگیری قوانین پایه سئو
شما ممکن می باشد فکر کنید: “در صورتی من یک توسعه و گسترش‌دهنده سایت هستم، چرا باید نگران باشم که وبسایت در موتورهای جستجو مرتبه خیر و خوبی داشته باشد؟ آیا این فعالیت وبلاگ نویسان و تولیدکنندگان محتوا نیست؟ ”
خب، بله بخش بزرگی از سئوی وب‌وبسایت مربوط به محتوا است؛ البته ساختار حقیقی و واقعی و کدنویسی وب‌سایت نیز نقش مهمی ایفا می نماید.

مثلا، برچسب‌های عنوان برای جستجوگرها بسیار مهم میباشند. این برچسب‌ها اهمیت قضیه را نشان می دهند و با H1 تا H6 نمایش داده می شوند.
اکنون شما می بایست متخصص سئو باشید؟ بدون شکً نه؛ اما بایستی شالوده و مبنا را خاطر بگیرید و درحالی‌که هر وب‌وب سایت را تولید می کنید، سئو را در ذهن نگه‌دارید. در شرایطی‌که شما یک کدنویسی تمیز داشته باشید و اصول سئو را رعایت کنید مشتری شما رضایت بیشتری را خواهد داشت.

5- تست وبسایت طراحی‌ شده
روند ساخت سایت‌تارنما، نیاز به ارزیابی و تجزیه‌وتحلیل کار تمام‌ شده دارااست. طراحان باید وب‌وب سایت خود را آزمایش کنند تا مطمئن شوند صفحات بارگذاری میشوند و سایت برای کاربران دسکتاپ و موبایل قابل‌دسترس می باشد (طراحی واکنشگرا). شما میتوانید با استفاده از ابزارهایی مانند Insights Google Pagespeed این کار را بسیار معمولی‌تر از همیشه انجام دهید.

6- بهبود مهارت‌های ارتباطی

بهبود مهارت‌های ارتباطی
شاید با خودتان فکر کنید که یک طراح وبسایت، چه نیازی به مهارت ارتباطی داراست؟ مگر یک طراح نباید فقط به کدنویسی و طراحی بپردازد؟ جواب این سؤال خیلی عادی می باشد: شما نیاز دارید مهارت فردی خود را بهبود ببخشید چون باید به بهترین نحو ممکن کار خود را به مشتری ارائه دهید. شما باید به‌رخ منظم با مشتریان، گسترش‌دهندگان یا سایر طراحان، ارتباط برقرار فرمایید و مهم‌تر از همه شما در حالتی‌که بخواهید وارد یک گروه ساخت وب سایت شوید می بایست مهارت ارتباطی بسیار مناسبی داشته باشید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.