پرورش سریع فناوری سالانه بر روندهای پباده سازی تأثیر می‌گذارد

۴۳۸ بازديد
طراحی سایت در مشهد
پرورش سریع فناوری سالانه بر روندهای پباده سازی تأثیر می‌گذارد. تحت عنوان یک طراح مدام بایستی از فرآیند های پباده سازی هم اکنون و آینده باخبر باشید. در واقع شما بایستی دائماً در حالا یادگیری، بهبود و بسط مهارت های خویش در مورد پباده سازی باشید تا بتوانید در بازار باقی بمانید.

مبنی بر پژوهش ها، تجربه و مشاهداتی که تا به امروز داشته ام، به ۸ مراحل پباده سازی UI/UX رسیده ام که بایستی در سال ۲۰۲۰ به آن ها اعتنا ویژه ای داشته باشید. پس برای فهم و شعور آنان تا آخر نوشته‌ی علمی هم پا اینجانب باشید.



۱. ایلستریشن ها
ایلستریشن ها برای مدتی طولانی در پباده سازی تولید ها دیجیتالی مصرف شده اند، تکامل آن ها در سال های قبلی بسیار چشمگیر بوده میباشد. ایلستریشن ها تحت عنوان موادتشکیل دهنده بسیار دوستداشتنی پباده سازی، احساس حقیقی را به تولید ها ما بیشتر می نمایند.

استعمال از این جور عنصرها می تواند توجهات را به سمت تولید ها شما جلب نماید. حتی با طولانی تر نمودن جنبش به‌این تصاویر می‌توانید آن‌ها‌را زنده نمائید، در فیض جذابیت بیشتری در مشت شما قرار می‌دهند. یک کدام از دیگر از مزایای به کار گیری از تکان در‌این تصاویر جلب دقت یوزرها و تولید یک رابطه سفت در بین یوزرها و تولید ها شماست. برنامه کودکان ها همینطور یک کدام از موثرترین راه و روش ها برای داستان داستانی توانا درخصوص مارک، کالا یا این که سرویس ها شما میباشند.

۲. موادتشکیل دهنده تعاملی کوچک
موادتشکیل دهنده تعاملی کوچک، نسبتاًً در هر برنامه یا این که اینترنت سایتی وجود دارا‌هستند. هر باری که برنامه گزینه عشق و علاقه خویش را گشوده می‌کنید، آن‌ها‌را مشاهده خواهید کرد، مثلا، رخ بوک دارنده موادتشکیل دهنده تعاملی مختلفی میباشد که دارنده عمکرد های مشخصی می‌باشند، برای مثال خصوصیت "Like" یک نمونه بارز دراین باره میباشد.

بعضی وقت ها حتی از وجود چنین قابلیتی مطلع نیستیم، چون به شکلی طبیعی و ماهر در رابط کاربری مخلوط شده‌است. تنها کافی میباشد که‌این قابلیت و امکان را از کالا مربوطه حذف فرمائید، در‌این‌صورت‌ خواهید مشاهده کرد که تفاوت ها چقدر فاحش خواهند بود.

کلاً، در پباده سازی رابط و یا این که تجربه کاربری، حتی یک تغییر و تحول بسیار کوچک و دقیق هم ممکن میباشد تأثیر متعددی روی برنامه شما داشته باشد. وجود موادتشکیل دهنده تعاملی کوچک خویش ثابت جامعی میباشد که جزئیات و اعتنا به آن‌ها ممکن میباشد تجربه کلی یوزرها شما‌را تا حد متعددی بهبود بخشد و آنان‌را در سطحی فراتر قرار دهد.

۳. گرافیک سه بعدی
گرافیک سه بعدی نسبتاًً در همگی جا موجود هست، در فیلم، بازی های ویدئویی، تبلیغات در خیابان ها و ... . گرافیک سه بعدی از تعدادی ده سال پیش معرفی شده‌است و از آن دوره به آن‌گاه بهبود و پیشرفت چشمگیری داشته میباشد. فناوری گوشی و اینترنت نیز با گاز در هم اکنون پرورش میباشد.

امکان های تازه مرورگرهای اینترنت عرش هایی را از گرافیک سه بعدی بر روی ما باز میباشد و تحت عنوان طراح به ما اذن می دهد که قابلیت و امکان های سه بعدی شگفت انگیزی را در ایجاد و پیاده سازی رابط های کاربری اینترنت و تلفن همراه ساخت کنیم.

تولید و بعد از آن یکدست سازی گرافیک سه بعدی در رابط های کاربری اینترنت و تلفن همراه نیاز به مهارت خاصی داراست، البته با اعتنا به اینکه قیمت عمل آخری بسیار بالاست، می توانید یادگیری گرافیک سه بعدی را در حق تقدم خویش قرار دهید. رندرهای گرافیکی سه بعدی قابلیت ارائه مال یا این که سرویس ها شمارا به روشی بسیار تعاملی و جالب مهیا می‌آورند.

مثلا می‌توانید تولید ها خویش را به طور ۳۶۰ مرتبه ای به یوزرها خویش نشان دهید. بخش اعظمی از سایت های آنلاین برای اکران جزئیات ظریف جنس خویش از این امکان فایده می برند.
۰ ۰

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم چیست؟

تسلط بر زبان انگلیسی شانس شما را برای پیدا کردن شغل مناسب در یک شرکت چند ملیتی در کشور خود و یا یافتن کار در خارج از کشور افزایش می دهد. انگلیسی، زبان ارتباطات بین المللی، رسانه ها و اینترنت است بنابراین یادگیری این زبان برای معاشرت، سرگرمی و همچنین پیدا کردن یک شغل خوب بسیار مهم است.

منظور از زبان دوم چیست؟

زبان دوم به زبانی غیر از زبان مادری اطلاق می‌شود که فرد پس از فراگیری زبان اول و در مراحل بعدی زندگی آن را می‌ آموزد. آموزش ESL به عنوان آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی (TEFL)، آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم (TESL) یا آموزش زبان انگلیسی در کشورهای انگلیسی زبان به دانش آموزان غیر انگلیسی زبان (TESOL) گفته می شود.

چرب زبان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.