۲۷ نکته کاربردی برای بهبود تجربه کاربری

۴۷۱ بازديد
طراحی سایت در مشهد  نکات مهم طراحی سایت؛ ۲۷ نکته کاربردی برای بهبود تجربه کاربری
ساخت سایت از یک‌سری اصول استاندارد پیروی می نماید که رعایت آن موجب بهبود عملکرد وبسایت درباره با کاربران مجازی می شود. در‌این مقاله شما‌را با نکات مهم طراحی وب آشنا خوا هیم کرد.

ساخت سایت در مشهد

تعداد بازدیدکنندگان هر وب‌وب سایت به راحتی قابل بازدید هست و هر بازاریاب دانسته که چه مقدار ترافیک دریافت می‌کند. اما آنچه بعد از آن حادثه می‌افتد به وضوح آشکار نیست.

به همین ادله نکات طراحی سایت دشوار است و تحت تاثیر عامل ها زیادی قراردارد. حتی بعد از انجام دادن 1000 پروژه پیروز وب برای ما مشقت بار هست که بدانیم چه چیزی به بهترین وجه عمل میکند.

در این نوشته‌ی‌علمی ۲۷ نکته ساخت وب سایت برای شما آورده شده است. اکثری از این نکات طی تحقیقات صورت گرفته است و میتواند برای طراحان مبتدی و تازه کار و مشاغل کوچک و بزرگ کارآمد باشد.

چیدمان ساختاری وب‌تارنما
وب‌وبسایت درواقع شامل دو چیز هست، ظرف و محتوا.

ظرف وب‌وبسایت نیز شامل دو چیز است: ساختار و سبک.

نخست با ساختار شروع می کنیم که نکات آن درباره چیدمان صفحه است.

پیشنهاد وب رمز: تکنیک‌های طراحی وب

۱.اهرم سلسله مراتبی بصری
نکات مهم طراحی سایت - اهرم سلسله مراتبی بصری

هر کاغذ دارای سلسله مراتب بصری است. در صورتی‌که با مفهوم این عبارت آشنا نیستید ما تعریف آن را در اینجا برای شما آورده‌ایم:

طراحان وب از سلسله مراتب بصری به کار گیری می‌کنند تا دقت بازدیدکنندگان را به سوی عنصرها مهم هدایت کنند. طرح وب شامل حالت (بالا و تحت صفحه)، اندازه‌ها (بزرگ یا کوچک)، تصاویر (ویدیو، تصاویر، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضای سفید) است.

۲.به کارگیری از یک عنوان توصیفی و کلیدی در صفحه اصلی
نکات مهم ساخت سایت - عنوان توصیفی و کلیدی

عنوان در بالای کاغذ اصلی قرار دارد و میتواند توصیفی یا غیرتوصیفی باشد. در صورت توصیفی نبودن بازدیدکننده ممکن می‌باشد نتواند به اولی سوال خود یعنی «آیا من در جای مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنین عنوان توصیفی برای استفاده از کلمه کلیدی هدف و نشان دادن ارتباط میباشد. اکثری از بازاریابان یک عنوان زیرکانه یا غیر قابل درک می‌نویسند. اما روشن و واضح بودن عنوان یک طریق هوشمندانه‌تر میباشد. بهتر می باشد به جای نوشتن یک عنوان جذاب البته مبهم یک عنوان توصیفی بنویسید.

۳.فراخوانی برای اقدام را در بالای برگه قرار ندهید
نکات مهم طراحی وب سایت - فراخوانی برای اقدام

بازدیدکنندگان ممکن هست وقت بیشتری را در ورقه وب‌تارنما شما بگذرانند اما این بدان مضمون‌ نیست که آماده اقدام و یا خرید میباشند. فراخوانی برای اقدام معمولا در زیر ورقه انجام می‌شود.

طی یک تحقیق که 25 میلیون بازدیدکننده را گزینه تجزیه و نظارت قرار اعطا کرد دریافتیم که بیشتر تضارب‌ها در ذیل صفحه واقعه می‌ افتد. صرفا چرا که محتوای جان دار در بالای ورقه قابل بازدید است لزوما به‌این مضمون‌ نیست که موثرترین مکان برای فراخوانی مخاطب هست.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.