طراحی و ساخت اپلیکیشن با اپ ساز

۴۴۵ بازديد
طراحی سایت در مشهد توییتر نیز مانند اشکال شبکه های عمومی دیگر دربرگیرنده یوزرها متعدد با سلایق متعدد میباشد. از شوخی نویس گرفته تا اشخاصی که شبانه روز در اکنون گذاشتن توییت های سیاسی و مدنی میباشند را میتوانید در توییتر پیدا نمائید.

ولی موضوع ای که مجموعاَ فضای توییتر اثبات و غیر قابل تغییر تحول میباشد؛ احترام به ضابطه نسخه برداری رایت میباشد. نسبتاً کلیه ی کاربرانی که در توییتر سرگرم توییت گذاری می باشند از خودکار خویش برای توییت هایشان به کارگیری میکنند و برخلاف اشکال شبکه های عمومی دیگر مانند اینستاگرام و تلگرام به شدت با متخلفین ضابطه نسخه برداری رایت واکنش میگردد. علاوه بر اینکه خویش این اشخاص بوسیله بقیه یوزرها توییتر به شدت طرد میشوند؛ توییتر نیز قابلیتی را تولید نموده است تا با ریپورت اشخاصی که به اسکن کاری توییت دیگر افراد مشغولند، اکانت کاربری آن‌ها را به موقعیت تعلیق در بیاورد.

در‌این دربین کسانی هم می باشند که مداد خیر نداشته ولی به ضابطه اسکن رایت احترام می‌گذارند. آنان از روش ریتوییتِ بقیه توییت ها، مطالب آیتم عشق شان را با فالوور هایشان به اشتراک میگذارند.

اوامرو نواهی در توییتر


اصطلاحات توییتری


اینکه بایستی در فضای توییتر چه گونه خلق و خوی نمایید موضوعی مفصل میباشد و خودتان بایستی با کسب تجربه درین اطراف نحوه اخلاق و رفتار در توییتر را فرا بگیرید. ولی برای ریلکس خیس شدن عمل شما به تعدادی نکته ی کلیدی اشاره خوا هیم کرد:

۱-کارکتر سازی نمائید
درصورتی که میخواهید از شخصیت حقیقی و واقعی خویش در توییتر استعمال فرمایید که هیچ اما در شرایطی که دوست دارید مجازی باقی بمانید کارایی فرمائید کاراکتر یگانه خویش را در توییتر بسازید. کارکتری که رفلکس دهنده ی شخصیت شما در فضای واقعی میباشد. این فعالیت یاری مینماید اشخاص هم تاءمل و هم ذوق ی خویش را در توییتر پیدا نمائید.

۲-شکیبا باشید
خیلی از اشخاص به آرزو جذب فالوور زیاد وارد توییتر گردیده و می‌خواهند به اصطلاح “شاخ توییتر” شوند. البته این هدفی وجود ندارد که توییتر آن را دنبال نماید. بالطبع در بالا شما با تعداد یه خرده از اشخاص رابطه خواهید داشت. در حالتی که کاراکتری که می سازید باب طبع جامعه ی انگیزه شما باشد تعداد دنبال کنندگان شما تخت‌گاز ارتقاء خواهد یافت. در غیر این رخ از روش رویه های میانبر در ادامه جذب فالوور نباشید. چون ممکن میباشد به به عبارتی سرعت که فالوور هایتان پرورش می‌کنند؛ با یک نادرست به به عبارتی سرعت نیز ریزش نمایند.

۳-تلاش نمایید تعامل داشته باشید
حتی در صورتیکه شخصی درونگرا میباشید ابدا منفعل نباشید. توییتر جای اشخاص منفعل وجود ندارد چون یوزرها به آرزو همین تعامل با آدم های گوناگون میباشد که هر روز وارد اکانت توییتر می گردند.

۴-همت فرمائید استاندارد خویش را مشخص و معلوم نمایید
معمولاً در توییتر، توییت های بی مضمون‌ مانند “امروز نهار قورمه سبزی خوردم” یا این که “امروز می خوام برم آرایشگاه” طرفدار ندارند. یوزرها اضافه درپی توییت هایی باکیفیت محتوایی بالا میباشند. به همین مراد می بایست برای توییت های خویش یک استاندارد مشخص و معلوم را انتخاب فرمائید و هیچگاه از آن استاندارد زیر خیس نیایید.

۵-فقطً ری توییتر نباشید
یوزرها کسانی که همواره توییت دیگر افراد را به اشتراک بگذارند و چیزی از خودشان ارائه ندهند را دنبال نخواهند کرد. به همین استدلال عملکرد نمایید تا حد قابلیت و امکان توییتی از خودتان منتشر فرمایید. اولش مشقت بار میباشد ولی هنگامی با برخورد مثبت دنبال کنندگانتان روبرو گردید به‌این فعالیت عشق مند خواهید شد.

چندین اصطلاح کاربردی در توییتر


اصطلاحات توییتری


توییتر نیز مانند برخی از اشکال شبکه‌های‌اجتماعی لهجه یگانه خودش را داراست. در شرایطی که از جدید وارد های توییتر باشید ممکن میباشد بعضا از کلام های توییت کنندگان را نفهمید. به همین خیال و خاطر بهتر میباشد یک‌سری اصطلاح کاربردی را خاطر بگیرید.

فِیو: فِیو به عبارتی خلاصه گردیده ی عبارت فِیوریت میباشد که در قدیم وقتی که می خواستید توییت یک نفر را لایک فرمایید از این اصطلاح به کارگیری میشد. امروزه نام این اصطلاح به لایک تبدیل شده‌است البته گشوده هم به عبارتی کار را بایستی انجام دهید. یعنی بر روی نشان قلب در ذیل هر پست کلیک فرمایید.

توییت هوایی: توییت هوایی به توییتی گفته می‌شود که هنگامی می‌خواهید با توییت خویش شخصی را سوای منشن کردن گزینه خطاب قرار دهید آن را منتشر می‌کنید.

ضد هوایی: توییتی میباشد که در پاسخ به عبارتی توییت هوایی منتشر می گردد.

کوت: کوت یا این که Quote در واقع ری توییتی میباشد که در آن فرد ریتوییت کننده حیث خویش را نیز بیان مینماید. ولی توییتر اینک نام این امکان را به Retweet with Comment تغییر‌و تحول داده میباشد.

تِرِند: زمانی توده ای میخواهند یک مورد مختص را در توییتر داغ نمایند می بایست آن را تبدیل به یک تِرِند نمایند. موضوعی که بتواند در توییتر ترند جهانی شود؛ آیتم دقت اکثری از خبرگزاری های سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

گردباد توییتری: هنگامی می‌خواهید یک مسئله را تبدیل به ترند فرمایید می بایست گردباد توییتری تولید نمایید. گردباد توییتری به‌این مفهوم میباشد که توده ای در خصوص یک مورد مشخص و معلوم استارت به تکثیر توییت و ریتوییت میکنند. ولی برای اینکه یک مورد بتواند در سطح جهانی به ترند تبدیل شود بایستی یک گردباد بسیار توانا به رویکرد بیاندازید.

در پایان می اقتدار اظهار‌کرد که توییتر برای اشخاصی که دوست دارا‌هستند ذهن ها و نظرها خویش را پیرامون مسائل بیان نمایند؛ می‌تواند یکی‌از مشغول کننده ترین گونه های شبکه های عمومی باشد. البته در شرایطی‌که اضافه در ادامه اشکال جوک و محتوای بصری میباشید به شما این کانال ی اجتماعی را پیشنهاد نمیکنیم.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.